Alain Prost la prima victorie din Trofeul Andros 2010-2011
La Val Thorens, unde Alain Prost a oferit Daciei prima sa victorie din Trofeul Andros de anul trecut, cvadruplul campion mondial de F1 a recidivat. Imperial in calificari, Alain Prost a adus vehiculul sau Dacia Duster "Glace" in fruntea clasamentului general, pentru prima data in sezonul 2010-2011 al Trofeului.
Dupa ce a ocupat locul al treilea in ajun, incurajat de nivelul de performanta al vehiculului, Alain Prost si-a stabilit ca obiectiv sa fie pe primul loc in cea de-a doua zi a sezonului. Incalzirea i-a permis pilotului sa valideze cateva dintre modificarile aduse Dacia Duster "Glace", mai ales la nivelul suspensiilor.
Prima mansa de calificari a fost ca o demonstratie. Plecat de pe ultima pozitie, Alain Prost a parcurs turnanta cu turnanta precum un metronom: 46''810, 46''610, 46''681, apoi 47''071, Dacia Duster a ajuns pe primul loc la 3'07''172.
"Nu am fost relaxat pe deplin", a marturisit Alain Prost. "Comportamentul Dacia Duster este perfect, am modificat cateva elemente care si-au demonstrat eficienta. Vreau sa intru in a doua mansa de calificari cu un spirit total diferit fata de ieri seara, cand nu aveam dreptul sa gresesc", a explicat pilotul.
In a doua mansa de calificari, totul a mers la fel de bine. Alain Prost a avut din nou un ritm sustinut, adaptandu-si traiectoria la circuit. Sosit al doilea in mansa a doua, cvadruplul campion si-a savurat rezultatul, deoarece nimeni nu putea reedita performanta sa matinala. "Primul in mansa intai, al doilea in mansa a doua, cu cel mai bun timp cumulat in cele doua runde, este un rezultat bun. Am menajat pneurile in mansa a doua pentru a fi performant in finala", a precizat el.
"Trebuia sa castigam cel putin una din cele doua manse de la sfarsitul acestei saptamani. Ceea ce s-a intamplat", a declarat Alain Prost. "La fel ca anul trecut, am castigat a doua cursa a week-endului. Nivelul de anul acesta este foarte ridicat, este competitia cea mai dura pe care am intalnit-o de cand sunt in aceasta disciplina. Cu tot lestul si cu diferentele foarte mici, cred ca va fi foarte greu sa se castige ambele curse din week-end. Dacia Duster s-a comportat foarte bine si cred ca vom avea performante pe toate pistele, chiar si pe cele mai grele decat cele pe care am concurat in acest week-end. In final, a fost un week-end bun. Pentru a castiga Trofeul Andros anul acesta, va trebui sa fim constanti, caci multi piloti sunt capabili sa il obtina si unii vor incerca sa dea lovitura in anumite curse."
Team Dacia se indreapta in prezent spre Pas de la Case, in Andorra, unde va avea loc cea de-a doua confruntare a sezonului, week-end-ul viitor.
Clasament Val Thorens 2 : 1. Alain Prost (Dacia Duster) - 2. Jean-Philippe Dayraut (BMW Serie 1) - 3. Evens Stievenard (Toyota Auris) - 4. Jean-Baptiste Dubourg (Renault Clio III) - 5. Olivier Pernaut (BMW Serie 1) - 6. Franck Lagorce (Skoda Fabia) - 7. Romain Grosjean (Renault Clio III) - 8. Bertrand Balas (Toyota Auris) - 9. Andrea Dubourg (Renault Clio III) - 10. Herve Knapick (BMW Serie 1) .
Clasament general Trofeul Andros : 1. Prost 154 puncte - 2. Dayraut 150 p - 3. Balas 146 p - 4. Stievenard 144 p - 5. Dubourg 142 p - 6. Panis 136 p - 7. Grosjean 135 p - 8. Pernaut 134 p - 9. Knapick 128 p - 10. Villeneuve 119 p.
Prima mansa de calificari a fost ca o demonstratie. Plecat de pe ultima pozitie, Alain Prost a parcurs turnanta cu turnanta precum un metronom: 46''810, 46''610, 46''681, apoi 47''071, Dacia Duster a ajuns pe primul loc la 3'07''172.
"Nu am fost relaxat pe deplin", a marturisit Alain Prost. "Comportamentul Dacia Duster este perfect, am modificat cateva elemente care si-au demonstrat eficienta. Vreau sa intru in a doua mansa de calificari cu un spirit total diferit fata de ieri seara, cand nu aveam dreptul sa gresesc", a explicat pilotul.
