30 de ani de Lexus: compania care a revolutionat luxul

30 de ani de Lexus: compania care a revolutionat luxul
Fondata in 1989, Lexus este una dintre cele mai tinere marci de masini de pe scena actuala, dar a obtinut lucruri pe care nu le-au obtinut alte modele mai vechi. In acest articol vom face o trecere in revista a catorva dintre realizarile sale.
Distribuie pe Facebook

In 1983, maestrul uneia dintre cele mai importante companii auto din lume, Eiji Toyoda, a convocat o intalnire secreta la cel mai inalt nivel si a lamurit care va fi obiectivul care va fi atins de echipa sa: lansarea celei mai bune berline de lux din lume. Poate 6 ani par o perioada uriasa, dar obtinerea succesului din prima, intr-o perioada similara si cu o provocare de asemenea dimensiuni, este ceva exceptional care nu s-a mai intamplat niciodata. In 1989 este prezentata Lexus LS400, prima masina a noului brand de lux Toyota si de atunci au trecut 3 decenii interesante.

In acei 6 ani de dezvoltare, au fost fabricate 13 machete la scara reala pana s-a decis care va fi cea dupa care se vor produce 150 de prototipuri care ar fi supuse celor mai grele teste, precum si cele 1.000 de motoare care au fost utilizate pentru a configura V8-ul final al primului Lexus.

Nu putem uita ca acum mai mult de 35 de ani computerele nu erau suficient de complexe incat sa permita realizarea de simulari virtuale. Aproape totul trebuia fabricat si testat in lumea reala, nu in cea virtuala.

In acei sase ani de dezvoltare, managerii responsabili de nasterea lui Lexus au fost de acord ca cel mai auzit cuvant de catre inginerii lor si chiar de multi dintre ei a fost „imposibil”, dar in 1989 a devenit clar ca fiinta umana este capabila de orice daca isi propune.

Lexus LS400 a demonstrat ca a indeplinit premisele. In doar 2 ani a castigat premiul pentru cea mai buna berlina de lux de pe piata americana, cel mai important din lume la acea vreme. Dupa ce a cucerit SUA, Lexus si-a facut aparitia pe alte piete.

Lexus: excelenta inainte si dupa cumparare

De la inceput, oficialii Lexus stiau clar ca succesul nu depindea doar de faptul ca masinile lor erau mai bune decat altele. Trebuiau sa convinga clientul inainte de a cumpara masina si, in acest sens, au fost definite o serie de protocoale privind reteaua sa comerciala, care astazi au ajuns sa fie un standard in industrie.

Dealerii trebuiau sa fie primitori, sa ofere un serviciu exceptional clientilor si sa aiba grija de nevoile si confortul oamenilor. Cumpararea unui Lexus a devenit ceva exceptional si detinerea acestuia la fel. Lexus le-a oferit clientilor sai un tratament personal, cu servicii precum primele doua intretineri gratuite, facilitati si chiar posibilitatea unui serviciu de ridicare a vehicului de la locuinta pentru efectuarea recenziilor. Lexus nu s-a preocupat doar de vanzarea masinilor, ci si de servirea clientilor, care au primit masina cu promptitudine si complet curata, astfel incat fiecare revizie a fost deosebita.

Calitatea produsului si a serviciului pentru clienti au convins, iar Lexus a inceput sa concureze cu marci deja pe deplin consacrate pe piata, fara nici cel mai mic complex, incat sa-si forteze rivalii sa reactioneze.

Lexus LS400: prima piatra

Lexus LS400 a fost primul model al marcii si originea succesului Lexus. Calitatea sa de fabricatie este incontestabila si, desi nu a fost nici cea mai luxoasa, nici cea mai rapida, nici cea mai frumoasa de pe piata, a fost cea mai buna la nivel global.

In designul sau este clar ca oglinda in care s-a uitat era Mercedes W126, considerata una dintre cele mai bune masini din lume la acea vreme, in special pe partea din fata. Caroseria sa este realizata impecabil, iar ajustarile dintre panourile usilor, capota si inchideri au o toleranta mai mica decat cele ale modelului german, cu fante minime care au fost discutiile sectorului in debutul sau in Germania, unde responsabilii companiilor rivale au fost uimiti de nivelul de precizie in realizarea caroseriei.

In ceea ce priveste mecanica, de la inceput a fost clar ca trebuia sa fie un V8 (piata americana era obiectivul principal), iar inginerii Toyota au trebuit sa lase aproape o foaie necompletata pentru a o dezvolta. Mai mult decat pe dotari, accentul a fost pus pe o functionare lina si fiabilitate.

Pentru a lamuri clar ca obiectivul a fost atins, s-a facut o lansare cat mai izbitoare: un castel de cupe de sticla plasat pe capota a ramas in echilibru, fara nici cea mai mica vibratie, in timp ce masina a ajuns la 200 km / h pe un banc cu role, ceea ce a demonstrat reglajul excelent a intregului lant cinematic al Lexus LS400.

Lexus LS400 a avut dotari de inalta calitate, demonstrand ca Lexus a facut o treaba exceptionala. Lexus a evoluat, este logic, dorindu-si sa ii impresioneze si mai mult pe cei care vor sa intre in posesia unuia din modele sale.

Va doriti un Lexus, dar nu va permite bugetul sa va indepliniti dorinta? Va dam un pont. Intrati in parcul auto online al Auto Rulate Bucuresti si achizitionati-va o masina rulata. Apelati la dealerul de masini rulate care va poate indeplini dorinta. Este suficient sa-i spuneti ce masina va doriti pentru a v-o oferi din parcul sau auto sau adusa pe comanda, cu km reali, garantati 100%, printre multe alte avantaje. Spor la cumparaturi!

Distribuie pe Facebook
mai multe