Anvelopele Dunlop, cele mai rapide pe Nurburgring

Dunlop a demonstrat inca o data performanta anvelopelor sale in cea de-a 40-a editie a cursei de 24 de ore de la Nurburgring, prin locurile obtinute, prin marcarea celui mai rapid tur de pista si prin ritmul de exceptie impus de cele mai recente anvelope, in week-end-ul 19-20 mai.
Trimite unui prieten
O masina echipata cu Dunlop a ocupat primul loc pe linia de start si alte trei masini echipate cu Dunlop au condus cursa, una dintre acestea stabilind cel mai bun timp pe tur.
Anvelopele Dunlop, primele pe linia de start
Anvelopele Dunlop, masina cu numarul 19 BMW Z4 GT3 al echipei BMW Team Schubert si talentul de specialist al lui Uwe Alzen au insemnat impreuna clasarea pe prima pozitie la linia de start. Timpul realizat de Alzen pe un tur de pista de 8m si 18.382s a fost cu 1.3 secunde mai rapid decat cel al celui mai apropiat rival al sau.
Alzen a spus: "Nu stiu ce as fi preferat sa fiu astazi: un pilot de curse sau un spectator. Noul Top 40 Qualifying a fost incredibil de distractiv. Masina a fost super, anvelopele Dunlop au fost super - si am pus la bataie toata priceperea mea."
Dunlop conduce si de la boxe
Jorg Muller a luat startul in masina BMW cu numarul 19 si a inregistrat la finele primului tur de pista un fenomenal avans de 9.1 secunde in fata celei mai apropiate masini, punand in evidenta performanta de necontestat a combinatiei dintre Z4 si Dunlop.
Intr-adevar, masina cu numarul 19 a tinut un ritm neobosit in noaptea ce a facut trecerea dintre ziua de sambata si duminica, pana ce o avarie in partea din dreapta spate l-a fortat sa faca o oprire pentru a inlocui ambele planetare. Intoarsa in cursa, masina cu numarul 19 a recuperat teren si a ajuns in final pe locul 9 in clasamentul general al competitiei. Marele potential al acestei masini de a castiga cursa a fost pus in lumina prin stabilirea celui mai rapid tur de pista, de numai 8 minute si 27.161 secunde, stabilit cu o viteza medie de 180,142 km/h.
Fara probleme pe carosabil umed
In primele orele ale diminetii, atentia Dunlop s-a concentrat asupra masinii cu numarul 22 de concurs a echipei Rowe Racing AMG SLS care a oferit cea mai buna dovada pentru performanta anvelopelor Dunlop pe carosabil umed. Un adevarat star al conditiilor de vreme umeda si ploioasa, Klaus Graf, a fost pe cateva tururi de pista cu 20 de secunde mai rapid decat concurenta, gestionand excelent toate petele de carosabil umed.
Graf a spus: "Am avut noile anvelope Dunlop de ploaie, care au functionat exceptional de bine. Acestea ne-au dat un avans fantastic in fata competitorilor nostri, si am putut sa stabilesc timpi superbi pe turul de pista in ciuda carosabilului alunecos. Am luat in siguranta virajul Rauszuholen la viteza maxima. Daca aceste conditii ar fi ramas asa pana la sfarsitul cursei, am fi avut kilometri intregi inaintea concurentei."
Odata cu venirea diminetii, o problema tehnica a insemnat pentru masina cu numarul 22 o oprire la boxe si ulterior la abandon.
Un al doilea BMW echipat cu Dunlop conduce
O noua provocare pentru Dunlop s-a ivit cu masina cu numarul 20 de concurs al echipei BMW Team Schubert care a condus inca de la primele ore ale diminetii. Luptand pentru prima pozitie si preluand conducerea in cursa in dupa amiaza zilei de duminica, cel de-al doilea Z4 a fost la fel de puternic in ultimele tururi ale cursei ca si in primele.
Din pacate, masina cu numarul 20 a fost condusa la standuri pentru cateva rectificari la arbori. Revenind in cursa, masina cu numarul 20, a recuperat teren terminand in cele din urma locul 10 la general.
Ritmul Dunlop dovedit
Trecand prin emotiile acestei curse, potentialul extraordinar de a ajunge pe podium al masinilor echipate cu Dunlop a fost usor de vazut; anvelopele de curse Dunlop au demonstrat un ritm exceptional si o excelenta durabilitate pe cei 25 de kilometri extrem de provocatori ai circuitului Nurburgring Nordschleife. Acest ritm a fost dovedit atat pe carosabil umed cat si uscat.
