BMW revine in Campionatul German de Turisme (DTM) pe 29 aprilie

Dupa o absenta de aproape 20 de ani, BMW se intoarce in campionat pentru a raspunde provocarii si aliniaza trei echipe si sase masini BMW M3 DTM. Cursa de duminica marcheaza revenirea modelului BMW M3 in DTM. Versiunea de curse a modelului sport a debutat in urma cu un sfert de secol si imediat a castigat titlul DTM inca de la prima incercare. Acum, cand BMW M aniverseaza 40 de ani de la infiintare, masina revine pentru a evolua in fata numerosilor fani pe care ii are in DTM.
Marca a fost implicata in campionat, cu o echipa oficiala, in perioada 1984-1992, interval in care a reprezentat un standard, reusind 49 de victorii, 30 pole position si trei titluri ale pilotilor. Prima cursa din istoria DTM a fost castigata de un pilot BMW: Harold Grohs (Germania), aflat la comenzile unui BMW 635 CSi. La finalul sezonului, Volker Strycek (Germania) a obtinut titlul cu acelasi model. Atunci cand BMW M3 a intrat in scena in 1987, a dominat imediat competitia si l-a ajutat pe Eric van de Poele (Belgia) sa se impuna in clasamentul pilotilor din 1987 - o performanta ce a fost repetata, doi ani mai tarziu, de Roberto Ravaglia (Italia). Prima era BMW in DTM s-a incheiat la Hockenheim, la 11 octombrie 1992, iar compania revine acum pe acelasi circuit pentru a deschide un nou capitol in istoria incununata de succes pe care o are in motorsport.
Campionul en-titre din DTM, Martin Tomczyk (Germania), va concura in acest sezon alaturi de Joey Hand (SUA) pentru BMW Team RMG. Ca si in trecut, BMW Team Schnitzer este si de aceasta data implicata sub conducerea directorului Charly Lamm. Bruno Spengler (Canada) si Dirk Werner (Germania) vor concura pentru gruparea din Freilassing. Triplu campion mondial de turisme, Andy Priaulx (Marea Britanie) va reprezenta, alaturi de Augusto Farfus (Brazilia), BMW Team RBM.
Cei sase piloti vor avea un aliat de calibru in BMW M3 DTM. Masina a fost dezvoltata integral, inca de la prima schita, de BMW Motorsport si, atunci cand va intra pe circuit, va urma drumul deschis de legendarul sau predecesor din prima generatie M3. Dupa prima aparitie pe circuit, in iulie 2011, BMW M3 DTM a parcurs mii de kilometri in test inainte de a fi omologat de Deutscher Motor Sport Bund (DMSB) la 1 martie 2012.
Pe Hockenheimring, BMW a obtinut mai multe victorii decat pe orice alt circuit, pilotii BMW reusind sa termine de 10 ori pe primul loc. Multe din starurile trecutului vor fi prezente pe circuit pentru a asista pe viu la revenirea BMW in DTM: Grohs, van de Poele si Ravaglia vor fi insotiti la Hockenheim de Steve Soper (Marea Britanie).
Jens Marquardt (director BMW Motorsport):
"Dupa o lunga perioada de pregatire, fiecare membru al echipei este nerabdator sa inceapa sezonul si sa afle in ce situatie ne aflam in comparatie cu concurenta. Am parcurs multe luni de munca intensa si, fara indoiala, avem in fata un sezon interesant si instructiv. Hockenheim este un loc special in istoria BMW in DTM si, intre 1984 si 1992, am reusit succese importante pe acest circuit. Cu siguranta, ne dorim sa continuam povestea de acolo de unde am ramas, dar trebuie sa o facem pas cu pas. In prima faza este vital pentru noi sa invatam si sa acumulam experienta. Toti cei din echipa sunt extrem de motivati. Categoric, va fi un week-end cu totul special. Nu numai pentru suporteri, dar si pentru toti cei din echipa BMW Motorsport."
Martin Tomczyk (#1, BMW Team RMG):
"Chiar daca am concurat timp de mai multi ani in DTM, simt o emotie deosebita inaintea inceputului de sezon. Tensiunea este in continua crestere. Sunt pregatit pentru Hockenheim. Intersezonul a fost o perioada agitata si a presupus efectuarea unei intense activitati de dezvoltare. Cu toate acestea, putem fi multumiti de rezultat. Nu trebui sa amintesc faptul ca sunt fascinat de echilibrul de putere de pe Hockenheimring si sper ca vom fi cat se poate de aproape de adversarii nostri, mult mai experimentati."
Joey Hand (#2, BMW Team RMG):
"In ultima perioada am fost intrebat deseori daca sunt nervos inaintea primei etape din DTM. Sincer sa fiu, sunt relaxat in totalitate. Pur si simplu a venit momentul curselor. Multe lucruri vor fi noi pentru mine la Hockenheim: startul de pe loc, pit stopurile foarte rapide, cursele mai scurte decat eram obisnuit. Nu sunt ingrijorat pentru ca suntem foarte bine pregatiti. Voi iesi pe circuit si voi da tot ce pot. Sunt foarte mandru ca BMW mi-a oferit posibilitatea de a fi primul american care va pilota in DTM."
