Raliul Monte Carlo - Ziua II: De la agonie la extaz!

Dupa ce la jumatatea zilei s-a declarat abandonat, echipajul Napoca Rally Academy, Tempesta/Dorin Pulpea, a terminat in cele din urma toate cele patru probe speciale de astazi, mentinandu-se in primii 30 in clasamentul general al Raliului Monte Carlo.
Trimite unui prieten
Totul a decurs normal pentru echipajul clujean in primele doua speciale. Clasat pe locul 25 la finalul primei zile, Tempesta a continuat sa alerge in ritmul lui si a castigat o pozitie in prima proba de astazi (PS5 St Jean en Royans - Font d'Urle). A reusit o performanta ceva mai slaba in cea de-a doua (PS6 Cimetiere de Vassieuux - Col de Gaudissart), dar, la jumatatea zilei, se afla pe pozitia a 26-a a clasamentului general al raliului. Apoi a survenit dezastrul: pe drumul de legatura dintre specialele 6 si 7, temperatura apei din motorul Peugeot-ului S2000 a inceput sa creasca vertiginos pana cand s-a aprins becul rosu din bord si echipajul Napoca Rally Academy a trebuit sa traga pe dreapta si s-a declarat invins. Mecanicii de la Transilvania MotorSport au reusit insa minunea: au diagnosticat defectiunea prin telefon si i-au ajutat, tot telefonic bineinteles, pe cei doi sa gaseasca o solutie pentru a continua raliul, cu pretul unei intarzieri de 10 minute in urmatorul control orar. A urmat o cursa de revenire pe a doua trecere pe cele doua probe si, in ciuda ninsorii care a dat peste cap clasamanetul la varf si care i-a facut si pe cei doi clujeni sa se rasuceasca de doua ori pe drum, Tempesta si Dorin au incheiat ziua pe locul 23. Penalizarea pentru intarzierea in CO ii va arunca insa ceva mai in spate in clasament, dar vor ramane cu siguranta in primii 30.
"De la moarte la revenire! Am abandonat apoi am reusit sa continuam, cu pretul unei penalizari. Pe etapa dintre PS 6 si PS 7 a crescut temperatura apei, s-a aprins becul rosu si am tras pe dreapta, abandonati. Dupa aceea m-au sunat mecanicii si mi-au spus ce cred ei ca ar putea fi, am verificat, aveau dreptate, apoi, tot cu ajutorul lor prin telefon, am reusit sa rezolvam problema si sa pornim din nou in cursa. Din pacate, am intarziat 10 minute in CO, asa ca am primit o penalizare consistenta. Pe deasupra, ultimele doua probe au fost pline de zapada si de gheata, dar timpii nostri au fost ok, chiar daca pe PS 8, la coborare, ne-am rasucit de doua ori pentru ca nu aveam pneuri cu cuie decat pe fata. Am mai pierdut un minut si acolo, dar sunt piloti care au pierdut mult mai mult. Sunt foarte bucuros ca putem continua, ca mergem inainte", a declarat Tempesta.
Pilotul Napoca Rally Academy si-a indeplinit astfel obiectivul anuntat: se va numara printre cei care vor lua startul in ultima zi si, daca in speciala de maine dimineata (PS 9 Montauban sur l'Ouveze) nu se intampla nimic, Tempesta si Pulpea vor parcurge si celebra Col de Turini ( PS 10,12 Moulinet - La Boullene - Vesouvie). Mai mult, in acest ritm, echipajul clujean are toate sansele sa termine competitia in primii 30, o tinta marturisit dorita la prima participare in Rallye d'Automobile Monte Carlo.
Maine sunt programate 5 probe speciale, insumand 114,33 kilometri, ultimele patru fiind parcurse la lumina farurilor. Acestea din urma vor fi transmise in direct de Eurosport, dupa urmatorul program (ora Romaniei):
20:00 - 21:45 Les temps forts de l'ES 9 > Montauban-s/Ouveze - Eygalayes
Eurosport
ES 10 > Moulinet - La Bollene-Vesubie
ES 11 > Lantosque - Luceram
00:00 - 02:00
ES 12 > Moulinet - La Bollene-Vesubie
Eurosport
ES 13 > Lantosque - Luceram (Final stage)
"De la moarte la revenire! Am abandonat apoi am reusit sa continuam, cu pretul unei penalizari. Pe etapa dintre PS 6 si PS 7 a crescut temperatura apei, s-a aprins becul rosu si am tras pe dreapta, abandonati. Dupa aceea m-au sunat mecanicii si mi-au spus ce cred ei ca ar putea fi, am verificat, aveau dreptate, apoi, tot cu ajutorul lor prin telefon, am reusit sa rezolvam problema si sa pornim din nou in cursa. Din pacate, am intarziat 10 minute in CO, asa ca am primit o penalizare consistenta. Pe deasupra, ultimele doua probe au fost pline de zapada si de gheata, dar timpii nostri au fost ok, chiar daca pe PS 8, la coborare, ne-am rasucit de doua ori pentru ca nu aveam pneuri cu cuie decat pe fata. Am mai pierdut un minut si acolo, dar sunt piloti care au pierdut mult mai mult. Sunt foarte bucuros ca putem continua, ca mergem inainte", a declarat Tempesta.
