Login|Register

Probabil cea mai tunata masina din Romania: Mitsubishi Eclipse

Probabil cea mai tunata masina din Romania: Mitsubishi Eclipse

Toata lumea il stie pe Dan. Mai precis, toata lumea stie masina lui Dan. Un Eclipse cum nu vei mai gasi altul in Romania. Cu tuning extrem, de la A la Z, o masina cu portbagajul plin de cupe si premii de la expozitiile de profil. Un Mitsubishi Eclipse din 1992 care nu mai are nimic din fabrica si acum se bucura de o restilizare totala la exterior, la interior, dar mai ales sub capota...

Ce inseamna o masina cu tuning extrem? Am putea spune ca o masina care a fost schimbata radical, in proportie de 80%, asa cum zice si Dan, proprietarul acestui Mitsubishi Eclipse. In plus, masina are modificari serioase pe partea de exterior, interior, sistem audio dar si la capitolul mecanica si motor. De fapt, are atatea modificari, incat ne este foarte greu sa ne hotaram cu ce sa incepem... Dar stiu ca tuturor le este dor de o masina cu modificari la motor, asa ca o sa incepem cu astea.

Probabil cea mai tunata masina din Romania: Mitsubishi Eclipse

Masina a avut la baza un motor de 2000 cmc aspirat, ce producea 147 cp. Acum este un 2000 cmc turbo, dar modificat serios. Dan a primit ajutor de la electrician si mecanicul care i-a montat pistoanele in bloc si a strans chiulasa, dar in rest, el a fost cel care a facut masina cu mana lui, de la un cap la altul.

Probabil cea mai tunata masina din Romania: Mitsubishi Eclipse

Motorul are acum toate internele schimbate. Mai precis, vibrochen Eagle forjat, pistoane JE Pistons cu o compresie de 8.1, biele Eagle forjate, cuzineti ACL Racing, axe cu came Brian Crover de 280/280, arcuri de supape intarite, cu saibe din titan, supape forjate si marite cu 1 mm. Insa motorul mai are modificate si urmatoarele elemente: pompa de apa si de ulei cu debit marit, distributie racing, admisie Cyclone, injectoare de 650 cc, pompa de benzina Valbro de 255 l/h, ambreiaj Exedy Stage 2, volanta usurata de la Vidanza, intercooler mare, turbina si o multime de alte modificari adevarate.

Probabil cea mai tunata masina din Romania: Mitsubishi Eclipse

Aici nu vorbim de modificarile clasice despre care povestesc toti "racerii" de oras, cu filtru sport de 20 de cai, evacuare de alti 10 cai si CIP de 100 de cp... Nu. Aici vorbim de modificari la cel mai inalt nivel, cu piese de calitate performante. De aceea, nici nu e de mirare ca motorul are oficial, masurati pe dyno, 316 cp. Asta inainte sa fie montate aprinderea noua mai performanta si bobinele, cu doar 1 Bar presiune in turbina...

Masina mai are in prezent transmisie manuala, ca cea originala era automata, evacuare de 76 mm, finala de 110 mm diametru, plus suspensie completa KYB Coilover. Reglabila, evident... Iar despre frane, putem spune doar ca sunt mari si performante, de la EBC Brakes.

Probabil cea mai tunata masina din Romania: Mitsubishi Eclipse Probabil cea mai tunata masina din Romania: Mitsubishi Eclipse

Pentru electronica masinii, Dan a optat pentru un ECU full stand-alone de la Microtech, model LT10S, plus un modul de aprindere tot de la Microtech, cu bobine individuale pe fiecare piston. Pentru a manageriza o sumedenie de piese ale motorului complet noi, aftermarket, numai o astfel de electronica custom putea fi montata.

