Anvelopele Dunlop, cele mai rapide pe Nurburgring

Dunlop a demonstrat inca o data performanta anvelopelor sale in cea de-a 40-a editie a cursei de 24 de ore de la Nurburgring, prin locurile obtinute, prin marcarea celui mai rapid tur de pista si prin ritmul de exceptie impus de cele mai recente anvelope, in week-end-ul 19-20 mai.
Trimite unui prieten
O masina echipata cu Dunlop a ocupat primul loc pe linia de start si alte trei masini echipate cu Dunlop au condus cursa, una dintre acestea stabilind cel mai bun timp pe tur.
Anvelopele Dunlop, primele pe linia de start
Anvelopele Dunlop, masina cu numarul 19 BMW Z4 GT3 al echipei BMW Team Schubert si talentul de specialist al lui Uwe Alzen au insemnat impreuna clasarea pe prima pozitie la linia de start. Timpul realizat de Alzen pe un tur de pista de 8m si 18.382s a fost cu 1.3 secunde mai rapid decat cel al celui mai apropiat rival al sau.
Alzen a spus: "Nu stiu ce as fi preferat sa fiu astazi: un pilot de curse sau un spectator. Noul Top 40 Qualifying a fost incredibil de distractiv. Masina a fost super, anvelopele Dunlop au fost super - si am pus la bataie toata priceperea mea."
Dunlop conduce si de la boxe
Jorg Muller a luat startul in masina BMW cu numarul 19 si a inregistrat la finele primului tur de pista un fenomenal avans de 9.1 secunde in fata celei mai apropiate masini, punand in evidenta performanta de necontestat a combinatiei dintre Z4 si Dunlop.
Intr-adevar, masina cu numarul 19 a tinut un ritm neobosit in noaptea ce a facut trecerea dintre ziua de sambata si duminica, pana ce o avarie in partea din dreapta spate l-a fortat sa faca o oprire pentru a inlocui ambele planetare. Intoarsa in cursa, masina cu numarul 19 a recuperat teren si a ajuns in final pe locul 9 in clasamentul general al competitiei. Marele potential al acestei masini de a castiga cursa a fost pus in lumina prin stabilirea celui mai rapid tur de pista, de numai 8 minute si 27.161 secunde, stabilit cu o viteza medie de 180,142 km/h.
Fara probleme pe carosabil umed
In primele orele ale diminetii, atentia Dunlop s-a concentrat asupra masinii cu numarul 22 de concurs a echipei Rowe Racing AMG SLS care a oferit cea mai buna dovada pentru performanta anvelopelor Dunlop pe carosabil umed. Un adevarat star al conditiilor de vreme umeda si ploioasa, Klaus Graf, a fost pe cateva tururi de pista cu 20 de secunde mai rapid decat concurenta, gestionand excelent toate petele de carosabil umed.
Graf a spus: "Am avut noile anvelope Dunlop de ploaie, care au functionat exceptional de bine. Acestea ne-au dat un avans fantastic in fata competitorilor nostri, si am putut sa stabilesc timpi superbi pe turul de pista in ciuda carosabilului alunecos. Am luat in siguranta virajul Rauszuholen la viteza maxima. Daca aceste conditii ar fi ramas asa pana la sfarsitul cursei, am fi avut kilometri intregi inaintea concurentei."
Odata cu venirea diminetii, o problema tehnica a insemnat pentru masina cu numarul 22 o oprire la boxe si ulterior la abandon.
Un al doilea BMW echipat cu Dunlop conduce
O noua provocare pentru Dunlop s-a ivit cu masina cu numarul 20 de concurs al echipei BMW Team Schubert care a condus inca de la primele ore ale diminetii. Luptand pentru prima pozitie si preluand conducerea in cursa in dupa amiaza zilei de duminica, cel de-al doilea Z4 a fost la fel de puternic in ultimele tururi ale cursei ca si in primele.
Din pacate, masina cu numarul 20 a fost condusa la standuri pentru cateva rectificari la arbori. Revenind in cursa, masina cu numarul 20, a recuperat teren terminand in cele din urma locul 10 la general.
Ritmul Dunlop dovedit
Trecand prin emotiile acestei curse, potentialul extraordinar de a ajunge pe podium al masinilor echipate cu Dunlop a fost usor de vazut; anvelopele de curse Dunlop au demonstrat un ritm exceptional si o excelenta durabilitate pe cei 25 de kilometri extrem de provocatori ai circuitului Nurburgring Nordschleife. Acest ritm a fost dovedit atat pe carosabil umed cat si uscat.
