Dubla victorie Chevrolet in Campionatul Mondial de Turisme (WTCC)

Chevrolet castiga pentru a doua oara consecutiv titlurile WTCC pentru piloti si producatori.
Trimite unui prieten
Yvan Muller a castigat cel de-al treilea sau titlu de campion in cadrul Campionatului Mondial de Turisme, pozitionandu-se cu doar trei puncte inaintea colegului sau de la Chevrolet, Rob Huff, dupa 24 de runde.
Pana la ultima cursa, Huff a facut tot ce i-a stat in putinta pentru a recupera diferenta de 20 de puncte pe care o avea inaintea ultimei runde a sezonului, desfasurata la Macau. Cu toate acestea, nici macar cele doua victorii pe care le-a obtinut in acest weekend - prin care a devenit pilotul cu cele mai multe curse castigate in Campionatul Mondial de Turisme pe circuitul Guia, cu cinci succese - nu au fost suficiente.
Dupa ce a exercitat o presiune puternica asupra lui Huff in timpul primei curse, de pe pozitia secunda, Muller si-a pastrat calmul, evitand riscurile si inregistrand doua pozitii pe podium care i-au adus titlul.
Aceasta a reprezentat o incununare pentru compania Chevrolet, la finele unui sezon care a fost dominat intr-o foarte mare masura de marca apartinand grupului GM si de autovehiculele Cruze pregatite admirabil si testate de catre RML. Cifrele spun totul: 21 de victorii in 24 de curse, 19 cele mai rapide tururi de pista din 24, 256 de tururi pe prima pozitie dintr-un total de 347.
CURSA 1 - HUFF REDUCE DIEFRENTA LA 13 PUNCTE
Rob Huff a castigat prima cursa la Macau, tinandu-l la distanta pe colegul sau si liderul clasamentului, Yvan Muller, in timpul unei curse ce a fost intrerupta de doua ori de interventiile safety car-ului. Prin urmare, pilotul britanic a redus diferenta fata de Muller la 13 puncte, pastrandu-si sansele de a ajunge campion mondial in cea de-a doua cursa. Pe parcursul intregii curse, Muller a pus presiune pe Huff, schimband banda la fiecare punct de franare in incercarea de a-l face pe Huff sa greseasca. In ciuda acestui fapt, Huff si-a pastrat calmul si concentrarea, evitand sa-i lase loc pentru depasire.
CURSA 2 - HUFF CASTIGA, MULLER ESTE CAMPION
Rob Huff a inregistrat o a doua victorie, dar a pierdut titlul mondial in fata lui Yvan Muller la doar trei puncte distanta fata de acesta. Pilotul britanic a facut tot ce i-a stat in putinta pentru a recupera diferenta de 13 puncte si a reusit chiar sa-i depaseasca pe Michel Nikyaer si Tom Coronel (care au avut un inceput fantastic plecand din al doilea rand de pe grila de start) si sa castige cursa. Cu toate acestea, Muller a facut o cursa controlata, fara sa riste prea mult.
Pe parcursul a sase tururi, doua dintre acestea in spatele unui safety car, Huff si Muller aveau acelasi punctaj si acelasi numar de victorii (cate opt); si totusi, francezul ar fi devenit campion datorita numarului de pozitionari pe locul al doilea (opt fata de sase). In cele din urma, Muller a transat situatia in favoarea sa trecand pe locul al treilea, inaintea lui Nikyaer.
Acesta din urma a castigat din nou cursa de la Yokohama, invingandu-l pe Mehdi Bennani care a obtinut cel mai bun rezultat al sau - locul sase - la Campionatul Mondial de Turisme, in timp ce Joe Rosa-Merszei si-a asigurat cea de-a doua victorie in cadrul Trofeului Jay-Ten.
Chevrolet multumeste tuturor celor care au fost alaturi de echipa sa!
Pana la ultima cursa, Huff a facut tot ce i-a stat in putinta pentru a recupera diferenta de 20 de puncte pe care o avea inaintea ultimei runde a sezonului, desfasurata la Macau. Cu toate acestea, nici macar cele doua victorii pe care le-a obtinut in acest weekend - prin care a devenit pilotul cu cele mai multe curse castigate in Campionatul Mondial de Turisme pe circuitul Guia, cu cinci succese - nu au fost suficiente.
Dupa ce a exercitat o presiune puternica asupra lui Huff in timpul primei curse, de pe pozitia secunda, Muller si-a pastrat calmul, evitand riscurile si inregistrand doua pozitii pe podium care i-au adus titlul.
Aceasta a reprezentat o incununare pentru compania Chevrolet, la finele unui sezon care a fost dominat intr-o foarte mare masura de marca apartinand grupului GM si de autovehiculele Cruze pregatite admirabil si testate de catre RML. Cifrele spun totul: 21 de victorii in 24 de curse, 19 cele mai rapide tururi de pista din 24, 256 de tururi pe prima pozitie dintr-un total de 347.
CURSA 1 - HUFF REDUCE DIEFRENTA LA 13 PUNCTE
Rob Huff a castigat prima cursa la Macau, tinandu-l la distanta pe colegul sau si liderul clasamentului, Yvan Muller, in timpul unei curse ce a fost intrerupta de doua ori de interventiile safety car-ului. Prin urmare, pilotul britanic a redus diferenta fata de Muller la 13 puncte, pastrandu-si sansele de a ajunge campion mondial in cea de-a doua cursa. Pe parcursul intregii curse, Muller a pus presiune pe Huff, schimband banda la fiecare punct de franare in incercarea de a-l face pe Huff sa greseasca. In ciuda acestui fapt, Huff si-a pastrat calmul si concentrarea, evitand sa-i lase loc pentru depasire.