In a doua mansa de calificari, totul a mers la fel de bine. Alain Prost a avut din nou un ritm sustinut, adaptandu-si traiectoria la circuit. Sosit al doilea in mansa a doua, cvadruplul campion si-a savurat rezultatul, deoarece nimeni nu putea reedita performanta sa matinala. "Primul in mansa intai, al doilea in mansa a doua, cu cel mai bun timp cumulat in cele doua runde, este un rezultat bun. Am menajat pneurile in mansa a doua pentru a fi performant in finala", a precizat el.
Cum 80% dintre puncte fusesera distribuite, mai ramanea de castigat finala. Alain Prost a plecat din pole position si a fost pe primul loc timp de opt tururi, fara a avea motive de ingrijorare. Astfel, a obtinut prima victorie pentru Team Dacia si cea de-a 31-a victorie a sa in cadrul Trofeului Andros.
"Trebuia sa castigam cel putin una din cele doua manse de la sfarsitul acestei saptamani. Ceea ce s-a intamplat", a declarat Alain Prost. "La fel ca anul trecut, am castigat a doua cursa a week-endului. Nivelul de anul acesta este foarte ridicat, este competitia cea mai dura pe care am intalnit-o de cand sunt in aceasta disciplina. Cu tot lestul si cu diferentele foarte mici, cred ca va fi foarte greu sa se castige ambele curse din week-end. Dacia Duster s-a comportat foarte bine si cred ca vom avea performante pe toate pistele, chiar si pe cele mai grele decat cele pe care am concurat in acest week-end. In final, a fost un week-end bun. Pentru a castiga Trofeul Andros anul acesta, va trebui sa fim constanti, caci multi piloti sunt capabili sa il obtina si unii vor incerca sa dea lovitura in anumite curse."
Team Dacia se indreapta in prezent spre Pas de la Case, in Andorra, unde va avea loc cea de-a doua confruntare a sezonului, week-end-ul viitor.
Clasament Val Thorens 2 : 1. Alain Prost (Dacia Duster) - 2. Jean-Philippe Dayraut (BMW Serie 1) - 3. Evens Stievenard (Toyota Auris) - 4. Jean-Baptiste Dubourg (Renault Clio III) - 5. Olivier Pernaut (BMW Serie 1) - 6. Franck Lagorce (Skoda Fabia) - 7. Romain Grosjean (Renault Clio III) - 8. Bertrand Balas (Toyota Auris) - 9. Andrea Dubourg (Renault Clio III) - 10. Herve Knapick (BMW Serie 1) .
Clasament general Trofeul Andros : 1. Prost 154 puncte - 2. Dayraut 150 p - 3. Balas 146 p - 4. Stievenard 144 p - 5. Dubourg 142 p - 6. Panis 136 p - 7. Grosjean 135 p - 8. Pernaut 134 p - 9. Knapick 128 p - 10. Villeneuve 119 p.
Sursa: Dacia
Vezi toate pozele (5)
Poze Alain Prost la prima victorie din Trofeul Andros 2010-2011
- Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei Vw golf 2.0 tdi 2017 10500 €
- Vw touran diesel 2011 5790 € Mercedes sprinter 163 cp euro 5, stare tehnica perfecta 2012 15800 € Ford s-max 2.0 2011 6200 €
- Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 € Nissan leaf tekna special 2019 21150 € Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 €
- Vw passat gmo 2017 11900 € Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei Skoda yeti 2.0 tdi 2010 6890 €
- Mitsubishi asx euro 5 2012 7950 € Nissan qashqai 1,2 benzina turbo 2017 11750 € Dacia duster 4x4 , 1,5 dci 2016 7990 €
- Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 € Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 € Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 €
- Set 4 anvelope vara 17 inch michelin primacy hp 225/50 r17 750 Lei Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 € Bmw 520 diesel 2009 8200 €
- Bmw x5 3.0d 2011 12900 € Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 € Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei
- Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 € Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 € Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12500 €
- Audi q5 quatro 2017 23800 € Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 € Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 €
- Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 € Vw golf 7 facelift 1.4 tsi 150 cp (distributie curea) rulaj... 12500 € Kia sportage 1.6 crdi active smartdrive 2012 498 €
- Bmw 118 n47 2008 4500 € Kia carens euro 5b 2015 7950 € Mercedes a 160 a160cdi 2010 2900 €
StiriPeSurse.ro
Mişcarea de susţinere pentru Gaza ia amploare în campusurile universitare din SUA: polițiștii fac sute...
PieseAuto.ro
Valva EGR: ce simptome are o masina diesel cu EGR-ul stricat?
PieseAuto.ro
Bara de protectie
mai multe
Publicat în categoria: Alte sporturi cu motor
DATA PUBLICĂRII: 7 Decembrie 2010