Campionatul National de Autoslalom 2013 se muta la Bacau pentru cea de-a doua etapa

Campionatul National de Autoslalom 2013 se muta la Bacau pentru cea de-a doua etapa
Cea de-a doua etapa a Campionatului National de Autoslalom 2013 se va desfasura in weekend-ul 13 - 14 aprilie, pe circuitul Speed Park din Bacau.
Trimite unui prieten

Dupa debutul furtunos de pe circuitul AMC Kart din Bucuresti, Campionatul National de Autoslalom se muta la Bacau, circuitul Speed Park urmand a gazdui in weekend-ul 13 - 14 aprilie cea de-a doua etapa a sezonului 2013. Lista cu inscrieri a fost deja deschisa, iar doritorii se pot inscrie pe site-ul oficial al competitiei, in schimbul unei taxe de participare de 250 lei per pilot, respectiv 100 lei per echipa.

In ceea ce priveste programul, acesta a fost intr-o oarecare masura stabilit si se prezinta in felul urmator:

  • SAMBATA – 13 aprilie 2013

9.00 – 17.00: verificari tehnice si administrative, inscrieri;
9.00 – 17.00: antrenamente libere.

  • DUMINICA – 14 APRILIE 2013

9.00 – 11.00: verificari tehnice si administrative, inscrieri;
9.00 – 12.00: warm-up si sesiune de calificari;
12.00 – 12.30: pauza;
12.30 – 14.30: mansa 1;
14.30 – 16.30: mansa 2;
17.30 – festivitate de premiere.

Despre Campionatul National de Autoslalom 2013:

  • La prima etapa au luat parte aproximativ 60 de concurenti;
  • Printre participanti se regasesc piloti atat din Campionatul National de Viteza in Coasta, cat si din Campionatul National de Drift;
  • Exista un total de opt clase diferite, dupa cum urmeaza:

- Clasa 1: automobile 2RM cu cilindreea nominala pana la 1.400 cmc;

- Clasa 2: automobile 2RM cu cilindreea nominala pana 1.600 cmc;

- Clasa 3: automobile 2RM cu cilindreea pana 2.000 cmc;

- Clasa 4: automobile 2RM cu cilindreea peste 2.000 cmc;

- Clasa 5:

> Juniorii: automobile cu capacitate de pana la 1.400, cu motoare aspirate si o putere maxima de 12.5 kg/kw pentru cei cu varsta intre 12 si 14 ani;

> Juniori cu varsta intre 14 si 18 ani, automobile cu capacitatea de pana la 1.600, cu motoare aspirate si o putere de maxim 10 kg/kw.

- Clasa 6 Open: Automobile artizanale / modificate care nu se incadreaza la clasele de mai sus, monoposturi, biplace-uri, etc. sau automobile ce folosesc anvelope de tip slick;

- Clasa 7 Integrale: Toate automobilele cu tractiune integrala indiferent de capacitatea cilindrica, cu motoare aspirate sau supraalimentate, se vor incadra la clasa 7;

- Clasa 8 Cupa Dacia Logan: La aceasta clasa vor participa numai Automobile Dacia Logan, atat motoare pe benzina, cat si motare diesel supraalimentate. Aceasta clasa va fi premiata in functie de timpul realizat in manse, indiferent la clasa la care automobilul a participat.

Trimite unui prieten
Publicat în categoria: Alte sporturi cu motor DATA PUBLICĂRII: 8 Aprilie 2013