Cel mai mare si mai divers eveniment Dunlop din acest an
In total, Dunlop a adus peste 5700 de anvelope pe curcuitul Nurburgring, furnizand anvelope nu numai pentru cursa de 24 de ore, ci si pentru o serie de categorii de suport. Dintre aceste anvelope 3800 au fost slick si 1900 au fost anvelope de ploaie. Pentru a le transporta in muntii Eifel au fost necesare 14 camioane, iar pentru a le monta si pentru a asigura service-ul aferent lor a fost nevoie de 50 de specialisti Dunlop in teren.
Un total de 167 de masini a luat startul, cu peste 600 de piloti, incantand aproximativ 250.000 de spectatori.
Recordurile Dunlop pe acest circuit
Dunlop are o intreaga istorie de recorduri pe cuircuitul Nurburgring Nordschleife, o adevarata Mecca a motorsportului. In prezent, recordul pentru cel mai rapid tur de pista inregistrat cu o masina de strada la Nordschleife este detinut de Radical SR8 LM, cu un tur de 6m 48s, pe anvelope Dunlop
Cel mai rapid tur de calificare la Nordschleife a fost inregistrat in 1983 de Stefan Bellof cu un Porsche 956 care a intrat in pole position in cursa de 1000k Sports Car cu un timp de doar 6m si 11.13s. Bellof a stabilit cel mai rapid tur de pista in concurs de 6m si 25.91s. Anvelopele folosite au fost Dunlop.
Declaratii Dunlop
James Bailey, Director, Marketing si Comunicare, Dunlop Motorsport Europa:
"In termeni de performanta avelopelor acesta a fost un eveniment extrem de elocvent pentru noi. Anvelopele noastre s-au dovedit a fi suficient de rapide pentru pole position si au oferit suficienta viteza si durabilitate pentru a conduce in cursa atat in conditii de carosabil umed cat si uscat, precum si in conditii de vreme variabila. Ambele echipe partenere au condus in cursa; iar faptul ca nu au condus si atunci cand a fluturat steagul caroiat este in natura motorsportului. Am furnizat anvelope pentru mai bine de 70 de masini in aceasta superba cursa, dand incredere pilotilor pe acest extrem de provocator circuit. Ritmul pe care l-am impus pe carosabil umed, atat in calificari cat si in cursa, pune in evidenta interesul nostru de a obtine un mare succes alaturi de echipele noastre partenere."
Carsten Muller, Inginer Senior, Motorsport:
"Anvelopele perfecte pentru Nordschleife trebuie sa fie in intregime all-rounder, iar eforturile noastre pentru a realiza astfel de anvelope au fost incununate cu acest rezultat. A fost o cursa cu un ritm extrem de rapid atat in conditii de carosabil umed cat si uscat. Cand a plouat peste noapte, noua noastra anvelopa de ploaie a funizat o perfomanta exceptionala, in special in cazul masinii cu numarul 22 al echipei Rowe Racing AMG SLS. Ne-am demonstrat performanta cu un fantastic tur de pista in conditii de carosabil umed realizat de Z4-ul echipei BMW Team Schubert, asa ca putem spune ca indiferent de masina, indiferent de conditii, anvelopele Dunlop pot furniza un avantaj crucial. Pregatirile pentru cursa de 24 de ore de la Nurburgring din 2013 au inceput aici."
Anvelopele Dunlop, primele pe linia de start
Anvelopele Dunlop, masina cu numarul 19 BMW Z4 GT3 al echipei BMW Team Schubert si talentul de specialist al lui Uwe Alzen au insemnat impreuna clasarea pe prima pozitie la linia de start. Timpul realizat de Alzen pe un tur de pista de 8m si 18.382s a fost cu 1.3 secunde mai rapid decat cel al celui mai apropiat rival al sau.
Alzen a spus: "Nu stiu ce as fi preferat sa fiu astazi: un pilot de curse sau un spectator. Noul Top 40 Qualifying a fost incredibil de distractiv. Masina a fost super, anvelopele Dunlop au fost super - si am pus la bataie toata priceperea mea."
Dunlop conduce si de la boxe
Jorg Muller a luat startul in masina BMW cu numarul 19 si a inregistrat la finele primului tur de pista un fenomenal avans de 9.1 secunde in fata celei mai apropiate masini, punand in evidenta performanta de necontestat a combinatiei dintre Z4 si Dunlop.
Intr-adevar, masina cu numarul 19 a tinut un ritm neobosit in noaptea ce a facut trecerea dintre ziua de sambata si duminica, pana ce o avarie in partea din dreapta spate l-a fortat sa faca o oprire pentru a inlocui ambele planetare. Intoarsa in cursa, masina cu numarul 19 a recuperat teren si a ajuns in final pe locul 9 in clasamentul general al competitiei. Marele potential al acestei masini de a castiga cursa a fost pus in lumina prin stabilirea celui mai rapid tur de pista, de numai 8 minute si 27.161 secunde, stabilit cu o viteza medie de 180,142 km/h.
Fara probleme pe carosabil umed
In primele orele ale diminetii, atentia Dunlop s-a concentrat asupra masinii cu numarul 22 de concurs a echipei Rowe Racing AMG SLS care a oferit cea mai buna dovada pentru performanta anvelopelor Dunlop pe carosabil umed. Un adevarat star al conditiilor de vreme umeda si ploioasa, Klaus Graf, a fost pe cateva tururi de pista cu 20 de secunde mai rapid decat concurenta, gestionand excelent toate petele de carosabil umed.
Graf a spus: "Am avut noile anvelope Dunlop de ploaie, care au functionat exceptional de bine. Acestea ne-au dat un avans fantastic in fata competitorilor nostri, si am putut sa stabilesc timpi superbi pe turul de pista in ciuda carosabilului alunecos. Am luat in siguranta virajul Rauszuholen la viteza maxima. Daca aceste conditii ar fi ramas asa pana la sfarsitul cursei, am fi avut kilometri intregi inaintea concurentei."
Odata cu venirea diminetii, o problema tehnica a insemnat pentru masina cu numarul 22 o oprire la boxe si ulterior la abandon.
Un al doilea BMW echipat cu Dunlop conduce
O noua provocare pentru Dunlop s-a ivit cu masina cu numarul 20 de concurs al echipei BMW Team Schubert care a condus inca de la primele ore ale diminetii. Luptand pentru prima pozitie si preluand conducerea in cursa in dupa amiaza zilei de duminica, cel de-al doilea Z4 a fost la fel de puternic in ultimele tururi ale cursei ca si in primele.
Din pacate, masina cu numarul 20 a fost condusa la standuri pentru cateva rectificari la arbori. Revenind in cursa, masina cu numarul 20, a recuperat teren terminand in cele din urma locul 10 la general.
Ritmul Dunlop dovedit
Trecand prin emotiile acestei curse, potentialul extraordinar de a ajunge pe podium al masinilor echipate cu Dunlop a fost usor de vazut; anvelopele de curse Dunlop au demonstrat un ritm exceptional si o excelenta durabilitate pe cei 25 de kilometri extrem de provocatori ai circuitului Nurburgring Nordschleife. Acest ritm a fost dovedit atat pe carosabil umed cat si uscat.
Cel mai mare si mai divers eveniment Dunlop din acest an
In total, Dunlop a adus peste 5700 de anvelope pe curcuitul Nurburgring, furnizand anvelope nu numai pentru cursa de 24 de ore, ci si pentru o serie de categorii de suport. Dintre aceste anvelope 3800 au fost slick si 1900 au fost anvelope de ploaie. Pentru a le transporta in muntii Eifel au fost necesare 14 camioane, iar pentru a le monta si pentru a asigura service-ul aferent lor a fost nevoie de 50 de specialisti Dunlop in teren.
Un total de 167 de masini a luat startul, cu peste 600 de piloti, incantand aproximativ 250.000 de spectatori.
Recordurile Dunlop pe acest circuit
Dunlop are o intreaga istorie de recorduri pe cuircuitul Nurburgring Nordschleife, o adevarata Mecca a motorsportului. In prezent, recordul pentru cel mai rapid tur de pista inregistrat cu o masina de strada la Nordschleife este detinut de Radical SR8 LM, cu un tur de 6m 48s, pe anvelope Dunlop
Cel mai rapid tur de calificare la Nordschleife a fost inregistrat in 1983 de Stefan Bellof cu un Porsche 956 care a intrat in pole position in cursa de 1000k Sports Car cu un timp de doar 6m si 11.13s. Bellof a stabilit cel mai rapid tur de pista in concurs de 6m si 25.91s. Anvelopele folosite au fost Dunlop.
Declaratii Dunlop
James Bailey, Director, Marketing si Comunicare, Dunlop Motorsport Europa:
"In termeni de performanta avelopelor acesta a fost un eveniment extrem de elocvent pentru noi. Anvelopele noastre s-au dovedit a fi suficient de rapide pentru pole position si au oferit suficienta viteza si durabilitate pentru a conduce in cursa atat in conditii de carosabil umed cat si uscat, precum si in conditii de vreme variabila. Ambele echipe partenere au condus in cursa; iar faptul ca nu au condus si atunci cand a fluturat steagul caroiat este in natura motorsportului. Am furnizat anvelope pentru mai bine de 70 de masini in aceasta superba cursa, dand incredere pilotilor pe acest extrem de provocator circuit. Ritmul pe care l-am impus pe carosabil umed, atat in calificari cat si in cursa, pune in evidenta interesul nostru de a obtine un mare succes alaturi de echipele noastre partenere."
