Camaro-ul ZL1 1LE a invins Nissan-ul GT-R si Ferrari-ul 488 pe Nurburgring. Ce rezultat are muscle-car-ul

Camaro-ul ZL1 1LE a invins Nissan-ul GT-R si Ferrari-ul 488 pe Nurburgring. Ce rezultat are muscle-car-ul
  • Actualul ZL1 1LE a devenit cel mai rapid Camaro de pe Nurburgring
  • A invins supercar-uri precum Ferrari 488 sau Nissan GT-R
  • Suspensia a fost recalibrata pentru circuitul respectiv
Distribuie pe Facebook

Constructorul american de automobile este mandru nevoie mare de cel mai recent Camaro ZL1 1LE, dupa ce a parcurs legendarul circuit Nurburgring Nordschleife intr-un timp record.

De-a lungul anilor, muscle-car-urile au evoluat extrem de mult. Daca pe vremuri erau cunoscute in special pentru performantele in linie dreapta, acum, acestea incep incet incet sa cucereasca si circuitele de care nici nu se puteau apropia.

Camaro ZL1 1LE pe Nurburgring

Cea mai recenta isprava le apartine americanilor de la Chevrolet, care si-au dus Camaro-ul ZL1, echipat cu pachetul special 1LE, pe unul dintre cele mai periculoase circuite din lume. Dupa ce i-au recalibrat suspensia pentru cele 90 de viraje ale Nurburgring-ului, masina a pornit in cucerirea celor 20,8 kilometri.

Camaro ZL1 1LE pe Nurburgring

Cand a trecut linia de sosire, cronometrul a indicat un rezultat care i-a uimit chiar si pe cei mai aprigi contestatari ai acestui model: 7 minute, 16.04 secunde. Trebuie mentionat faptul ca masina nu a suferit modificari in comparatie cu modelul standard, iar anvelopele au fost chiar cele oferite impreuna cu pachetul 1LE.

Camaro ZL1 1LE pe Nurburgring

Poate nu pare un timp extraordinar, insa atunci cand il compari cu alte modele asemanatoare sau chiar supercar-uri, situatia incepe sa se schimbe. Spre exemplu ZL1-le standard a terminat in 7:29.6, Corvette-ul C6 ZR1 in 7:26.4, Porsche-ul 911 GT2 RS in 7:18, Nissan GT-R in 7:19, Ferrari 488 GTB in 7:21.63, iar lista poate continua la nesfarsit.

Camaro ZL1 1LE pe Nurburgring

Pachetul optional 1LE costa 7.500 de dolari in plus fata de pretul ZL1-ului obisnuit, si propune 27 de kilograme mai putin, amortizoare reglabile Multimatic Dynamic Suspension Spool Valve, anvelope Goodyear Eagle F1 Supercar 3R, acelasi propulsor V8 de 6.2 litri, supraalimentat, capabil de 650 de cai putere si un pachet aerodinamic cu mai multe elemente din fibra de carbon.

Camaro ZL1 1LE pe Nurburgring

Camaro ZL1 1LE pe Nurburgring

Camaro ZL1 1LE pe Nurburgring

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (7) Poze Camaro ZL1 1LE pe Nurburgring
mai multe