Fiat 500 by Bogdan: Cat tuning incape intr-o masina mica?
Masina a vazut-o pentru prima oara in Italia. Asa poveste romantica are nevoie si de un "prima data" special, nu? Personalitatea puternica l-a dat pe spate pe Bogdan. A fost indeajuns sa si-o doreasca pentru doar el! Si cand spunem "doar pentru el", punem punctul pe "i", oarecum: Fiat 500-le a fost achizitionat pentru a fi tunat si pastrat, nu revandut apoi.
In prima luna de la achizitie a strabatut www-ul in lung si-n lat pana a gasit un bokykit potrivit pentru micul Fiat 500. A optat pentru Abarth pentru a ramane in acelasi registru italian. Dar, cum se stie, de la "a gasi" pana la "a avea" e cale lunga. Pentru ca nu faceau livrari in Romania, iar pe teritoriul Italiei doar membrii clubului Abarth beneficiau de produsele Abarth. Asadar, tot niste "rubedenii" l-au scos din incurcatura.
Fix doua luni a durat pana a ajuns comanda. Teoretic, bodykitul trebuia sa fie compus din bara fata/spate , praguri laterale si un eleron. In cutie: totul, mai putin eleronul si pragurile laterale. In schimb, doua mari si zambarete stickere laterale Abarth de 125E/buc - in conditiile in care pragurile costau cu 30E mai mult. Fericire maxima, deci.
Telefoane, explicatii, promisiuni, termene, colet retrimis ... Cam de asta a avut parte Bogdan inainte de a se vedea cu bodykitul complet in brate. Ma rog, a fost inspirat ca pana sa ajunga prima oara bodykitul incomplet si-a facut incalzirea cu cateva modificari minore: a vopsit capacele de oglinzi in negru, a pus folie pe geamuri, a vopsit plafonul in negru, iar apoi etrierii in rosu.
Facuse deja programarea la vopsit, insa pragurile din kit intarziau sa apara. Amanare de 3 saptamani, deci. Mai pragmatic de fel, a revenit la partea de estetic. Fiat 500-le a primit un set de jante OZ Superturismo WRC albe de 17'', perfect imbinate cu anvelopele Goodyear Eagle F1 205/40/17. Odata cu jantele au fost montate si un kit de arcuri sport care au coborat masina 30 mm fata/spate. Bye-bye arcuri standard!
Cand, IN SFARSIT, a avut loc "reintregirea" bodykitului Abarth si masina a fost dusa la vopsit, Bogdan s-a confruntat cu alte amanari. Promisiuni, de fapt. 3 saptamani, mai exact. Si asta fara refacerea pragurilor - cei de la service s-au impiedicat de ele si, astfel, s-au zgariat. Motto-ul nostru: O masina tunata nu trebuie niciodata lasata sa astepte.
S-a intarziat, asadar, cu 4 zile "externarea". A plecat de acolo si cu o evacuare dubla custom drept "souvenir", insa in cele din urma Bogdan a renuntat la ea din cauza zgomotului infernal. Si aici ne referim la cel din masina, nu de afara ... Dar, fara grija! A fost inlocuita cu una Abarth, "sunetul e mai placut si mai gros acum", o lauda Bogdan.
Cat priveste planurile de viitor, nu se poate spune ca nu incape mult tuning intr-o masina mica. iitor, nu se poate spune ca nu incape mult tuning intr-o masina mica. Acum putin timp s-a montat un filtru de aer sport, iar in primavara Bogdan intentioneaza sa monteze un kit de faruri bi-xenon, stopuri mai inchise la culoare in spate, un volan sport, noi fete de usi, pedale sport si o noua nuca de schimbator. Tot atunci are in plan sa schimbe interiorul - va inlocui scaunele fata si bancheta cu unele sport, din piele. Cat priveste motorul, Bogdan viseaza doar doua silabe: "Ha-mann".
Doar prietenii stiu, insa acum e timpul sa afle toate lumea. Proiectul de tuning al Proiectul de tuning al micului Fiat 500 1,4l 16 V si 100 CP reprezinta insusi lucrarea de licenta a lui Bogdan, la Facultatea de Inginerie. Nu ne-a spus ce nota a primit, dar banuim. A masurat cel mai bine volumul de tuning care incape intr-un Fiat 500! Noi il admiram pentru faptul ca nu s-a oprit si ca si-a gasit, in sfarsit, o masina cu care s-a asezat la casa lui.
Foto: AXDesign & Bogdan
IMPORTANT: Daca ai cunostinta de o masina in care s-au investit multe ore de munca, pasiune si sacrificii sau chiar masina ta intruneste aceste conditii, nu ezita si trimite un e-mail la office@4tuning.ro! Imparte cu restul pasionatilor de tuning povestea din spatele proiectului tau, fa-ti masina vedeta pe 4Tuning!
- Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 € Bmw 118 n47 2008 4500 € Renault megane 16v 2006 2000 €
- Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei Vw touran diesel 2011 5790 € Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 €
- Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei Bmw 520 2.0d f10 clima navi piele pilot senz park 2011 9700 € Planetara dreapta fata nissan qashqai j10 1.5 dci fab. 2006 -... 500 Lei
- Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 € Dacia duster 4x4 , 1,5 dci 2016 7990 € Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei
- Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 € Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 € Alfa-romeo 159 1.9 jtdm 2007 2750 €
- Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 € Renault fluence 1.6benzina euro 5 a/c electrice km reali 2011 4700 € Bmw x5 3.0d 2011 12900 €
- Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 € Opel corsa 1.2i 2003 599 € Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 €
- Dacia lodgy 7 locuri 1,5 dci 2014 4500 € Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 € Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 €
- Skoda roomster diesel 2013 4350 € Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 € Nissan qashqai+2 +2 full bi-xenon piele camera an fab. 2012 37500 Lei
- Bmw 520 diesel 2009 8200 € Skoda octavia 1.6d 2014 6700 € Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 €
- Skoda octavia automata, euro 6 2019 10600 € Opel meriva 1.3 cdti eco flex 2012 4000 € Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12800 €
- Dacia duster 1500 2017 400 Lei Audi a3 2.0, euro5 2010 5100 € Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei