4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Opel Kadett 1987

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Opel Kadett 1987

Salut. Am o problema cu un Opel Kadett din 1987. Uneori cand incerc sa pornesc motorul (diesel de 1.9 fara turbo) nu imi baga destula motorina in motor. Este rezervorul/butoiasul ala mic in care se aduna motorina inainte de a fi impinsa in motor. In el atunci cand incerc sa pornesc motorul se umple sau nu de motorina. Atunci cand reusesc sa pornesc motorul rezervorul ala se umple si uneori la scurt timp se goleste si motorul mi se opreste. Daca opresc eu motorul dupa nici 1 min de functionare rezervorul ala se goleste de asemenea. Care poate fi problema? Eu m-am gandit ca poate sa fie pompa de motorina. Ea nu ar trebui sa impinga motorina din rezervor in motor si sa tine motorina sub presiune? E posibil sa nu mai tine presiunea pompa si din cauza asta sa tot scada nivelul de motorina din rezervorul ala mic?

Multumesc anticipat
A intrebat alex_ungur (840 puncte) acum 12 ani in categoria Probleme tehnice
Distribuie pe Facebook

3 Raspunsuri

+2 voturi
A raspuns turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 12 ani Rezervorul ala este filtru carburant.Se inlocuieste.
Se verifica etansare racorduri filtru carburant.
Se monteaza supapa unisens pe tur motorina inainte de  pompa de injectie.
–2 voturi
A raspuns LiquidTW EXPERT (161,390 puncte) acum 12 ani Cumpara alta pompa de motorina :)
Salut
:)
+2 voturi
A raspuns mc rada (17,220 puncte) acum 12 ani Tu nu ai pompa de combustibil in rezervor, in cazul tau, pompa de combustibil trage motorina pe un traseu de aprox 2 m, e foarte posibil ca pompa sa nu mai poata tine presiunea, o solutie ieftina ar fi montarea supapei de sens dupa filtrul de motorina si inaintea pompei de injectie, cum spunea turbojack.
Daca nu ai schimbat distributia inca si se apropie termenul, verifica pompa de injectie pe stand inainte sa iti monteze distributia noua, poate trebuie schimbate niste garnituri, sau reglat ceva pe acolo..