4Tuning.ro > 4Tuning Help > Versus > Arcuri sport vs suspensie regl...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

0 voturi

Arcuri sport vs suspensie reglabila?

Stiu ca tema e discutata intens in multe locuri, dar nu am gasit ce ma interesa si anume: Arcurile sport (40/40) sunt la fel de incomfortabile ca si o suspensie sport? Adica tot la fel de rigide? Ma tenteaza niste arcuri sport, low cost, am vorbit cu mai multe persoane care au reglabila ta technix si au spus ca la gropi "le cam sar dintii". Si cu arcuri sport e aceiasi senzatie??
A intrebat heg3 (500 puncte) acum 10 ani in categoria Versus
Distribuie pe Facebook

3 Raspunsuri

+2 voturi
A raspuns Robert-323 (62,980 puncte) acum 10 ani schimband doar arcurile nu o sa fie la fel de dura ca o suspensie sport completa, deoarece ramai cu amortizoarele originale care preiau socurile si ele decid cat de mult sa-ti sara dintii, arcurile in mare dau doar inaltimea masinii, dar astea sport o sa o faca totusi o idee mai rigida pentru ca au spirele mai groase si sunt facute un pic mai tzapene, dar nu ajung foarte departe...totusi nu iti recomand sa o cobori cu 40 mm si sa ramai cu amortizoarele stock, e cam la limita, un 30 mm mai e ce mai e....acum depinde si pe ce drumuri mergi si cum dai cu ea in gropi..
+2 voturi
A raspuns radu_mihai (5,740 puncte) acum 10 ani ta technix este un gunoi de suspensie... iar arcurile sport niciodata, niciodata dar nici macar odata nu se pun pe amortizoare stock(cel putin asa zice bunul simt caci pt un arc mai comprimat este nevoie de un amortizor cu o cursa de lucru mai mica, altfel arcul coborat va face sa lucreze amortizorul stock mereu sub presiune ducand astfel, in cele din urma, la distrugerea acestuia). Daca vrei sa faci o treaba cum se cade ai nevoie de un kit de suspensie decent care pleaca minim de la 600-700 euro sau ai putea sa faci o tiganie, cum de altfel fac majoritatea, si sa pui arcuri sport de 2 lei si sa o arzi la modul nfs.

Sfatul meu, mai bine verifica starea suspensiei actuale si eventual schimba amortizoare cu unele noi daca's obosite(si deja ai facut o investitie mai buna decat arcuri sport); suspensia stock e sfanta!

Comentarii:

A comentat heg3 (500 puncte) acum 10 ani Intr-un fel ai dreptate, dar masina e un civic din 95 cu valoare de piata undeva sub 2000 de euro. Sunt constient ca un set de suspensii sport de calitate e undeva la 1000 de euro. Eu nu imi permit asa ceva. Ceea ce imi doresc eu e un compromis intre cost, comfort, siguranta(unii taie arcurile) si aspect.
A comentat radu_mihai (5,740 puncte) acum 10 ani Deci, daca ai de gand sa tii masina mai mult parcata decat pe strazi sau doar sa dai o tura din cand in cand poti pune arcuri sport sa fie cuul masina, daca vrei sa ai masina pt zi cu zi atunci pune amortizoare stock noi(kayaba am inteles ca's o idee mai rigide si deci iti ofera o tinuta mai buna) si vezi-ti de treaba.
A comentat Red_kid (330 puncte) acum 8 ani aceeasi problema o am si eu si cineva mi-a recomandat ta technix cu incredere..cineva care are deja...altii mi-au spus ca au scos-o pentru ca e prea rigida si "omoara masina" desi teoretic  asa ar trebui sa fie ca sa nu atinga nu???

Intrebarea la mine este in ce fel "omoara masina" si suspensie sport sau suspensie sport reglabila? M-ar incalzi sa fie reglabila pentru ca uneori mai ies si la picnic ca sa-i zic asa...
0 voturi
A raspuns antonio.carsa (58,300 puncte) acum 10 ani daca pui arcuri sport pe amortizoarele stock poti sa iti iei adio de la amortizoare deoarece socurile la suspensia sport sunt mult mai severe