Probabil cea mai tunata masina din Romania: Mitsubishi Eclipse

Insa planurile de viitor, din viitorul apropiat mai precis, sunt si mai interesante. Munca la masina pentru 2011 a inceput deja, cu o turbina GT35 Ball Bearing, cu racinre pe apa si ungere pe ulei. Adica e clar, puterea incepe deja sa sara de cei 400 de cp... O galerie de evacuare de inox, de la OBX Racing, un suport pentru filtrul de ulei special, cu o presiune mai mare pentru ca uleiul sa urce in motor, ceva modificari la avans, o presiune mai mare in turbina de 28 psi... Plus multe alte modificari si adaptari la electronica. Insa lucrurile sunt destul de clare: pragul celor 400 cp va fi depasit, dar numai un dyno-test va confirma numarul calutilor japonezi de sub capota Eclipse-ului!

Mici probleme se intrevad in ceea ce priveste cutia de viteze si planetarele, care urmeaza sa fie si ele schimbate, pentru ca nu rezista la o asa putere mare. Insa nu este o prioritate, pentru ca masina nu este una de Drag-Racing.

Probabil cea mai tunata masina din Romania: Mitsubishi Eclipse

Iata ca am ajuns si pe partea de styling. Este vorba de un kit complet Veilside, adaptat de la Toyota Celica. Spoilerul fata este unul de pe Toyota Supra, din filmul Fast and Furious. Insa kitul a fost montat surprinzator de bine si vine perfect pe linia masinii, de aceea a si fost ales de Dan. Adaugam aici jantele cromate, kitul lambo-doors, eleronul de carbon si multe alte elemente de efect si obtinem o masina cu de toate, parca scoasa din filmul mai sus mentionat!

La interior dam din nou peste o sumedenie de modificari. Mai exact, este schimbat cam tot. Scaune Simoni Racing, volan Simoni Racing, bancheta si bordul imbracate in piele, mocheta noua, ceasurile de bord sunt cu plasma, o gramada de ceasuri noi dar utile la interior, indicatoare de parametrii ai motorului, fete de usi custom, etc. Tot la interior mentionam si de sistemul sonor.

In acest Eclipse muzica vine din 18 difuzoare: 6 twittere pentru sunetele de frecventa inalta, 6 medii, 2 boxe mixte si 4 subwoofere. Mai avem 2 amplificatoare, o unitate centrala cu DVD Kenwood, plus un monitor incorporat in bord.

Probabil cea mai tunata masina din Romania: Mitsubishi Eclipse

Asadar, cam asa sta treaba cu una dintre cele mai modificate masini din Romania. Poate chiar cea mai modificata! Si atunci cand vedem o masina cu un tuning complet, la toate capitolele, nu putem avea decat exprimari de admiratie. Si cand mai adaugam si pasiune, iese o masina cu adevarat speciala. Dan este un exemplu de pasionat pentru masini, pentru ca si-a modificat singur masina, iar planurile de viitor sunt din ce in ce mai ambitioase si nu se vor sfarsi niciodata. Felicitari!

IMPORTANT: Daca ai cunostinta de o masina in care s-au investit multe ore de munca, pasiune si sacrificii sau chiar masina ta intruneste aceste conditii, nu ezita si trimite un e-mail la office@4tuning.ro cu detalii complete si poze ale masinii tale. Imparte cu restul pasionatilor de tuning povestea din spatele proiectului tau, fa-ti masina vedeta pe 4Tuning!