CURSA 2 - HUFF CASTIGA, MULLER ESTE CAMPION
Rob Huff a inregistrat o a doua victorie, dar a pierdut titlul mondial in fata lui Yvan Muller la doar trei puncte distanta fata de acesta. Pilotul britanic a facut tot ce i-a stat in putinta pentru a recupera diferenta de 13 puncte si a reusit chiar sa-i depaseasca pe Michel Nikyaer si Tom Coronel (care au avut un inceput fantastic plecand din al doilea rand de pe grila de start) si sa castige cursa. Cu toate acestea, Muller a facut o cursa controlata, fara sa riste prea mult.
Pe parcursul a sase tururi, doua dintre acestea in spatele unui safety car, Huff si Muller aveau acelasi punctaj si acelasi numar de victorii (cate opt); si totusi, francezul ar fi devenit campion datorita numarului de pozitionari pe locul al doilea (opt fata de sase). In cele din urma, Muller a transat situatia in favoarea sa trecand pe locul al treilea, inaintea lui Nikyaer.
Acesta din urma a castigat din nou cursa de la Yokohama, invingandu-l pe Mehdi Bennani care a obtinut cel mai bun rezultat al sau - locul sase - la Campionatul Mondial de Turisme, in timp ce Joe Rosa-Merszei si-a asigurat cea de-a doua victorie in cadrul Trofeului Jay-Ten.
Chevrolet multumeste tuturor celor care au fost alaturi de echipa sa!
Trimite unui prieten
Urmărește știrile 4tuning.ro și pe Google News
Adaugă comentariu
-
Arbore cotit / vibrochen 038l vw touran i 1.9 tdi 90 cai motor... 1100 Lei
Turbina ford fiesta 1.0 benzina 2021, cm5g6k682he 968 Lei
Set placute frana fata trw opel movano b 2010→ gdb1910 276 Lei
-
Conducta admisie mercedes sprinter w906 (2006-2017), vito,... 150 Lei
Lampa spate dreapta (tyc110197012 tyc) vw 157.95 Lei
Roata janta aliaj 5x112 195 65 15 r15 vw passat b5 1997 - 2001... 299 Lei
-
Motoras macara vw passat b6 2005-2010 fata stanga 1k0959793g,... 100 Lei
Conducta ulei turbo opel insignia a 2.0 cdti a20dth contucta... 50 Lei
Compresor clima opel meriva b 2010-2014 1.7 cdti 13250606 zj2 700 Lei
-
Senzor detonatie dacia logan [2004 - 2008] sedan 1.6 mt (87 hp) 59 Lei
Panou comanda aer conditionat ac clima climatronic skoda... 199.99 Lei
Set 2 boxe / difuzoare chrysler pt cruiser fab. 2000 - 2010... 100 Lei
-
Cutie transfer fata toyota rav 4 2.2 d-4d automata 4x4 w82 1y131 1000 Lei
Suport cutie viteze renault scenic 3 2010 monovolum 1.5 dci 150 Lei
4e0807417b bandou stopuri bara spate audi a8 4e motor 3.0tdi... 250 Lei
-
Set rulment roata ford transit bus (2006 - 2014) comline... 328 Lei
Modul stabilizator tensiune audi a6/s6 iv saloon (4g2, c7,... 180 Lei
Maner iexterior usa fata/spate dreapta bmw seria 3 e92/93... 102 Lei
-
Set accesorii, placute frana citroen berlingo (b9) (2008 -... 20 Lei
Grila / consola centrala bord hyundai coupe gk fab. 2001 -... 100 Lei
Interior complet mercedes-benz c-class w204/s204 [2007 - 2012]... 1000 Lei
-
Ecu vw golf 6 1.6 tdi cayb 90 cai 03l906023ml 5wp42691aa 900 Lei
Cablu, frana de parcare stanga (814015148 tri) fiat,lancia 55.48 Lei
Jante de aliaj 5x112 pe 18 originale audi q3 f3 din2019 /... 1000 €
-
Broasca haion nty skoda karoq 2017→ 1.0 tsi ezc-sk-084 120 Lei
Suport motor renault laguna 2 [2001 - 2005] grandtour wagon... 70 Lei
Suport motor stanga audi a6 2.7 tdi - (2004 2009) 65 Lei
-
Plansa bord, mercedes clasa e (w212), vol pe st (id:578182) 1700 Lei
Electromotor toyota avensis t25 / rav 4 2.2 d-cat 2005 2006 2007 200 Lei
Buson umplere ulei skoda fabia 5j [2007 - 2010] hatchback 1.2... 46 Lei
-
Media player / radio / unitate cd / casetofon opel corsa c... 250 Lei
Deflector difuzor captare aer vw golf plus 1.4 bud cgga 2008 -... 99.99 Lei
Corp termostat 04l121111a, audi a4 allroad (8kh, b8) 2.0tdi 184 Lei
-
Calculator motor / ecu volkswagen polo 9n 1.4 bby 2002 - 2009... 249.99 Lei
Janta aliaj r17 / 17x7.5j et50.8 cod hb17 jeep grand cherokee... 200 Lei
Unitate de comanda,lampa cu descarcare pe gaz seat leon (1p1)... 831 Lei



Publicat în categoria: Alte sporturi cu motor
DATA PUBLICĂRII: 22 Noiembrie 2011