Anvelopele Dunlop, cele mai rapide pe Nurburgring
Dunlop a demonstrat inca o data performanta anvelopelor sale in cea de-a 40-a editie a cursei de 24 de ore de la Nurburgring, prin locurile obtinute, prin marcarea celui mai rapid tur de pista si prin ritmul de exceptie impus de cele mai recente anvelope, in week-end-ul 19-20 mai.
O masina echipata cu Dunlop a ocupat primul loc pe linia de start si alte trei masini echipate cu Dunlop au condus cursa, una dintre acestea stabilind cel mai bun timp pe tur.
Anvelopele Dunlop, primele pe linia de start
Anvelopele Dunlop, masina cu numarul 19 BMW Z4 GT3 al echipei BMW Team Schubert si talentul de specialist al lui Uwe Alzen au insemnat impreuna clasarea pe prima pozitie la linia de start. Timpul realizat de Alzen pe un tur de pista de 8m si 18.382s a fost cu 1.3 secunde mai rapid decat cel al celui mai apropiat rival al sau.
Alzen a spus: "Nu stiu ce as fi preferat sa fiu astazi: un pilot de curse sau un spectator. Noul Top 40 Qualifying a fost incredibil de distractiv. Masina a fost super, anvelopele Dunlop au fost super - si am pus la bataie toata priceperea mea."
Dunlop conduce si de la boxe
Jorg Muller a luat startul in masina BMW cu numarul 19 si a inregistrat la finele primului tur de pista un fenomenal avans de 9.1 secunde in fata celei mai apropiate masini, punand in evidenta performanta de necontestat a combinatiei dintre Z4 si Dunlop.
Intr-adevar, masina cu numarul 19 a tinut un ritm neobosit in noaptea ce a facut trecerea dintre ziua de sambata si duminica, pana ce o avarie in partea din dreapta spate l-a fortat sa faca o oprire pentru a inlocui ambele planetare. Intoarsa in cursa, masina cu numarul 19 a recuperat teren si a ajuns in final pe locul 9 in clasamentul general al competitiei. Marele potential al acestei masini de a castiga cursa a fost pus in lumina prin stabilirea celui mai rapid tur de pista, de numai 8 minute si 27.161 secunde, stabilit cu o viteza medie de 180,142 km/h.
Fara probleme pe carosabil umed
In primele orele ale diminetii, atentia Dunlop s-a concentrat asupra masinii cu numarul 22 de concurs a echipei Rowe Racing AMG SLS care a oferit cea mai buna dovada pentru performanta anvelopelor Dunlop pe carosabil umed. Un adevarat star al conditiilor de vreme umeda si ploioasa, Klaus Graf, a fost pe cateva tururi de pista cu 20 de secunde mai rapid decat concurenta, gestionand excelent toate petele de carosabil umed.
Graf a spus: "Am avut noile anvelope Dunlop de ploaie, care au functionat exceptional de bine. Acestea ne-au dat un avans fantastic in fata competitorilor nostri, si am putut sa stabilesc timpi superbi pe turul de pista in ciuda carosabilului alunecos. Am luat in siguranta virajul Rauszuholen la viteza maxima. Daca aceste conditii ar fi ramas asa pana la sfarsitul cursei, am fi avut kilometri intregi inaintea concurentei."
Odata cu venirea diminetii, o problema tehnica a insemnat pentru masina cu numarul 22 o oprire la boxe si ulterior la abandon.
Un al doilea BMW echipat cu Dunlop conduce
O noua provocare pentru Dunlop s-a ivit cu masina cu numarul 20 de concurs al echipei BMW Team Schubert care a condus inca de la primele ore ale diminetii. Luptand pentru prima pozitie si preluand conducerea in cursa in dupa amiaza zilei de duminica, cel de-al doilea Z4 a fost la fel de puternic in ultimele tururi ale cursei ca si in primele.
Din pacate, masina cu numarul 20 a fost condusa la standuri pentru cateva rectificari la arbori. Revenind in cursa, masina cu numarul 20, a recuperat teren terminand in cele din urma locul 10 la general.