DATA PUBLICĂRII: 18 Ianuarie
219
  Comentarii
Comentează
[+] mai multe

Adauga anunt GRATUIT

BAZAR 4TUNING - Anunturi promovate

PĂREREA TA (219 comentarii )
skype09
468 comentarii 1149 puncte
18 ian 2011, 12:37
+13
uite ceva interesant domnle, va luat oleaca, uite ceva care are si altcv inafara de jante folie pe geam si un body kit cumparat din magazin
intradevar o masina tunata nu bmw-uri foliate care o ard tiuning :))=)))
08 feb 2011, 22:14
+2
+ maxim...maxim am spus
tarzy
384 comentarii 781 puncte
18 ian 2011, 12:49
+1
Amin!
la fel ca si primul la fel ca si primul
RaZVaN_17_06, Craiova, Dolj
66 comentarii 78 puncte
18 ian 2011, 14:35
+1
+1
18 ian 2011, 19:00
+1
+2
18 ian 2011, 20:10
+1
+3
130 comentarii 233 puncte
18 ian 2011, 20:18
+1
+3
skype09
468 comentarii 1149 puncte
18 ian 2011, 21:35
+2
ai gresit trebuia +4 :))
Dacia Sport BR 10 TCM
110 comentarii 118 puncte
18 ian 2011, 21:19
+1
Amin...adevar graiesti fiule...+10 :D
DraquVerDe
170 comentarii 66 puncte
19 ian 2011, 03:33
+1
+20
19 ian 2011, 11:43
+1
+30
18 ian 2011, 12:55
+3
numarul de inmatriculare spune tot:)))
18 ian 2011, 12:58
+2
bijuterie:D
18 ian 2011, 13:03
+2
:)nu's inebunit de tuning exterior.....nici interior....nici sunet...dar motorul merita tot respectul....de la 147 cai la 400....din 2000cmc e ceva:-?? parerea mea. eu din 1,8 16v 125cai oare ajung la 300? =))
dan_eclipse4g63t
241 comentarii 80 puncte
18 ian 2011, 13:12
+3
O SA ITI RASPUND EU,MAI ALES CA ASTA ESTE MASINA MEA SI MOTORUL SUPORTA PUTERE MULT MAI MARE.ACUM EU AM INTERNE CARE SE POT DUCE LA 600 HP,IN FULL BOOST DE 35PSI.SI ACUM LA INTREBAREA TA CU MOTORUL DE 1.8.DEPINDE CE MASINA AI.O HONDA DE EXEMPLU VTEC,18.
SE POATE,CU CEVA BANUTI MAI MULTI,SI ELECTRONICA SCHIMBATA.
DE OBICEI MASINILE JAPONEZE SUPOERTA BINE MODIFICARI MAJORE LA MOTOR.
IonutCT
176 comentarii 290 puncte
18 ian 2011, 13:43
+2
IonutCT
4 tuning days 2007:) Imi amintesc cu drag de zilele alea.. se vede ca tii la masina. Respect!
dan_eclipse4g63t
241 comentarii 80 puncte
18 ian 2011, 13:50
0
OOOO MS MS.
AICI ESTE PRIMA MODIFICARE FARA MOTOR.
MI-A INGHITIT SI ATUNCI CAM 9000.CA AM LUATO DE LA 0 CU EA.:):):)
184 comentarii 50 puncte
18 ian 2011, 16:48
0
AddYfloryn
4tuningdays 2010 motoru mai indeaaproape
Felicitari pt munca... o intrebare cam cat consuma asa mediu dupa modificarile astea.Stiu ca consumul nu mai conteaza cand pasiunea este mare dar...doar intrebam,la ce pompa de benzina ai.
18 ian 2011, 22:49
+1
ZILE TU LA TOTI cei o masina made in Japan(mai bine ca tine nu cred ca stie vreunu in romanica)mai ales la visatorii aia....se simt ei.tot respectu pt masina
18 ian 2011, 13:55
0
:D 600...wow....da motorul e asemanator cu cel de pe lancer evo?
nu am o japoneza...e un opel astra G...si un motor care ar duce multi cai cred k opc-ul 2,0T
in ceea ce te priveste nu pot sa zic decat felicitari ptr perseverenta si talent(dak ii pot spune asa)
dan_eclipse4g63t
241 comentarii 80 puncte
18 ian 2011, 14:02
0
DA,ESTE MOTORUL 4G63,CARE S-A PUS PANA PE EVO8,
CU ANUMITE MODIFICARI DE TEHNOLOGIE IN FUNCTIE DE AN.MOTORUL ESTE LEGENDA.SUPORTA SI MAI MULTI CAI,DAR STII TU INTERVINE FIABILITATEA.
DAR LA 450-500 HP ESTE K,DACA AI O TRANSMISIE ADEGVATA.MI-E IMI AJUNG 400+,CU,CONDITIA SA NU MA DAU LA EA DE PE LOC,SARE CUTIA IN AER:):):)
DACA O SA INTRE BANI O SA URC LA 500+.DAR MAI ESTE PANA ATUNCI,EU SA-I VAD PE ASTIA 400 LA TREABA INN PRIMAVARA SI MAI VEDEM:)BAFTA
18 ian 2011, 19:33
0
Salut Dane si felicitari pentru toata munca ta. As dori sa te intreb, eu am un Suzuki Swift Sport 1.6 125 cp din 2008, ce modificari sau imbunatatiri as putea sa-i fac in conditii de maxima fiabilitate?? Merci
dan_eclipse4g63t
241 comentarii 80 puncte
18 ian 2011, 19:54
0
SALUT,DACA VREI FIABILITATE MAXIMA,ASTA INSEAMNA SA NU UMBLI IN MOTOR,SA O LASI ASPIRATA,EVENTUAL ADMISIE,EVACUARE COMPLECTA SICHIMBATA,ANULAT CATALIZATOR,UN SOFT USOR,SI CE MAI PERMITE ,ANGRENAJUL EXTERIOR AL MOTORULUI.VENTUAL SA INCERCI UN AMBREIAJ MAI DUR O VOLANTA MAI USURATA,DAR DEPINDE SI DACA SE POATE PENTRU MOTORUL TAU PE PIATA,CA ASA LA ORICE SERVICE,CA LASA DOMNE CA SE FACE,NU ITI RECOMAND.INJECTOARE MAI MARI PUTIN,EXISTA POSIBILITATI.NUMAI BINE
19 ian 2011, 22:10
0
lamureste-ma cu asta,daca ai gt35 si interne dc mergi la 300 hp? eu am un amarat de gt28RS si trec de 300 de cai la motor de 1.8...,
dan_eclipse4g63t
241 comentarii 80 puncte
19 ian 2011, 22:54
0
Acum pun gt35.
Am mers pe 331hp,pentru mine,mai ales ca vroiam sa nu stric transmisia cand ma dadeam la ea,si cum mi-a zis si TENGU,sa fie fiabila si sigura.mai ales ca mergeam doar cu 1,2 bar.
puteam cu turbina veche sa scot 400+ fara probleme de atunci.Acum daca tot fac upgrate o sa fie 400+ sa vedem cat scoate la 1,8 bar,si umblat pe la avans cu 5 grade.Eu nu merg la curse asa ca nu ma stresez asa tare,dar stiu ca totul este SAFE.:):).
PUTEAM SA SPUN CA AM 500hp,MA INCALZEA CU CEVA??Nu sunt genu sa infloresc:):):)
O seara frumoasa iti doresc:)
02 feb 2011, 01:03
0
Buna dane,ajuta'ma cu ceva.Am o masina de colectie si vreau sa ii refac motorul,segmenti,cuz ineti etc
poate si unele modificari,stii pe cineva care face
asemenea lucrari?Tine cont ca nu gasesc piesele si nici garniturile necesare,iar la final vreau sa ii pun 2 carburatoare dellorto.Daca stii pe cineva da'mi de stire,merci.
03 mar 2011, 17:22
-2
Salut Dane, mi-a zis Seba din Mogosoaia (mecanicul care ti-a facut motorul) sa vii sa-i aduci milionul care il mai aveai de plata la el pt montarea motorului. O zi buna!
Madalin.Dragos
58 comentarii 51 puncte
06 mar 2013, 18:30
0
Bai tarane,tu crezi ca la cat a investit Dan in masina aceea,bani si timp,se mai uita la 100 lei? Am inteles ca tu incerci sa injosesti omul,dar nu iti va iesi pentru ca doar cei ca tine vor pune botul la vrajeala ta... TARAN COCLIT si RUPT IN CUR,mars la ghebe si urzici ca mori de foame...
jadakiss_mee
80 comentarii -24 puncte
18 ian 2011, 12:57
+1
ah!
18 ian 2011, 14:04
+1
