Au ramas cu sechele dupa DIESELGATE. Nemtii de la Volkswagen au anuntat ca isi schimba logo-ul

Au ramas cu sechele dupa DIESELGATE. Nemtii de la Volkswagen au anuntat ca isi schimba logo-ul
  • Volkswagen isi schimba logo-ul
  • Prezentat oficial in luna septembrie la Frankfurt
  • Primul model care il va purta va fi noua generatie Golf
Distribuie pe Facebook

Constructorul din Wolfsburg a anuntat ca isi schimba logo-ul. Noua emblema, la care s-a lucrat in ultimii trei ani, va fi prezentata in luna septembrie cu ocazia Salonului Auto de la Frankfurt.

Scandalul emisiilor poluante, cunoscut si sub denumirea de Dieselgate, a fost fara indoiala una dintre cele mai dure lovituri primite vreodata de Volkswagen. Tocmai de aceea, nu este deloc surprinzator ca producatorul din Wolfsburg a ramas cu anumite sechele in urma acestui scandal care a schimbat pentru totdeauna industria auto.

Dupa Dieselgate, Volkswagen a inceput sa puna tot mai mult accentul pe dezvoltarea de tehnologii si modele prietenoase cu mediul inconjurator iar acum a anuntat ca simte nevoia unei noi identitati vizuale ca urmare a acestui scandal. Tocmai de aceea, brand-ul din Wolfsburg va avea un nou logo, mai simplu si mai modern, adaptat la noile tendinte din lumea digitala.

Noua emblema, la care o echipa interna de la Volkswagen a lucrat in ultimii trei ani, va fi prezentata in premiera in cadrul Salonului Auto de la Frankfurt si primul model care o va purta va fi noua generatie Golf.

Nemtii nu au publicat nicio imagine cu noul logo, insa au precizat ca acesta este "mai tanar, mai digital si mai modern." Potrivit informatiilor aparute in presa, designerii au renuntat la efectul 3D al celor doua litere V si W in favoarea unui design bidimensional, mai simplu si mai usor de reprezentat in mediile digitale.

Cele doua litere sunt integrate in continuare intr-un cerc, insa nu se mai ating. Totodata, producatorul din Wolfsburg a facut cateva schimbari si in ceea ce priveste culorile emblemei: aceasta va fi alba pe fundal negru pe modelele obisnuite si rosie pe viitoarele modele de performanta GTI.

In plus, pe langa alb si albastru inchis, o nuanta de albastru deschis va deveni de asemenea una dintre culorile oficiale ale marcii.

"Actualul logo a devenit greu, intr-un fel imobil, in special in era digitala de astazi. Noul logo a fost redus la componentele esentiale. Este plat, deschis, plin de contrast si usor de perceput," sustine Jochen Sengpiehl, directorul de marketing al Volkswagen.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Alte stiri auto DATA PUBLICĂRII: 23 August 2019