Au comis-o grav. Nissan si Subaru recunosc ca masinile lor n-au respectat procedurile de inspectie in ultimii 30 de ani

Au comis-o grav. Nissan si Subaru recunosc ca masinile lor n-au respectat procedurile de inspectie in ultimii 30 de ani
  • Nissan si Subaru sunt implicate intr-un nou scandal
  • Ambele brand-uri au recunoscut ca au incalcat procedurile de inspectie a masinilor
  • Sunt afectate numai masinile produse si vandute in Japonia
Distribuie pe Facebook

In urma cu o luna, oficialii Nissan au recunoscut ca au incalcat procedurile de inspectie a masinilor. Acum, conationalii de la Subaru au transmis exact acelasi lucru si au declarat ca au facut asta in ultimii 30 de ani.

Procesul de productie al unei masini este extrem de elaborat, iar la el contribuie deopotriva atat roboti cat si oameni. Dupa fiecare etapa importanta, masinile sunt inspectate pentru ca la final totul sa fie perfect. Insa acest lucru nu se intampla intotdeauna asa cum ar trebui.

Dupa ce japonezii de la Nissan au recunoscut in urma cu o luna ca au incalcat procedurile de inspectie a masinilor produse si vandute in Japonia, acum, Minsterul Transporturilor din Tara Soarelui Rasare a cerut controale interne la toti producatorii autohtoni.

Pana acum, Toyota si Honda au transmis ca nu au probleme si ca totul se desfasoara control procedurilor. Nu acelasi lucru se poate spune si despre cei de la Subaru, care tocmai au anuntat ca au permis unor persoane neautorizate sa faca inspectia finala a masinilor sale la o fabrica in apropiere die Tokyo.

Cel mai grav este ca aceste nereguli nu sunt de un an sau doi, ci de 30 de ani. "Inspectia finala este un proces foarte important si suntem constienti ca nu am respectat procedurile. Am folosit aceleasi proceduri pentru mai mult de 30 de ani fara sa ne dam seama ca ele nu respecta cerintele impuse de autoritati," a declarat seful Subaru, Yasuyuki Yoshinaga.

Consecintele acestor faradelegi nu sunt cunoscute deocamdata, insa pentru aceleasi probleme, conationalii de la Nissan au fost nevoiti sa recheme in service 1,2 milioane de masini produse in ultimii trei ani si sa suspende activitatea uzinelor sale din Japonia.

La acea vreme, oficialii brand-ului asiatic declarau ca acest incident s-a produs ca urmare a cerintelor mai exigente ale autoritatilor japoneze si au dat asigurari ca masinile vandute peste granita nu au probleme de siguranta.

Distribuie pe Facebook
mai multe