Raliul Argesului schimba fata Transfagarasanului!

- Lucrarile au demarat in urma cu o saptamana si implica 120 de utilaje grele si peste 300 de oameni ai CNADNR-DRDP si Argecom
Ne mai despart mai putin de doua saptamani pana la startul Raliului Argesului 2011, etapa a patra a Campionatului National de Raliuri Dunlop 2011, competitie derulata sub egida FRAS, si pregatirile pentru eveniment sunt in toi. Firesc, o atentie deosebita este acordata traseului de concurs. Iar daca Mateiasul, a probat-o Muscel Racing Contest, este gata sa primeasca participantii la competitie, pe Transfagarasan lucrarile sunt in plina desfasurare. Cu siguranta, la ora startului, sportivii se vor putea bucura de o suprafata de concurs complet noua, care, ulterior va face si deliciul celor care, pe timp de vara, vor dori sa traverseze muntii pe aceasta sosea a carei spectaculozitate a facut deja inconjurul lumii.
Cu eforturi uriase, intr-o perioada dificila pentru investitii, cei de la Drumuri Nationale s-au mobilizat exemplar si, de mai bine de o saptamana, in zona lucreaza zi si noapte 120 de utilaje grele si peste 300 de oameni. Pana la finalizarea lucrarilor, pe traseu vor ajunge cateva mii de tone de asfalt, care vor da o noua fata Transfagarasanului.
"Nu am mai vazut o asemenea desfasurare de forte de mai mult de 20 de ani, de pe vremea cand se muncea tovaraseste. Suntem fericiti ca evenimentele noastre leaga oamenii si ii motiveaza sa faca lucruri frumoase. Cel mai spectaculos drum din lume avea nevoie de ajutorul nostru, era destul de deteriorat, iar rezultatele muncii care se efectueaza in aceste saptamani nu vor contribui doar la buna desfasurare a Raliului Argesului, ci le va oferi satisfactii imense celor care vor folosi acest drum. Le multumesc celor de la CNADNR-DRDP, in numele motorsportului si al tuturor vizitatorilor de peste vara al frumosului Transfagarasan. Nu as vrea sa ii uit nici pe reprezentantii Argecom, care sunt mereu alaturi de noi si le multumesc pentru promptitudinea cu care au raspuns mereu nevoilor noastre", a declarat organizatorul, Norris Mageanu.
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti, una dintre cele sapte directii regionale din cadrul Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania, se numara printre cele mai mari din punct de vedere al teritoriului pe care este repartizata reteaua de drumuri nationale pe care o detine in administrare. Desfasurandu-si activitatea in Judetele Ilfov, Prahova, Arges, Dambovita, Buzau, Teleorman, Giurgiu si partial in Ialomita si Calarasi, D.R.D.P. Bucuresti administreaza in prezent o retea de 2.585 km drumuri nationale, dintre care 788 km trasee de drumuri europene. D.R.D.P. Bucuresti intretine poduri, pasaje si viaducte in lungime totala de 26.144 ml si 1.227 ml tuneluri.
Noutati online
In paralel cu celelalte aspecte legate de pregatirea competitiei, organizatorul a acordat atentia sa si mijloacelor de transmitere rapida a informatiilor catre concurenti si fani. Astfel, incepand de astazi este disponibila online versiunea actualizata a site-ului raliului. Cei interesati de cazare in perioada competitiei, pot accesa ofertele speciale ale partenerilor evenimentului, Hotel Victoria si Hotel Muntenia. Site-ul ofera, in egala masura, documentele oficiale ale competitiei si va va tine la curent, zi de zi, cu cele mai importante noutati legate de aceasta competitie, informatiile de tip text fiind completate si de ample galerii foto si video.
Raliul Argesului 2011 este prezentat de Consiliul Judetean Arges, Primaria Municipiului Pitesti, Primaria Municipiului Campulung si sustinut de Honda prin Valahia Investment, Repsol, Hotel Victoria, Hotel Muntenia, Pel Ind Family- materiale de constructii, service-ul Ramycom, Cabana Capra, Club Illusion si Jack Daniel's.
Raliul Argesului 2011 este organizat de Hatters Motorsport si sustinut de Directia Judeteana pentru Sport si Tineret, sub egida Federatiei Romane de Automobilism Sportiv.
Raliul Argesului 2011 multumesteCompaniei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania,Directiei Regionale de Drumuri si Poduri Bucuresti.
-
Cauciucuri m+s semperit speed-grip 2 195/65/15 800 Lei
Opel astra 1.7diesel euro 5 ~ clima scaune incalzite senz park... 4400 €
Chevrolet aveo base 56 2009 1990 €
-
Ford focus diesel 2012 3950 €
Renault fluence 1.5diesel euro 5 a/c geamuri+oglinzi electrice... 3700 €
Seat leon benzina euro 5 clima geamuri+oglinzi electrice 2011 3000 €
-
Casca motocicleta / scuter / atv open- facea a-pro model fever... 269 Lei
Mercedes a 160 benzina 2010 2899 €
Teava admisie moto tourmax yamaha xt 600 1986-2002 chy-29 170 Lei
-
Jeep grand cherokee 159000 km ~ diesel euro 5 ~ 4x4 automata 2013 10990 €
Opel insignia 2.0 2009 3200 €
Vw golf benzina 2010 2901 €
-
Dacia pick up benzina+gpl 2008 5500 €
Droser modul afs valeo volvo s60 xc60 cod 90053126 200 Lei
Janta aliaj 20 porsche cayenne 955 [2002 - 2007] crossover... 3300 Lei
-
Mini cooper s countryman all4 2014 9990 €
Mitsubishi pajero autoutilitara 2001 2500 €
Ford puma full led motorizare 1,5 diesel ecoboost consum 4... 13500 €
-
Citroen ds5 2.0bluehdi 2015 7050 €
Nissan leaf tekna special 2019 18900 €
Ford focus cabrio 2007 3400 Lei
-
Opel astra aspirat benzina 2018 11800 €
Smart fortwo 1 2011 3500 €
Motor diesel avb 1.9 tdi, pompa duza, fara inj volkswagen... 900 Lei
-
Bmw 118 118i ~ benzina euro 5 ~ a/c senz park scaune incalzite... 3300 €
Casca motocicleta / scuter / atv open-face a-pro model academy... 249 Lei
Toyota aygo x - model nou 2022 16000 €
-
Set 4 senzori presiune roti noi originali bmw seria 5 6 7 f10... 290 Lei
Mercedes c 180 benzina+gpl 2001 1600 €
Vw amarok 2.0 tdi 2011 10700 €
-
Chevrolet aveo diesel euro 5 trapa senz park scaune incalzite... 3000 €
Teava admisie moto tourmax yamaha fzr 600 1991-1993 chy-46 240 Lei
Casca motocicleta / scuter / atv open-face a-pro model academy... 249 Lei
-
Anvelope cauciucuri gume vara 165/65/14 semperit 300 Lei
Jante aliaj 20 - set porsche cayenne 955 [2002 - 2007]... 2750 Lei
Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei


