Acesta este noul logo Volkswagen. O echipa interna a lucrat mai bine de trei ani la crearea lui

Acesta este noul logo Volkswagen. O echipa interna a lucrat mai bine de trei ani la crearea lui
  • Noul logo este bi-dimensional
  • Actuala sigla va fi inlocuita treptat
  • Si culorile au suferit unele modificari
Trimite unui prieten

Odata cu lansarea primului model electric din gama ID, Volkswagen si-a prezentat la Frankfurt noul logo. Acesta este mai modern, mai simplu si adaptat la noile tendinte din lumea digitala.

In urma cu cateva saptamani, constructorul din Wolfsburg isi anunta fanii ca simte nevoia unei noi identitati vizuale si ca urmeaza sa schimbe celebrul logo metalic 3D, care i-a echipat modelele incepand cu anul 2000.

Noul logo Volkswagen

Noua emblema tocmai a fost prezentata in premiera, cu ocazia Salonului Auto de la Frankfurt si odata cu debutul oficial al noului ID.3, primul model electric din familia ID.

Echipa de creatie, care a lucrat la logo in ultimii trei ani, a pastrat elementeze de baza, adica literele V si W integrate intr-un cerc, dar a simplificat textura, grosimea, culorile si mai ales aparitia acestora. Design-ul este acum de tip bi-dimensional, mai usor de reprezentat in mediile digitale.

Noul logo Volkswagen

Reprezentantii Volkswagen sustin ca noul logo este "mai modern, mai clar si mai simplu. Acesta a fost redus la elementele esentiale si este prezentat intr-un design nou de tip flat care este acum bi-dimensional."

Noul logo Volkswagen

Emblema urmeaza sa fie montata pe fiecare model lansat de acum incolo insa va fi folosit si pe documentele oficiale, in cadrul prezentarilor si pe fatadele cladirilor dealerilor. In cazul acestora din urma, actuala sigla va fi inlocuita treptat pana la mijlocul anului viitor.

Noul logo Volkswagen

Volkswagen s-a jucat putin si cu culorile logo-ului. Elementele constructive si fundalul vor fi reprezentate de-acum incolo in mai multe nuante de albastru, nu in mixul de albastru si alb in nuante fixe cu care ne-am obisnuit.

Noul logo Volkswagen

Deasemenea, la finalul fiecarui spot publicitar al marcii germane se va auzi un "logo sonor" iar numele brand-ului va fi rostit de o voce feminina cu un jingle audio pe fundal.

Trimite unui prieten
Vezi toate pozele (5) Poze Noul logo Volkswagen
Publicat în categoria: Alte stiri auto DATA PUBLICĂRII: 10 Septembrie 2019