Se vinde una dintre primele masini de curse ale lui Nicola Larini. Cat costa aceasta Alfa 75 IMSA

Se vinde una dintre primele masini de curse ale lui Nicola Larini. Cat costa aceasta Alfa 75 IMSA
  • A fost scoasa la vanzare una dintre primele masini de curse ale lui Nicola Larini
  • Vorbim, mai exact, despre o Alfa Romeo 75 IMSA 1.8 Turbo Evoluzione din '87
  • Nota de plata a modelului italian de curse se ridica la suma de 148.000 de euro
Distribuie pe Facebook

Fanii motorsportului de altadata o vor lua razna la auzul vestii ca una dintre primele masini de curse ale pilotului Nicola Larini a fost scoasa la vanzare. Cat costa insa aceasta Alfa Romeo 75 IMSA 1.8 Turbo Evoluzione de la sfarsitul anilor '80 ramane sa descoperim din randurile urmatoare.

Multi isi vor (re)aminti ca este ultimul sedan comercializat de Alfa Romeo alaturi de un sistem de tractiune spate. Este, de asemenea, ultimul automobil lansat de compania italiana inainte ca aceasta sa fie preluata de Fiat.

In cazul in care nu te-ai prins insa despre ce este vorba, iti spunem noi: principalul subiect al acestei discutii il reprezinta modelul 75, care nu a fost doar un succes din punct de vedere al vanzarilor, ci si la nivel de cariera in lumea sporturilor cu motor.

Alfa Romeo 75 IMSA 1.8 Turbo EvoluzioneAlfa Romeo 75 IMSA 1.8 Turbo Evoluzione

Printre cele mai ravnite editii ale sedanului italian de clasa compacta se numara versiunea IMSA 1.8 Turbo Evoluzione, construita in doar cateva exemplare si extrem de greu de gasit pentru condus sau colectionat - in functie de preferinte celui care isi permite o astfel de bijuterie.

Despre masina din cazul de fata, care a fost scoasa recent la vanzare pe piata din Marea Britanie, se spune ca este una dintre primele masini de curse ale pilotului Nicola Larini. Acelasi anunt mai dezvaluie si ca aceasta a fost complet restaurata acum doi ani.

Absolut de pe aceasta Alfa Romeo 75 IMSA 1.8 Turbo Evoluzione este complet original, de la motorul turbo de 1.8 litri si pana la cutia de viteze Colotti, respectiv suspensia si franale special dezvoltate pentru motorsport.

Alfa Romeo 75 IMSA 1.8 Turbo EvoluzioneAlfa Romeo 75 IMSA 1.8 Turbo Evoluzione

Tinand cont de cariera sa, nu este deloc de mirare ca sedanul italian de clasa compacta se remarca la exterior design impunator, caracterizat de numeroase elemente aerodinamic agresiv stilizate - vezi in special extensiile proeminente destinate aripilor laterale.

Specific masinilor de curse este si interiorul, care ne intampina alaturi de un volan in trei spite, scaun din fibra de carbon si centuri de tip ham. Plus, bineinteles, un roll-cage care se intinde aproape de-a lungul si de-a latul cabinei; minus toate dotarile de confort intalnite la modelul de strada.

Una peste alta, Alfa Romeo 75 IMSA 1.8 Turbo Evoluzione este unul dintre automobilele cu ajutorul caruia sa iti intregesti colectia. Sau, de ce nu, sa pornesti una. Singura veste proasta o reprezinta pretul de vanzare care, in cazul de fata, se ridica la suma de 148.000 euro.

Alfa Romeo 75 IMSA 1.8 Turbo EvoluzioneAlfa Romeo 75 IMSA 1.8 Turbo Evoluzione

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (61) Poze Alfa Romeo 75 IMSA 1.8 Turbo Evoluzione
mai multe