Cel mai mare si mai divers eveniment Dunlop din acest an
In total, Dunlop a adus peste 5700 de anvelope pe curcuitul Nurburgring, furnizand anvelope nu numai pentru cursa de 24 de ore, ci si pentru o serie de categorii de suport. Dintre aceste anvelope 3800 au fost slick si 1900 au fost anvelope de ploaie. Pentru a le transporta in muntii Eifel au fost necesare 14 camioane, iar pentru a le monta si pentru a asigura service-ul aferent lor a fost nevoie de 50 de specialisti Dunlop in teren.
Un total de 167 de masini a luat startul, cu peste 600 de piloti, incantand aproximativ 250.000 de spectatori.
Recordurile Dunlop pe acest circuit
Dunlop are o intreaga istorie de recorduri pe cuircuitul Nurburgring Nordschleife, o adevarata Mecca a motorsportului. In prezent, recordul pentru cel mai rapid tur de pista inregistrat cu o masina de strada la Nordschleife este detinut de Radical SR8 LM, cu un tur de 6m 48s, pe anvelope Dunlop
Cel mai rapid tur de calificare la Nordschleife a fost inregistrat in 1983 de Stefan Bellof cu un Porsche 956 care a intrat in pole position in cursa de 1000k Sports Car cu un timp de doar 6m si 11.13s. Bellof a stabilit cel mai rapid tur de pista in concurs de 6m si 25.91s. Anvelopele folosite au fost Dunlop.
Declaratii Dunlop
James Bailey, Director, Marketing si Comunicare, Dunlop Motorsport Europa:
"In termeni de performanta avelopelor acesta a fost un eveniment extrem de elocvent pentru noi. Anvelopele noastre s-au dovedit a fi suficient de rapide pentru pole position si au oferit suficienta viteza si durabilitate pentru a conduce in cursa atat in conditii de carosabil umed cat si uscat, precum si in conditii de vreme variabila. Ambele echipe partenere au condus in cursa; iar faptul ca nu au condus si atunci cand a fluturat steagul caroiat este in natura motorsportului. Am furnizat anvelope pentru mai bine de 70 de masini in aceasta superba cursa, dand incredere pilotilor pe acest extrem de provocator circuit. Ritmul pe care l-am impus pe carosabil umed, atat in calificari cat si in cursa, pune in evidenta interesul nostru de a obtine un mare succes alaturi de echipele noastre partenere."
Carsten Muller, Inginer Senior, Motorsport:
"Anvelopele perfecte pentru Nordschleife trebuie sa fie in intregime all-rounder, iar eforturile noastre pentru a realiza astfel de anvelope au fost incununate cu acest rezultat. A fost o cursa cu un ritm extrem de rapid atat in conditii de carosabil umed cat si uscat. Cand a plouat peste noapte, noua noastra anvelopa de ploaie a funizat o perfomanta exceptionala, in special in cazul masinii cu numarul 22 al echipei Rowe Racing AMG SLS. Ne-am demonstrat performanta cu un fantastic tur de pista in conditii de carosabil umed realizat de Z4-ul echipei BMW Team Schubert, asa ca putem spune ca indiferent de masina, indiferent de conditii, anvelopele Dunlop pot furniza un avantaj crucial. Pregatirile pentru cursa de 24 de ore de la Nurburgring din 2013 au inceput aici."
Anvelopele Dunlop, primele pe linia de start
Anvelopele Dunlop, masina cu numarul 19 BMW Z4 GT3 al echipei BMW Team Schubert si talentul de specialist al lui Uwe Alzen au insemnat impreuna clasarea pe prima pozitie la linia de start. Timpul realizat de Alzen pe un tur de pista de 8m si 18.382s a fost cu 1.3 secunde mai rapid decat cel al celui mai apropiat rival al sau.
Alzen a spus: "Nu stiu ce as fi preferat sa fiu astazi: un pilot de curse sau un spectator. Noul Top 40 Qualifying a fost incredibil de distractiv. Masina a fost super, anvelopele Dunlop au fost super - si am pus la bataie toata priceperea mea."
Dunlop conduce si de la boxe
Jorg Muller a luat startul in masina BMW cu numarul 19 si a inregistrat la finele primului tur de pista un fenomenal avans de 9.1 secunde in fata celei mai apropiate masini, punand in evidenta performanta de necontestat a combinatiei dintre Z4 si Dunlop.
Intr-adevar, masina cu numarul 19 a tinut un ritm neobosit in noaptea ce a facut trecerea dintre ziua de sambata si duminica, pana ce o avarie in partea din dreapta spate l-a fortat sa faca o oprire pentru a inlocui ambele planetare. Intoarsa in cursa, masina cu numarul 19 a recuperat teren si a ajuns in final pe locul 9 in clasamentul general al competitiei. Marele potential al acestei masini de a castiga cursa a fost pus in lumina prin stabilirea celui mai rapid tur de pista, de numai 8 minute si 27.161 secunde, stabilit cu o viteza medie de 180,142 km/h.