Ritmul Dunlop dovedit
Trecand prin emotiile acestei curse, potentialul extraordinar de a ajunge pe podium al masinilor echipate cu Dunlop a fost usor de vazut; anvelopele de curse Dunlop au demonstrat un ritm exceptional si o excelenta durabilitate pe cei 25 de kilometri extrem de provocatori ai circuitului Nurburgring Nordschleife. Acest ritm a fost dovedit atat pe carosabil umed cat si uscat.
Cel mai mare si mai divers eveniment Dunlop din acest an
In total, Dunlop a adus peste 5700 de anvelope pe curcuitul Nurburgring, furnizand anvelope nu numai pentru cursa de 24 de ore, ci si pentru o serie de categorii de suport. Dintre aceste anvelope 3800 au fost slick si 1900 au fost anvelope de ploaie. Pentru a le transporta in muntii Eifel au fost necesare 14 camioane, iar pentru a le monta si pentru a asigura service-ul aferent lor a fost nevoie de 50 de specialisti Dunlop in teren.
Un total de 167 de masini a luat startul, cu peste 600 de piloti, incantand aproximativ 250.000 de spectatori.
Recordurile Dunlop pe acest circuit
Dunlop are o intreaga istorie de recorduri pe cuircuitul Nurburgring Nordschleife, o adevarata Mecca a motorsportului. In prezent, recordul pentru cel mai rapid tur de pista inregistrat cu o masina de strada la Nordschleife este detinut de Radical SR8 LM, cu un tur de 6m 48s, pe anvelope Dunlop
Cel mai rapid tur de calificare la Nordschleife a fost inregistrat in 1983 de Stefan Bellof cu un Porsche 956 care a intrat in pole position in cursa de 1000k Sports Car cu un timp de doar 6m si 11.13s. Bellof a stabilit cel mai rapid tur de pista in concurs de 6m si 25.91s. Anvelopele folosite au fost Dunlop.
Declaratii Dunlop
James Bailey, Director, Marketing si Comunicare, Dunlop Motorsport Europa:
"In termeni de performanta avelopelor acesta a fost un eveniment extrem de elocvent pentru noi. Anvelopele noastre s-au dovedit a fi suficient de rapide pentru pole position si au oferit suficienta viteza si durabilitate pentru a conduce in cursa atat in conditii de carosabil umed cat si uscat, precum si in conditii de vreme variabila. Ambele echipe partenere au condus in cursa; iar faptul ca nu au condus si atunci cand a fluturat steagul caroiat este in natura motorsportului. Am furnizat anvelope pentru mai bine de 70 de masini in aceasta superba cursa, dand incredere pilotilor pe acest extrem de provocator circuit. Ritmul pe care l-am impus pe carosabil umed, atat in calificari cat si in cursa, pune in evidenta interesul nostru de a obtine un mare succes alaturi de echipele noastre partenere."
Carsten Muller, Inginer Senior, Motorsport:
"Anvelopele perfecte pentru Nordschleife trebuie sa fie in intregime all-rounder, iar eforturile noastre pentru a realiza astfel de anvelope au fost incununate cu acest rezultat. A fost o cursa cu un ritm extrem de rapid atat in conditii de carosabil umed cat si uscat. Cand a plouat peste noapte, noua noastra anvelopa de ploaie a funizat o perfomanta exceptionala, in special in cazul masinii cu numarul 22 al echipei Rowe Racing AMG SLS. Ne-am demonstrat performanta cu un fantastic tur de pista in conditii de carosabil umed realizat de Z4-ul echipei BMW Team Schubert, asa ca putem spune ca indiferent de masina, indiferent de conditii, anvelopele Dunlop pot furniza un avantaj crucial. Pregatirile pentru cursa de 24 de ore de la Nurburgring din 2013 au inceput aici."
Anvelopele Dunlop, primele pe linia de start
Anvelopele Dunlop, masina cu numarul 19 BMW Z4 GT3 al echipei BMW Team Schubert si talentul de specialist al lui Uwe Alzen au insemnat impreuna clasarea pe prima pozitie la linia de start. Timpul realizat de Alzen pe un tur de pista de 8m si 18.382s a fost cu 1.3 secunde mai rapid decat cel al celui mai apropiat rival al sau.
Alzen a spus: "Nu stiu ce as fi preferat sa fiu astazi: un pilot de curse sau un spectator. Noul Top 40 Qualifying a fost incredibil de distractiv. Masina a fost super, anvelopele Dunlop au fost super - si am pus la bataie toata priceperea mea."
