Campania Luna Mediului in Dacia a ajuns la final

Campania Luna Mediului in Dacia a ajuns la final
Distribuie pe Facebook
Cea de-a doua editie a campaniei de informare Luna Mediului in Dacia, desfasurata din data de 5 iunie pana in 25 iunie, s-a incheiat la inceputul acestei saptamani si a venit momentul bilantului.
Iata, asadar, ce rezultate au avut actiunile pe care Dacia le-a initiat sau le-a sustinut in calitate de partener.
  • Concursul desfasurat pe site-ul daciagroup.com, "Testul amprentei de carbon", a atras 5 958 de participanti, in timp ce numarul vizitatorilor unici pe zi s-a dublat sau chiar triplat in unele zile. In total, 7 344 de vizitatori au completat chestionarul propus in cadrul concursului si mai bine de jumatate dintre ei au transmis cate o invitatie de inscriere in concurs altor persoane.
  • Peste 300 de elevi din scoli generale si licee din Pitesti, Mioveni si Maracineni au participat la prezentarile sustinute de reprezentantii Dacia si ai Agentiei Regionale de Protectie a Mediului Pitesti (ARPM), in perioada 1 - 14 iunie 2012. Copiii au fost premiati pentru implicarea lor in campania de educare si sensibilizare initiata de ARPM, in timp ce cadrele didactice au apreciat contributia constructorului auto local la aceasta actiune.
  • O alta actiune derulata in cadrul acestei campanii, parteneriatul Dacia cu revista "InfoMediu", in cadrul Campaniei de Educatie "EcoAtitudine = Responsabilitate, Informatie, Actiune", s-a incheiat in data de 19 iunie. In urma desfasurarii primei etape din acest an a campaniei de educatie ecologica, elevii din cele 10 scoli din judet au colectat 6 680 kg hartie si carton, 1 240 kg PET si 1 083 kg de deseuri provenite din echipamente electronice si electrocasnice (DEEE).
  • La Mioveni, Dacia a fost partener al actiunilor organizate de primarie pentru a celebra Ziua Internationala a Mediului. Copiii si tinerii care au luat parte la "Parada verde" si la concursul de desene pe asfalt "Economia verde te include si pe tine?" (initiativa a ARPM Pitesti) au fost premiati cu obiecte puse la dispozitie de Dacia.
  • Pe platforma de la Mioveni, a avut loc un audit extern de supraveghere a sistemului de management al mediului. La finalul auditului, auditorul extern a certificat faptul ca sistemul de management al mediului la Dacia este conform cu exigentele normei ISO 14001. Automobile Dacia este certificata ISO 14001 din 2005, iar anul trecut a fost reinnoita aceasta certificare.
Automobile Dacia a investit, din 2000 pana in 2011, 23,08 milioane de euro in protectia mediului. Cea mai mare parte a investitiilor au avut ca destinatie tratarea apelor reziduale (6,8 milioane de euro). De asemenea, peste 6,3 milioane euro au fost investite in tratarea aerului, iar 5,24 milioane euro in economisirea resurselor naturale. Pentru tratarea deseurilor s-au facut investitii de 2,73 milioane euro, iar aproape 2 milioane de euro au fost dedicate tratarii solului.
Preocupata de protectia mediului inconjurator, Dacia a elaborat propria sa politica in domeniu, in conformitate cu procedeele si normele utilizate in cadrul Grupului Renault.
Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Alte stiri auto DATA PUBLICĂRII: 28 Iunie 2012