Carsten Muller, Inginer Senior, Motorsport:
"Anvelopele perfecte pentru Nordschleife trebuie sa fie in intregime all-rounder, iar eforturile noastre pentru a realiza astfel de anvelope au fost incununate cu acest rezultat. A fost o cursa cu un ritm extrem de rapid atat in conditii de carosabil umed cat si uscat. Cand a plouat peste noapte, noua noastra anvelopa de ploaie a funizat o perfomanta exceptionala, in special in cazul masinii cu numarul 22 al echipei Rowe Racing AMG SLS. Ne-am demonstrat performanta cu un fantastic tur de pista in conditii de carosabil umed realizat de Z4-ul echipei BMW Team Schubert, asa ca putem spune ca indiferent de masina, indiferent de conditii, anvelopele Dunlop pot furniza un avantaj crucial. Pregatirile pentru cursa de 24 de ore de la Nurburgring din 2013 au inceput aici."
Trimite unui prieten
Urmărește știrile 4tuning.ro și pe Google News
Vezi toate comentariile (1)
-
0445110021 7700111014 bosch injector opel movano vivaro/... 200 Lei
A1663200204 compresor airmatic mercedes gl-class (x166) gle... 1250 Lei
9060969099 53279880013 53279707130 53279887120 turbo mercedes... 750 Lei
-
0445110165 55191957 93178684 5821089 bosch injector opel... 200 Lei
Radio cd oem opel vectra c corsa siemens cdr2005 250 Lei
35242180g 823024-5001s 823024-5005s 35242180f turbo grand... 2000 Lei
-
5801966925 5801645175 borgwarner kkk turbosuflanta tractor... 3500 Lei
5801496001 5801454567 500060548 0986435662 injector iveco... 650 Lei
99485546 2995478 99445057 500363382 500324435 injector iveco... 750 Lei
-
0445110939 166007383r hmlgt9558r bosch injector fiat nissan... 800 Lei
5801453888 500060536 538884015 0986435663 bosch injector iveco... 750 Lei
Chevrolet aveo diesel euro 5 trapa senz park scaune incalzite... 3300 €
-
0445020175 5801382396 bosch pompa inalta presiune daf iveco... 1750 Lei
0445110819 8579232 13538579232 bosch injector bmw mini x1 x2... 650 Lei
0445124014 504388750 0986435655 bosch injector new holland t9... 2000 Lei
-
Jante aliaj 16 zoll originale audi a4b8 8k/a5 / q5 cod 8k0601025f 1200 Lei
A6540700087 0445118009 bosch injector mercedes a, b, c, cla,... 600 Lei
Seat leon benzina euro 5 clima geamuri+oglinzi electrice 2011 3300 €
-
500061280 504128307r 504128307 2855135 0986435530 bosch... 650 Lei
0445110351 55219886 0986435204 injector fiat ford lancia opel... 500 Lei
042200-0423 88370-47030 denso compresor de aer condiționat... 1250 Lei
-
A6510703287 28308779 delphi injector mercedes c cls e glc gle... 500 Lei
Toyota rav-4 diesel 4x4 navigatie piele keyless pilot ~... 4300 €
12709700221 5801785898 5801966925 borgwarner turbo tractor... 6000 Lei
-
A2115000593 a2115000693 3137229008 electroventilator radiator... 450 Lei
Vw golf 1,4 tsi 2015 8470 €
0986435564 503777309 5042551850 504255185 bosch injector iveco... 750 Lei
-
0445010759 55494494 0986437473 pompa inalta presiune opel... 1250 Lei
8200146357 93190346 0445110141 bosch injector nissan opel... 300 Lei
Vw golf 2.0 tdi 2018 10700 €
-
167008683r 95518968 a2c80584700 vdo pompa inalta presiune... 1750 Lei
5801486599 0445020195 bosch pompa inalta presiune iveco... 3000 Lei
2854608 500060544 504091505 0986435552 0445120057 bosch... 650 Lei
-
0445010799 167006205r bosch pompa inalta presiune renault 1.7... 1500 Lei
A6510704987 28342997 delphi injector mercedes /jeep compass... 100 €
0445020334 5801848002 5802206691 bosch pompa inalta presiune... 2250 Lei



Publicat în categoria: Alte stiri auto
DATA PUBLICĂRII: 22 Mai 2012