Dacia Logan Coupe: motor de 180 cp si jante pe 17 inch de fabrica

Dacia Logan Coupe: motor de 180 cp si jante pe 17 inch de fabrica
  • Dacia Logan Sport ar putea avea un motor de 2 litri
  • Automobilul se vinde si cu un kit exterior aerodinamic
  • Modelul este primul dupa 1100 cu discuri pe toate rotile
Distribuie pe Facebook

Dacia nu a mai fabricat un Coupe de la modelul 1310 Sport, din anii '80-'90. Poate pentru ca automobilele in doua usi sunt in special apreciate de catre tineri, un target care nu este foarte atins de marca Dacia. Insa un Logan Coupe se pare ca este fezabil. Ce parere ai despre un asemenea model?

Dacia a anuntat oficial productia de Logan Coupe. Masina cu doua portiere se va numi Dacia Logan Sport, pentru a aduce aminte de generatia anilor '80 cu acelasi nume. Automoblul se va vinde in Europa si pe piata Sud-Americana, dar marca romaneasca isi doreste penetrarea in premiera a pietei din Statele Unite.

Construit pe platforma noii generatii de Logan, modelul Sport are la interior aceleasi dotari ca si varianta sedan. Acelasi bord restilizat de pe generatia noua, dar cu butoanele geamurilor electrice pe portiere, sistemul Media Nav cu ecran tactil si sigla "Sport" pe bord, in dreptul pasagerului. In plus, interiorul vine cu scaune rabatabile care permit accesul celor 3 pasageri pe bancheta spate.

Dacia a mai venit cu ceva nou pentru Logan Sport: scaune cu un suport lateral mai pronuntat. Nu e vorba de niste scaune de tip scoica, insa sunt cele mai sportive scaune pe care marca romaneasca le-a pus vreodata pe un model. Volanul este acelasi ca si la Loganul standard, la fel si schimbatorul. Pedalale in schimb se pare ca vor fi din aluminiu, optional, pentru clientii care doresc din lista de optiuni pachetul Sport.

La exterior, Loganul Sport pastreaza elementele versiunii in 4 usi, insa clientii pot beneficia, optional, de un pachet aerodinamic Sport. Acesta este compus dintr-o prelungire a spoilerului frontal, o grila specifica cu sigla Sport, praguri laterale si un difuzor spate. Mai mult, automobilele cu motorizarea turbo de varf vor avea si o evacuare dubla, cu ornamente finale cromate. Tot optional, clientii de Dacia Logan Sport vor putea cumpara masina cu jante de 17 inch, o premiera pentru producatorul din Mioveni.

Dacia Logan Coupe

Pe partea mecanica, inginerii Dacia au mentionat doar cateva detalii: frane cu disc pe toate cele 4 roti, cu discuri ventilate pe puntea fata, o garda la sol coborata cu 25 mm fata de versiunea sedan, suspensii noi marca Bilstein ce ofera o tinuta de drum mai precisa si mai rigida, bare stabilizatoare intarite si bare anti-ruliu cu bucse din teflon. Noutatile mecanice vin standard pe orice Logan Sport.

Sub capota, Dacia Logan Sport va avea 4 motorizari: un 1.5 dCi de 150 cp, precum cel de pe Nissan Juke, un 1.2 TCe de 125 cp, motor pe benzina care este si in prezent disponibil pe fratii mai mari Lodgy sau Duster, dar si un motor turbo din gama Renault pe benzina, cu o capacitate de 1.6 litri ce produce 180 cp. Pe viitor, oficialii Dacia au anuntat ca se gandesc si la un propulsor de 2 litri cu 16V aspirat, cu o putere de aproximativ 160 cp, pentru pietele de peste ocean.

Specificatiile oficiale despre noul Logan Sport date de companie sunt formate dintr-o accelerare de la 0 la 100 km/h in numai 6,2 secunde pentru modelul de varf echipat cu motorul de 1.6 litri Turbo de 180 cp si o viteza maxima de 238 km/h.

Pretul unui Logan Coupe va incepe de la 14.900 Euro cu motorizarea TCe 125 si poate ajunge la 19.870 de Euro pentru un model echipat cu propulsorul de 180 cp. Chiar si asa, noul Logan Sport devine cea mai accesibila masina de pe piata cu o putere cuprinsa intre 150 si 200 cp, avand un pret de sub 20.000 de Euro.

Sondaj

Tu ai cumpara un Logan Sport?

Dacia Logan Coupe

ATENTIE! Textul de mai sus prezinta informatii fictive. Dar cam asa ar suna un comunicat de prezentare a primului Logan Coupe din istorie, daca acesta s-ar produce in serie. Momentan este numai un concept virtual realizat de X-Tomi Design.

Distribuie pe Facebook
mai multe