Pilotul Napoca Rally Academy si-a indeplinit astfel obiectivul anuntat: se va numara printre cei care vor lua startul in ultima zi si, daca in speciala de maine dimineata (PS 9 Montauban sur l'Ouveze) nu se intampla nimic, Tempesta si Pulpea vor parcurge si celebra Col de Turini ( PS 10,12 Moulinet - La Boullene - Vesouvie). Mai mult, in acest ritm, echipajul clujean are toate sansele sa termine competitia in primii 30, o tinta marturisit dorita la prima participare in Rallye d'Automobile Monte Carlo.
Maine sunt programate 5 probe speciale, insumand 114,33 kilometri, ultimele patru fiind parcurse la lumina farurilor. Acestea din urma vor fi transmise in direct de Eurosport, dupa urmatorul program (ora Romaniei):
20:00 - 21:45 Les temps forts de l'ES 9 > Montauban-s/Ouveze - Eygalayes
Eurosport
ES 10 > Moulinet - La Bollene-Vesubie
ES 11 > Lantosque - Luceram
00:00 - 02:00
ES 12 > Moulinet - La Bollene-Vesubie
Eurosport
ES 13 > Lantosque - Luceram (Final stage)
Va vom tine la curent cu evolutia echipajului Napoca Rally Academy, Tempesta/Dorin Pulpea in ultima zi a Raliului Monte Carlo.
Trimite unui prieten
Urmărește știrile 4tuning.ro și pe Google News
Vezi toate comentariile (5)
-
Senzor presiune gaze 227701177r 1.5 k9k626 dacia duster... 100 Lei
Covorase auto seat leon iii 2013-2020 frogum 149 Lei
Compresor ac clima 13124752 wm opel astra h zafira b 1.9cdti 400 Lei
-
Set garnituri, chiulasa (0310043 trucktec) renault trucks,volvo 1026.35 Lei
Biela cu piston, opel corsa c (f08, f68) 1.2 b, z12xe (id:457331) 210 Lei
Aparatoare galerie evacuare opel astra g 1.6 16v benzina 40 Lei
-
0445010799 167006205r pompa inalta renault grand scenec iv... 1500 Lei
8200146357 93190346 0445110141 bosch injector nissan opel... 300 Lei
Generator / alternator renault symbol i (lb0/1/2) (1998 -... 669 Lei
-
Rola ghidaj curea transmisie ina audi a4 b6 2000-2004 532 0468 10 85 Lei
Usita rezervor bmw x3 x3 - - (2010 2017) 185 Lei
Grila bara fata centrala, cod gm13266577, opel astra j combi... 749 Lei
-
Vascocuplaj 11522249372 doar paleta 2.0 150 cp bmw 3 e46... 50 Lei
Conducta / teava turbina ssangyong rexton 2.9 td 88kw 120cp... 80 Lei
Cablu timonerie opel astra h facelift 2007-2010 1.9 cdti 24467437 300 Lei
-
Carlig de remorcare auto nissan juke suv 2x4 2010-2019 hakpol 659 Lei
Janta aliaj, cod 13259254, opel astra j (id:466103) 224 Lei
Cheder geam usa fata stanga bmw seria 5 e60/e61 [2003 - 2007]... 59 Lei
-
Usa / portiera spate stanga kia rio 2 [2005 - 2009] sedan 300 Lei
12709700221 5801785898 5801966925 borgwarner turbo tractor... 6000 Lei
Pompa rezervor vw jetta (1b) 2011-2019 cod: 1k0919050ad 500 Lei
-
Protectie inox suport picior ford focus iii, caroserie... 174.9 Lei
Suport,trapez peugeot partner (2008 - 2016) delphi td390w... 46 Lei
Kit pornire volkswagen lt 2004 van 2.5 tdi 700 Lei
-
Electromotor 9662854080, citroen ds3, 1.6hdi, 9hp 265 Lei
Ford focus 1.8 tdci 2006 799 €
Set cablaj aprindere peugeot 106 i (1a, 1c) (1991 - 1996)... 109 Lei
-
Sonda lambda 1.6 hdi tci euro 5 t1da 9hr 9683265480 citroen c4... 100 Lei
Garnitura, capac supape (jm7152 payen) renault trucks,volvo 270.79 Lei
Bare transversale menabo delta black pentru citroen berlingo... 910 Lei
-
Turbina fara actuator 9835855380 citroen grand c4 spacetourer... 1000 Lei
Comanda volan opel astra g 1998-2009 1.4 16v z 14 xe benzina... 80 Lei
Suport accesorii 7619250 bmw seria 4 f32 420dx b47 (4p92) 250 Lei
-
Senzor parcare valeo skoda yeti 5l 2009-2017 890019 365 Lei
Cap de bara axa fata dreapta (til017r japanparts) ford,land... 90.46 Lei
Disc frana puntea spate (18142 abs) ford 143.46 Lei



Publicat în categoria: Alte sporturi cu motor
DATA PUBLICĂRII: 21 Ianuarie 2011