Cei de la Koenigsegg au explicat motivul accidentului hypercar-ului One:1 de pe Nurburgring
- Accidentul Koenigsegg-ului One:1 ar fi fost provocat de un senzor de ABS defect
- Soferul ar fi fost instiintat de problema prin intermediul unui bec din bord
- Suedezii au anuntat ca vor reconstrui masina, dat fiind faptul ca monococa nu a fost atinsa
Suedezii de la Koenigsegg au recuperat epava hypercar-ului One:1 si au concluzionat ca accidentul a fost provocat de un senzor de ABS defect.
La inceputul acestei saptamani, Nurburgring-ul Nordschelife, cel mai periculos circuit din lume, a mai facut o victima. Un Koenigsegg One:1 a fost implicat intr-un accident, din care a iesit destul de sifonat.
Acum, suedezii au dus masina inapoi la uzina din Angelholm si au studiat-o in detaliu. De vina pentru blocarea franelor pe portiunea Adenauer Forst ar fi fost senzorul de ABS al rotii stanga fata. Inginerii explica faptul ca soferul ar fi fost instiintat de problema prin intermediul unui bec aprins in bord, dar ca acesta pur si simplu nu l-a observat.
Este usor de inteles de ce, avand in vedere ca nu oricine poate sa tina pe un asemenea circuit si la asemenea viteze o masina de 1371 de cai putere. Mai mult de atat, pana in acel moment masina s-a comportat normal, pana cand a trebuit sa intre in actiune sistemul ABS.
Cand soferul a calcat frana la peste 160 de km/h, rotile fata s-au blocat iar masina a devenit incontrolabila, izbindu-se de gardul de protectie cu aproximativ 112 km/h. Impactul a propulsat masina in aer 21 de metri, a intors-o 180 de grade, aterizand pe roata stanga spate, si declansand un mic incendiu intre evacuare si panourile din fibra de carbon, stins ulterior de sofer.
Partea buna este ca toate celelalte sisteme de siguranta, precum airbagurile sau intreruperea alimentarii cu combustibil au functionat corespunzator. Acum, inginerii vor updata sotware-ul masinii pentru a-l atentiona pe sofer de orice problema a ABS-ului ca parte a Active Systems Warning si va limita viteza masinii la 100 de km/h in cazul in care exista vreun pericol.
Cum sasiul de tip monococa nu a fost deloc afectat, suedezii au anuntat ca masina va fi reconstruita si mai mult ca sigur se vor intoarce la Nurburgring pentru a dobora recordul pe circuit pentru masinile de serie.
- Skoda octavia 1.6d 2014 6700 € Opel meriva 1.3 cdti eco flex 2012 4000 € Bmw 520 diesel 2009 8200 €
- Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 € Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 € Dacia duster 1500 2017 400 Lei
- Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12800 €
- Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 € Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei Bandou ornament lampa lampi numar maner clapeta actionare... 149.99 Lei
- Renault fluence 1.6benzina euro 5 a/c electrice km reali 2011 4700 € Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 € Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 €
- Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 € Vw touran diesel 2011 5790 € Dacia lodgy 7 locuri 1,5 dci 2014 4500 €
- Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 € Bmw x5 3.0d 2011 12900 € Bmw 118 n47 2008 4500 €
- Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 € Skoda octavia automata, euro 6 2019 10600 € Alfa-romeo 159 1.9 jtdm 2007 2750 €
- Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 € Renault megane 16v 2006 2000 € Audi a3 2.0, euro5 2010 5100 €
- Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 € Bmw 520 2.0d f10 clima navi piele pilot senz park 2011 9700 € Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 €
- Nissan qashqai+2 +2 full bi-xenon piele camera an fab. 2012 37500 Lei Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 € Dacia duster 4x4 , 1,5 dci 2016 7990 €
- Opel corsa 1.2i 2003 599 € Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei Skoda roomster diesel 2013 4350 €