A raspuns
stefan.angelo
EXPERT
(267,040 puncte)
acum 13 ani
Salut!
Cea mai simpla metoda de modificat e si cea mai ieftina,des intalnita si slab performanta:evacuare completa,filtru de aer sport,kit admisie si o resoftare pentru toate astea.In cel mai fericit caz 20 de cp.
O alta medota,care scade fiabilitatea si creste destul de mult consumul,e montarea unui kit turbo sau un upgrade pentru cel actual,presiune marita sau pur si simplu o turbina mai mare.La fel si pentru intercooler.Un kit complet de turbo si toate necesare duce lejer la 5000e,si puterea maxima obtinuta printr-un turbo decent,adica nu unul cat un butoi care iti face praf motorul in 1000km,e 30% din puterea standard.
Alta solutie,aceea de tuning adevarat pentru motor,alezare,injectoare marite,turbo,interne schimbate adica biele pistoane si vibrochen de competitie,volanta schimbata,axe cu came sport si lista poate continua.
Depinde cat vrei sa investesti ceea ce nu ai specificat,dar pentru trecerea de la 150cp la 200cp,iti trebuie cat de cat buzunare adanci,si nu in ultimul rand de luat in calcul si fiabilitatea motorului,cat timp ramane cu interne stock si se modifica cate ceva pe undeva va avea de suferit.