Fara probleme pe carosabil umed
In primele orele ale diminetii, atentia Dunlop s-a concentrat asupra masinii cu numarul 22 de concurs a echipei Rowe Racing AMG SLS care a oferit cea mai buna dovada pentru performanta anvelopelor Dunlop pe carosabil umed. Un adevarat star al conditiilor de vreme umeda si ploioasa, Klaus Graf, a fost pe cateva tururi de pista cu 20 de secunde mai rapid decat concurenta, gestionand excelent toate petele de carosabil umed.
Graf a spus: "Am avut noile anvelope Dunlop de ploaie, care au functionat exceptional de bine. Acestea ne-au dat un avans fantastic in fata competitorilor nostri, si am putut sa stabilesc timpi superbi pe turul de pista in ciuda carosabilului alunecos. Am luat in siguranta virajul Rauszuholen la viteza maxima. Daca aceste conditii ar fi ramas asa pana la sfarsitul cursei, am fi avut kilometri intregi inaintea concurentei."
Odata cu venirea diminetii, o problema tehnica a insemnat pentru masina cu numarul 22 o oprire la boxe si ulterior la abandon.
Un al doilea BMW echipat cu Dunlop conduce
O noua provocare pentru Dunlop s-a ivit cu masina cu numarul 20 de concurs al echipei BMW Team Schubert care a condus inca de la primele ore ale diminetii. Luptand pentru prima pozitie si preluand conducerea in cursa in dupa amiaza zilei de duminica, cel de-al doilea Z4 a fost la fel de puternic in ultimele tururi ale cursei ca si in primele.
Din pacate, masina cu numarul 20 a fost condusa la standuri pentru cateva rectificari la arbori. Revenind in cursa, masina cu numarul 20, a recuperat teren terminand in cele din urma locul 10 la general.
Ritmul Dunlop dovedit
Trecand prin emotiile acestei curse, potentialul extraordinar de a ajunge pe podium al masinilor echipate cu Dunlop a fost usor de vazut; anvelopele de curse Dunlop au demonstrat un ritm exceptional si o excelenta durabilitate pe cei 25 de kilometri extrem de provocatori ai circuitului Nurburgring Nordschleife. Acest ritm a fost dovedit atat pe carosabil umed cat si uscat.
Cel mai mare si mai divers eveniment Dunlop din acest an
In total, Dunlop a adus peste 5700 de anvelope pe curcuitul Nurburgring, furnizand anvelope nu numai pentru cursa de 24 de ore, ci si pentru o serie de categorii de suport. Dintre aceste anvelope 3800 au fost slick si 1900 au fost anvelope de ploaie. Pentru a le transporta in muntii Eifel au fost necesare 14 camioane, iar pentru a le monta si pentru a asigura service-ul aferent lor a fost nevoie de 50 de specialisti Dunlop in teren.
Un total de 167 de masini a luat startul, cu peste 600 de piloti, incantand aproximativ 250.000 de spectatori.
Recordurile Dunlop pe acest circuit
Dunlop are o intreaga istorie de recorduri pe cuircuitul Nurburgring Nordschleife, o adevarata Mecca a motorsportului. In prezent, recordul pentru cel mai rapid tur de pista inregistrat cu o masina de strada la Nordschleife este detinut de Radical SR8 LM, cu un tur de 6m 48s, pe anvelope Dunlop
Cel mai rapid tur de calificare la Nordschleife a fost inregistrat in 1983 de Stefan Bellof cu un Porsche 956 care a intrat in pole position in cursa de 1000k Sports Car cu un timp de doar 6m si 11.13s. Bellof a stabilit cel mai rapid tur de pista in concurs de 6m si 25.91s. Anvelopele folosite au fost Dunlop.
Declaratii Dunlop
James Bailey, Director, Marketing si Comunicare, Dunlop Motorsport Europa:
"In termeni de performanta avelopelor acesta a fost un eveniment extrem de elocvent pentru noi. Anvelopele noastre s-au dovedit a fi suficient de rapide pentru pole position si au oferit suficienta viteza si durabilitate pentru a conduce in cursa atat in conditii de carosabil umed cat si uscat, precum si in conditii de vreme variabila. Ambele echipe partenere au condus in cursa; iar faptul ca nu au condus si atunci cand a fluturat steagul caroiat este in natura motorsportului. Am furnizat anvelope pentru mai bine de 70 de masini in aceasta superba cursa, dand incredere pilotilor pe acest extrem de provocator circuit. Ritmul pe care l-am impus pe carosabil umed, atat in calificari cat si in cursa, pune in evidenta interesul nostru de a obtine un mare succes alaturi de echipele noastre partenere."