Dunlop conduce si de la boxe
Jorg Muller a luat startul in masina BMW cu numarul 19 si a inregistrat la finele primului tur de pista un fenomenal avans de 9.1 secunde in fata celei mai apropiate masini, punand in evidenta performanta de necontestat a combinatiei dintre Z4 si Dunlop.
Intr-adevar, masina cu numarul 19 a tinut un ritm neobosit in noaptea ce a facut trecerea dintre ziua de sambata si duminica, pana ce o avarie in partea din dreapta spate l-a fortat sa faca o oprire pentru a inlocui ambele planetare. Intoarsa in cursa, masina cu numarul 19 a recuperat teren si a ajuns in final pe locul 9 in clasamentul general al competitiei. Marele potential al acestei masini de a castiga cursa a fost pus in lumina prin stabilirea celui mai rapid tur de pista, de numai 8 minute si 27.161 secunde, stabilit cu o viteza medie de 180,142 km/h.
Fara probleme pe carosabil umed
In primele orele ale diminetii, atentia Dunlop s-a concentrat asupra masinii cu numarul 22 de concurs a echipei Rowe Racing AMG SLS care a oferit cea mai buna dovada pentru performanta anvelopelor Dunlop pe carosabil umed. Un adevarat star al conditiilor de vreme umeda si ploioasa, Klaus Graf, a fost pe cateva tururi de pista cu 20 de secunde mai rapid decat concurenta, gestionand excelent toate petele de carosabil umed.
Graf a spus: "Am avut noile anvelope Dunlop de ploaie, care au functionat exceptional de bine. Acestea ne-au dat un avans fantastic in fata competitorilor nostri, si am putut sa stabilesc timpi superbi pe turul de pista in ciuda carosabilului alunecos. Am luat in siguranta virajul Rauszuholen la viteza maxima. Daca aceste conditii ar fi ramas asa pana la sfarsitul cursei, am fi avut kilometri intregi inaintea concurentei."
Odata cu venirea diminetii, o problema tehnica a insemnat pentru masina cu numarul 22 o oprire la boxe si ulterior la abandon.
Un al doilea BMW echipat cu Dunlop conduce
O noua provocare pentru Dunlop s-a ivit cu masina cu numarul 20 de concurs al echipei BMW Team Schubert care a condus inca de la primele ore ale diminetii. Luptand pentru prima pozitie si preluand conducerea in cursa in dupa amiaza zilei de duminica, cel de-al doilea Z4 a fost la fel de puternic in ultimele tururi ale cursei ca si in primele.
Din pacate, masina cu numarul 20 a fost condusa la standuri pentru cateva rectificari la arbori. Revenind in cursa, masina cu numarul 20, a recuperat teren terminand in cele din urma locul 10 la general.
Ritmul Dunlop dovedit
Trecand prin emotiile acestei curse, potentialul extraordinar de a ajunge pe podium al masinilor echipate cu Dunlop a fost usor de vazut; anvelopele de curse Dunlop au demonstrat un ritm exceptional si o excelenta durabilitate pe cei 25 de kilometri extrem de provocatori ai circuitului Nurburgring Nordschleife. Acest ritm a fost dovedit atat pe carosabil umed cat si uscat.
Cel mai mare si mai divers eveniment Dunlop din acest an
In total, Dunlop a adus peste 5700 de anvelope pe curcuitul Nurburgring, furnizand anvelope nu numai pentru cursa de 24 de ore, ci si pentru o serie de categorii de suport. Dintre aceste anvelope 3800 au fost slick si 1900 au fost anvelope de ploaie. Pentru a le transporta in muntii Eifel au fost necesare 14 camioane, iar pentru a le monta si pentru a asigura service-ul aferent lor a fost nevoie de 50 de specialisti Dunlop in teren.
Un total de 167 de masini a luat startul, cu peste 600 de piloti, incantand aproximativ 250.000 de spectatori.
