4Tuning.ro > 4Tuning Help > Tuning > Tuning motor > salutare detin un ford focus m...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Salutare detin un ford focus mk1 1.8 Tddi Ghia,motor 91 de cai,cum pot sa i cresc puterea?

vreau sa i maresc puterea masinii,substantial,imi puteti spune care sunt pasii,cu ce incep,de unde?este sigur chiptuning stage 1?multumesc
A intrebat george.c (410 puncte) acum 11 ani in categoria Tuning motor
Distribuie pe Facebook

2 Raspunsuri

–1 vot
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani Salut!
Tuning incepe cu ce buget ai?Cat vrei sa ajungi sa scoti din masina?Motorul nu e prea uzat incat sa suporte modificarile?
Pentru chiptuning parerile sunt impartite,depinde unde si la cine il faci,daca e o mana profesionista inseamna ca e sigur,logic cu o scadere de fiabilitate.Un mic sfat aici,cauta firme cu reputatie si nu te zgarci la bani.
Apoi clasicele filtru,evacuare,la diesel nu sunt foarte importante,ideal de facut inainte de resoftare.Filtrul recomand orice in carcasa originala,astfel eviti problemele ulterioare,debitmetru si praf cat incape.Evacuarea si ea modificata la profesionisti,lasa catalizatorul pentru a face contrapresiune la turbina.
Apoi daca vrei sa investesti bani serios,interne schimbate,marit turbo,injectoare marite,pompa marita.
P.S:Per total,un diesel nu e cel mai pretabil la adaugat cai putere,se adauga greu,reduc din rezistenta motorului.La benzinare e mai simplu.

Comentarii:

A comentat bogdan02 (3,350 puncte) acum 11 ani La benzinare cum este mai simplu la alea turbo banuiesc? la astea simple e mai greu din cate stiu
A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani @bogdan:La benzinare turbo e simplu in ideea ca maresti presiunea,schimbi softul si ii pui o pompa mai mare in rezervor refaci softul si deja ai alta masina,la benzina aspirate mai e si turbo de pus.
La diesel in schimb,nu e destul sa schimbi/modifici turbina,trebuie sa maresti injectoarele,adica sa pui altele si foarte greu le faci tu sa iti dea motorina cat trebuie,mai e pompa de injectie extrem de precisa si nu poti sam aresti debitul asa de usor.
Diferenta de tuning in benzina si motorina consta in modificari tehnice foarte ample,puterea la diesel vine mai greu adaugata si implicit mai scump.(calculea cat costa o pompa de benzina marita pentru benzinar si injectoare,si calculeaza o pompa de benzina mai mare pentru diesel,pompa de injectie conducte si injectoare)
A comentat bogdan02 (3,350 puncte) acum 11 ani Bun si la mine la motor de 2800 benzina pe audi fara turbo la ala se poate mari? de asta am zis eu ca la alea turbo pe benzina se poate.. din cate stiam.
A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani @bogdan:La masinile aspirate e mai greu de adaugat cp,la turbo prima modificare necesara e marirea presiunii.
In cazul tau poti monta un turbo,costuri mult peste o mie de euro,marit debitul de benzina,un intercooler pe masura,asa poti sa adaugi ceva cp.
Modificarile filtru sport,evacuare burlan si catalizator scos nu iti dau nici macat 4 cp,sunt modificarile pentru deja-vu,nu pesntru performanta.
A comentat bogdan02 (3,350 puncte) acum 11 ani Ok ms pt idee ma gandeam undeva pe la 500 600 de euro ca ma ajungea ca sa ii fac ceva cate ceva asa ...........renunt la idee :(
+1 vot
A raspuns daniell- (580 puncte) acum 11 ani http://www.steinbauer.cc/de/  am un powerbox de la aceasta firma
Powerboxul a fost instalat la 54000 km   in prezent masina are aproape 300000 km   
nu am schimbat injectoare turbina  nu consuma ulei  nu da fum mai mult decat normal pt un diesel euro 3
Sunt foarte multumit de cum merge masina comparativ nu una standard
Din pacate e destul de scump powerboxul...
Pot sa apelezi la cineva care se pricepe sa ti rescrie softul