Bruno Spengler (#7, BMW Team Schnitzer):
"Startul sezonului va fi unul special pentru mine. Este primul meu an alaturi de BMW - si sunt nerabdator sa intru in batalia primei curse. Revenirea BMW dupa o absenta de 20 de ani prevesteste o noua era in DTM. Este ceva deosebit pentru mine ca voi face parte din aceasta si ca voi putea trai acest moment special. De-a lungul iernii am lucrat din greu pentru a acumula cat mai multa experienta. Adversarii nostri au un avantaj in fata noastra in aceasta privinta, dar vom incerca sa-i ajungem din urma cat mai curand posibil. Pentru mine este ca si cum m-as afla la inceputul carierei."
Dirk Werner (#8, BMW Team Schnitzer):
"M-am bucurat nespus de testele cu BMW M3 DTM si a fost interesant sa vad cum masina s-a dezvoltat in continuu. Am invatat multe in ultimele luni si echipa a fost extrem de concentrata astfel ca a inregistrat un progres deosebit. Asemenea tuturor, simt cum tensiunea este in continua crestere inaintea startului de duminica, dar fac tot posibilul pentru a privi numai aspectele pozitive. Cand va incepe cursa, vreau sa ma bucur de prima mea participare in DTM si sa reusesc un start bun de sezon."
Andy Priaulx (#15, BMW Team RBM):
"Am pregatit indelung acest moment, asa ca a venit timpul sa vedem cu stau lucrurile. Sunt foarte mandru de tot ceea ce au reusit cei de la BMW Motorsport si din echipa noastra. In ciuda acestui lucru, ramanem realisti. BMW este nou venita in DTM si avem mai putina experienta decat adversarii nostri. Din acest motiv, este important sa imbunatatim si sa dezvoltam de la o cursa la alta. Fiecare dintre noi se bucura de provocare."
Augusto Farfus (#16, BMW Team RBM):
"Sunt foarte incantat si entuziasmat, dar - in acelasi timp - foarte curios de cum va decurge debutul meu in DTM. A fost un drum lung si dificil pentru a fi pregatiti pentru acest moment, de-a lungul caruia am parcurs o curba ascendenta care inca mai continua. Fiecare membru al echipei a dat 100% - si chiar mai mult - de-a lungul ultimelor luni, asa ca suntem cat se poate de pregatiti. Acum intram in etapa urmatoare si vrem sa dovedim ca acest proiect a fost cladit pe baze solide."
-
Tulumba frana, 2s61-2b195-ch, ford fiesta 5, 1.4tdci (id:189222) 130 Lei
8972391616 injector opel signum vectra 3.0 cdti renault espace... 400 Lei
Bara fata completa renault clio 4 1500 Lei
-
Stopuri cu led audi a6 4f (09-11) 2192.51 Lei
Audi a6 2.0 tdi 177cp full led bi-xenon piele camera navi an... 9900 €
Mercedes e 220 1 2005 3500 €
-
Smart fortwo 1 2011 3500 €
Ford focus benzina 2014 4650 €
21977918 22254568 22254576 85002179 7485020179 delphi injector... 1250 Lei
-
Jante aliaj 17 zoll marca dezent, gama volvo, cu senzori de... 1500 Lei
Far dreapta volkswagen golf 6 plus (2009-2014) 5m2941006c 449 Lei
Planetara dreapta fata, cod 96348791, chevrolet aveo sedan... 248 Lei
-
Buton avarii renault clio simbol 1.2 b an fabr. 2010 100 Lei
Scut motor plastic audi a3 8p 2005 hatchback 2.0 tdi bkd 150 Lei
5801453888 500060536 538884015 0986435663 bosch injector iveco... 750 Lei
-
Rezervor adblue peugeot 308 ii citroen c4 picasso cod 12674101... 900 Lei
Chiulasa completa 03l103373j vw multivan t5 (7hm, 7hn) 2.0... 2500 Lei
0445120092 0986435551 504194432 bosch injector case ih... 750 Lei
-
Magnetou (stator aprindere) aprilia mojito 125cc - gilera... 200 Lei
5801361986 800252-0007 800252-5007s gt2556ns garrett... 2000 Lei
Imobilizator / modul inchidere cod 38700-60b00 / 051500-2070... 70 Lei
-
0445117036 0445117087 5801540213 0986435414 bosch injector... 650 Lei
Galerie evacuare 4m509428ab ford focus 2 [2004 - 2008] 150 Lei
Skoda roomster benzina 2010 3640 €
-
Vw golf 2.0 tdi 2018 10700 €
Carenaj stanga fata vw golf 7 1.6 tdi cod motor clh... 200 Lei
0445010737 55272459 55260837 55274845 pompa inalta alfa romeo... 1000 Lei
-
28264951 28489548 96868900 25183186 delphi injector chevrolet... 500 Lei
Skoda kodiaq dsg 2019 22000 €
Opel zafira 2.0 2001 1300 €
-
12709700251 5802084424 borgwarner turbosuflanta tractor case... 2600 €
Ford kuga 2.0diesel automata 4x4 xenon piele pilot keyless... 9250 €
Dezmembrez,piese vw polo variant verde 1.6 benzina 1999
-
Magnetou (stator aprindere) complet aprilia rs4 2t (11) -... 150 Lei
A1663200204 compresor airmatic mercedes gl-class (x166) gle... 1250 Lei
Cutie viteze opel astra h j zafira b mokka meriva corsa 1.7... 2000 Lei