Recordurile Dunlop pe acest circuit
Dunlop are o intreaga istorie de recorduri pe cuircuitul Nurburgring Nordschleife, o adevarata Mecca a motorsportului. In prezent, recordul pentru cel mai rapid tur de pista inregistrat cu o masina de strada la Nordschleife este detinut de Radical SR8 LM, cu un tur de 6m 48s, pe anvelope Dunlop
Cel mai rapid tur de calificare la Nordschleife a fost inregistrat in 1983 de Stefan Bellof cu un Porsche 956 care a intrat in pole position in cursa de 1000k Sports Car cu un timp de doar 6m si 11.13s. Bellof a stabilit cel mai rapid tur de pista in concurs de 6m si 25.91s. Anvelopele folosite au fost Dunlop.
Declaratii Dunlop
James Bailey, Director, Marketing si Comunicare, Dunlop Motorsport Europa:
"In termeni de performanta avelopelor acesta a fost un eveniment extrem de elocvent pentru noi. Anvelopele noastre s-au dovedit a fi suficient de rapide pentru pole position si au oferit suficienta viteza si durabilitate pentru a conduce in cursa atat in conditii de carosabil umed cat si uscat, precum si in conditii de vreme variabila. Ambele echipe partenere au condus in cursa; iar faptul ca nu au condus si atunci cand a fluturat steagul caroiat este in natura motorsportului. Am furnizat anvelope pentru mai bine de 70 de masini in aceasta superba cursa, dand incredere pilotilor pe acest extrem de provocator circuit. Ritmul pe care l-am impus pe carosabil umed, atat in calificari cat si in cursa, pune in evidenta interesul nostru de a obtine un mare succes alaturi de echipele noastre partenere."
Carsten Muller, Inginer Senior, Motorsport:
"Anvelopele perfecte pentru Nordschleife trebuie sa fie in intregime all-rounder, iar eforturile noastre pentru a realiza astfel de anvelope au fost incununate cu acest rezultat. A fost o cursa cu un ritm extrem de rapid atat in conditii de carosabil umed cat si uscat. Cand a plouat peste noapte, noua noastra anvelopa de ploaie a funizat o perfomanta exceptionala, in special in cazul masinii cu numarul 22 al echipei Rowe Racing AMG SLS. Ne-am demonstrat performanta cu un fantastic tur de pista in conditii de carosabil umed realizat de Z4-ul echipei BMW Team Schubert, asa ca putem spune ca indiferent de masina, indiferent de conditii, anvelopele Dunlop pot furniza un avantaj crucial. Pregatirile pentru cursa de 24 de ore de la Nurburgring din 2013 au inceput aici."
- Motor mercedes viano an 2013 euro 5 13685 Lei Skoda octavia automata, euro 6 2019 10600 € Bandou ornament lampa lampi numar maner clapeta actionare... 299.99 Lei
- Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 € Mercedes citan 2016,clima 2016 7500 € Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 €
- Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei Vw touran diesel 2011 5790 € Nissan leaf tekna special 2019 21150 €
- Set 4 anvelope de vara noi 235/40r19 96w bridgestone potenza s001 2200 Lei Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 € Grila aerisire mazda 6 gg ( 2002-2007 ) 50 Lei
- Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 € Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 € Skoda octavia 1.6d 2014 6700 €
- Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 € Ford focus cabrio 2007 3500 Lei Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 €
- Skoda octavia 2 vrs extra dotari laurin&klement 1.6 mpi gpl... 7500 € Mitsubishi asx euro 5 2012 7950 € Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 €
- Bmw 520 diesel 2009 8200 € Skoda roomster diesel 2013 4350 € Kia carens euro 5b 2015 7950 €
- Bmw 118 n47 2008 4500 € Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 €
- Rama grila radiator hyundai ioniq facelift (2019-2022) cod... 270 Lei Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12500 € Fiat 500 x benzina+gpl 1.6 aspirat navigatie,pilot... 11750 €
- Mercedes sprinter 163 cp euro 5, stare tehnica perfecta 2012 15800 € Th-10399 blocaj volanta motor ford diesel și benzina 35 Lei Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 €
- Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 € Set 4 anvelope vara 17 inch michelin primacy hp 225/50 r17 750 Lei
PieseAuto.ro
A venit iarna! 20 de piese auto care iti pot face probleme in sezonul rece
PieseAuto.ro
Bara fata auto: in ce situatii cumparam una noua sau o reparam pe cea veche?
StiriPeSurse.ro
Decizie istorică și o premieră juridică în Italia: O firmă de asigurare, daune de 100.000 de euro...
mai multe
Publicat în categoria: Alte stiri auto
DATA PUBLICĂRII: 22 Mai 2012