sincer ma mir cum de ai reusit sa faci credite dan_eclipse4g63t.
si eu ma gandesc sa fac un credit de 10.000 euro, 5000 la o banca 5.000 la alta, sa iau o rx7 fd3s tt si cu restu de bani s-o pun pe picioare putintel cu o suspensie, discuri frana,BOV SSQV, turbo,galerie.
oricum, mult succces la platit ratele atunci si cu comisionul tau.
uite ce face un roman din pasiune, pentru pasiune :) se baga dator la banci :))
felicitari dan_eclipse4g63t.
dan_eclipse4g63t
241 comentarii 80 puncte
18 ian 2011, 14:33
0
mda
ms ms:):):)am facut creditele in 2008 cand m-am apucat sa o modific a 2 oara.acum nu prea mai merge,din pacate.bafta
18 ian 2011, 22:53
0
cand depui, depui la 2 banci in acelasi timp ca sa nu poata depista ca mai ai unul si asa se pot aproba ambele...e greu ca acum sa te mai poti imprumuta de 10000e la banci
35 comentarii 23 puncte
18 ian 2011, 14:52
+1
Respect pentru ceea ce ai realizat.Ceea ce nu e bine e treaba cu creditele.
Masina azi e maine nu se stie! Creditul nu scapi de el decat in pamant si poate nici atunci!
18 ian 2011, 14:58
+1
RESPECT @dan_eclipse4g63t PT CE AI FACUT ...ESTE O MASINA FOARTE REUSITA POATE CEA MAI REUSITA DIN TARA...SI CEL MAI MULT RESPECT CURAJUL TAU DE A FACE CREDITE LA BANCI PENTRU ACEASTA PASIUNE.NU CONTEAZA MASINA ATATA TIMP CAT ESTI PASIONAT DE ELE CUM SUNT SI EU SI AM DOAR O FIESTA MK4 SI SUNT FOARTE MULTUMIT DE EA... ESTE CAM URATICA DAR AM VAZUT CATEVA MODIFICATE (IN SPECIAL IN UK CA ACOLO AU FOST FOARTE COMERCIALIZATE) SI VREAU SA SPUN CA ARATA CHIAR BINE. EU SUNT STUDENT DAR INCERC ASA CUM POT SA ADUC UNELE MODIFICARI LA EA ATAT CAT IMI PERMIT...PRIMUL PAS AR FII UN MOTOR DE PUMA 1.7 125CP CU TOT CU CUTIE TRANSMISIE ETC SUSPENSIE SPORT, NISTE JANTE MAX PE 15' SI UN TUNING EXT ASA HOME MADE...
RESPECT INCA O DATA SI AI GRIJA CU "LOGANISTII" ...
dan_eclipse4g63t
241 comentarii 80 puncte
18 ian 2011, 20:08
0
SUCCES IN PROIECT,SI INDIFERENT DE CE FACI ATATA TIMP CAT O FACI PENTRU TINE SI DIN PLACERA TA,ESTE SATISFACTIE MAXIMA.
18 ian 2011, 17:05
+1
Laser frate !
18 ian 2011, 20:29
+1
mi-ai luat voba din gura
prea tare masina
sa o stapanesti sanatos si fara evenimente nedorite
puscky_007
91 comentarii 137 puncte
18 ian 2011, 19:17
+1
Da...intradevar.Am vazut-o de cateva ori,m-am uitat atent la ea si chiar este cea mai tunata masina din Romania:motor,interior,exterior,absolut tot.
Masina asta imi aduce aminte de primul film din seria Fast and Furious:)
Felicitari proprietarului!!!
FAST&FURIOUS
54 comentarii 98 puncte
18 ian 2011, 19:39
+1
Nu pot spune decat:Felicitari si Respect!!!
xristo_rx8
1030 comentarii 11 puncte
18 ian 2011, 21:47
+1
insfarsit ceva calumea nu tot bmw e36/e46, bravo dan buna treaba ai facut felicitari.(si eu sunt fan japonezelor :)))...)
1 comentarii 1 puncte
18 ian 2011, 22:09
+1
mostwanted_best