Carsten Muller, Inginer Senior, Motorsport:
"Anvelopele perfecte pentru Nordschleife trebuie sa fie in intregime all-rounder, iar eforturile noastre pentru a realiza astfel de anvelope au fost incununate cu acest rezultat. A fost o cursa cu un ritm extrem de rapid atat in conditii de carosabil umed cat si uscat. Cand a plouat peste noapte, noua noastra anvelopa de ploaie a funizat o perfomanta exceptionala, in special in cazul masinii cu numarul 22 al echipei Rowe Racing AMG SLS. Ne-am demonstrat performanta cu un fantastic tur de pista in conditii de carosabil umed realizat de Z4-ul echipei BMW Team Schubert, asa ca putem spune ca indiferent de masina, indiferent de conditii, anvelopele Dunlop pot furniza un avantaj crucial. Pregatirile pentru cursa de 24 de ore de la Nurburgring din 2013 au inceput aici."
Trimite unui prieten
Urmărește știrile 4tuning.ro și pe Google News
Vezi toate comentariile (1)
-
Cablu, frana de parcare stanga (814015148 tri) fiat,lancia 55.48 Lei
Panou comanda aer conditionat ac clima climatronic skoda... 199.99 Lei
Jante de aliaj 5x112 pe 18 originale audi q3 f3 din2019 /... 1000 €
-
Set placute frana fata trw opel movano b 2010→ gdb1910 276 Lei
Media player / radio / unitate cd / casetofon opel corsa c... 250 Lei
Suport motor stanga audi a6 2.7 tdi - (2004 2009) 65 Lei
-
Compresor clima opel meriva b 2010-2014 1.7 cdti 13250606 zj2 700 Lei
Interior complet mercedes-benz c-class w204/s204 [2007 - 2012]... 1000 Lei
Buson umplere ulei skoda fabia 5j [2007 - 2010] hatchback 1.2... 46 Lei
-
Unitate de comanda,lampa cu descarcare pe gaz seat leon (1p1)... 831 Lei
Corp termostat 04l121111a, audi a4 allroad (8kh, b8) 2.0tdi 184 Lei
Turbina ford fiesta 1.0 benzina 2021, cm5g6k682he 968 Lei
-
Set 2 boxe / difuzoare chrysler pt cruiser fab. 2000 - 2010... 100 Lei
Motoras macara vw passat b6 2005-2010 fata stanga 1k0959793g,... 100 Lei
Janta aliaj r17 / 17x7.5j et50.8 cod hb17 jeep grand cherokee... 200 Lei
-
Conducta admisie mercedes sprinter w906 (2006-2017), vito,... 150 Lei
Conducta ulei turbo opel insignia a 2.0 cdti a20dth contucta... 50 Lei
Skoda fabia benzina 2010 2999 €
-
Modul stabilizator tensiune audi a6/s6 iv saloon (4g2, c7,... 180 Lei
Deflector difuzor captare aer vw golf plus 1.4 bud cgga 2008 -... 99.99 Lei
Senzor detonatie dacia logan [2004 - 2008] sedan 1.6 mt (87 hp) 59 Lei
-
Set rulment roata ford transit bus (2006 - 2014) comline... 328 Lei
Calculator motor / ecu volkswagen polo 9n 1.4 bby 2002 - 2009... 249.99 Lei
Cutie transfer fata toyota rav 4 2.2 d-4d automata 4x4 w82 1y131 1000 Lei
-
Plansa bord, mercedes clasa e (w212), vol pe st (id:578182) 1700 Lei
Arbore cotit / vibrochen 038l vw touran i 1.9 tdi 90 cai motor... 1100 Lei
Roata janta aliaj 5x112 195 65 15 r15 vw passat b5 1997 - 2001... 299 Lei
-
Grila / consola centrala bord hyundai coupe gk fab. 2001 -... 100 Lei
Broasca haion nty skoda karoq 2017→ 1.0 tsi ezc-sk-084 120 Lei
Suport cutie viteze renault scenic 3 2010 monovolum 1.5 dci 150 Lei
-
4e0807417b bandou stopuri bara spate audi a8 4e motor 3.0tdi... 250 Lei
Suport motor renault laguna 2 [2001 - 2005] grandtour wagon... 70 Lei
Lampa spate dreapta (tyc110197012 tyc) vw 157.95 Lei
-
Set accesorii, placute frana citroen berlingo (b9) (2008 -... 20 Lei
Maner iexterior usa fata/spate dreapta bmw seria 3 e92/93... 102 Lei
Ecu vw golf 6 1.6 tdi cayb 90 cai 03l906023ml 5wp42691aa 900 Lei



Publicat în categoria: Alte stiri auto
DATA PUBLICĂRII: 22 Mai 2012