Mosule smechera tare masinuta si nush cati dintre papagalii astia d aici care cred,dupa parearea mea ca au un Logan 1,4 cu geamuri electrice pe fata ca asa se poarta,ar avea tupeu,bani,ideii,timp si pasiunea necesara sa faca asa cva,chiar si din tigaile lor,e unikata si asta conteaza,e mai mult decat o masina e o "domnisoara" adevarata tinand cont ca e din 92 multi dintre ei nici nu erau nascuti dar stiu sa critice neoanele ca restul le da cu virgula cand se gandesc in fine,bafta si sa o stapanesti sanatos sa le arati la baitani ca si batranele pot RUPE :>
dan_eclipse4g63t
241 comentarii 80 puncte
18 ian 2011, 22:35
0
Asa este ai dreptate.stai linistit ca daca neoanele nu ajungeau pe orice masina,nu mai erau asa de urate:):)pentru ei.
Eu am o vorba de la VIRGIL cu SUPRA.:NU TE PUNE CU PROSTII CA TE COBORI LA MINTEA LOR SI ACOLO TE BAT CU EXPERIENTA.ASA CA....
Ms pentru com.
23 mar 2011, 18:03
+1
no_shugar
Numai cine nu s-a chinuit sa-si tuneze masina poate arunca cu noroi... Comentatorii ar trebui sa-si puna si o foto cu masina lor, ca sa le vedem nivelul de cunoastere si sa putem judeca corect commentul lor. Si pana la urma, gusturile nu se discuta ci doar efortul de a le aplica... asa ca, RESPECTUL MEU!
19 dec 2011, 02:44
+1
Salut Dane,ma bucur ca ti-am aflat numele macar,te-am vazut de ogramada de ori prin Bucuresti :)) imi imaginam ca are cativa cai,dar la aproape 400 nu ma gandeam,felicitarile mele pe langa ale restora :).
dan_eclipse4g63t
241 comentarii 80 puncte
03 ian 2012, 14:59
0
Sall.ms pentru apreciere.Da merg constant cu ea prin oras:)acum este setata pe o presiune mai mica pana in primavara 0.8.si merge perfect.sa vedem din aprilie ,mai cum o sa fie ca vreau sa o revopsesc.new 2012:)))bafta si numai bine
rover_cabrio
757 comentarii 989 puncte
18 ian 2011, 12:50
0
Doamne Fereste de masina asta :)) nu de alta dar va rupe franele :)))
IonutCT
176 comentarii 290 puncte
18 ian 2011, 13:19
0
Respect pentru ambitia lui!
18 ian 2011, 13:25
0
Parerea mea e ca, Triplele spate, si jantele cromate, nu-si gasesc rolul in masina ta Dan ..Interiorul E Super , Foarte reusite consolele Racing ...iar cat despre motor ...ummm...tare as vrea sa-l aud torcand :X Respect!
18 ian 2011, 13:30
0
Totul e super,masina e chiar perfecta pentru ca asta e tuning,si nu kitch. Ca in filmele Fast and Furious,poate chiar mai rau.

Ce nu imi place la ea,ca are tractiune fata(nu?) si cum spune-ai dan nu cred ca tiar folosii cei 600 hp,nu stiu cat de practici ar fi,dar asta e doar un lucru marunt,ca oricum ii perfecta masina inafara usiilor (lambo dors), pentru ca parerea mea nu ii sta deloc cu rama. (cam la toate masinile care au rama)

Deci dupa mine le-as fi lasat asa.
327 comentarii 460 puncte
18 ian 2011, 13:30
0
tomi_alfa
Doua lucruri sunt nepotrivite pe masina: 400 CP pe tractiune fata, doar daca nu e AWD desi nu cred si jantele care sunt cromate. As fi preferat niste jante gen Volk Racing sau Work. Iar numarul de inmatriculare din fata ii strica tot aspectul. Daca nu ma insel la comanda poti cere numere de dimensiuni mai mici si care se lipesc precum un abtibild.
Comentează şi tu: