Castigatorii concursului paneuropean „Young Creative Chevrolet”

Castigatorii concursului paneuropean „Young Creative Chevrolet”
In afara de masini, Chevrolet mai face cate ceva. Ultima noutate, concursul de creatie "Young Creative Chevrolet", o competitie interesanta ce propune studentilor sa vada autoturismele printr-un ochi artistic. Cine a castigat concursul la diferitele categorii?
Trimite unui prieten
Bucureşti. Lansat în Europa încă din 2007, concursul de artă Young Creative Chevrolet susţine tinerele talente promiţătoare, încurajând studenţii să privească automobilele Chevrolet din propria lor perspectivă creativă. Concursul a luat amploare rapid, ajungând de la cele 32 de şcoli de artă participante în 2007 la 120 anul trecut.

În România, concursul este la al doilea an. A început în 2009, cu doar o disciplină, muzica, iar anul acesta, proiectele depuse au fost pentru trei discipline: muzică, video şi fotografie.
Se acordă premii pentru fiecare disciplină în parte la nivel naţional şi respectiv european.
Pe lângă oportunitatea de a câştiga o competiţie paneuropeană şi premiile puse în joc, studenţii au şansa de a fi promovaţi de Chevrolet.
Decernarea premiilor câştigătorilor Young Creative Chevrolet – faza naţională a avut loc pe 25 mai.
Câştigătorii sunt:
Secţiunea Fotografie:
Premiul III - Cristian Corduneanu
Premiul II - Ada Muntean
Premiul III - Cătălina Bălan
Secţiunea Muzică:
Premiul III - Delia Herciu
Premiul II - Vlad Roman
Premiul I – Ghiţă Ciprian
Secţiunea Video:
Premiul III - Cristian Corduneanu
Premiul II - Cătălina Bălan
Premiul I - Andrei Pârvulescu

Pentru fiecare disciplină în parte, premiile au fost următoarele:
Premiul I: €1,200
Premiul II: €500
Premiul III: €300         
Membrii juriului au fost:
Ailin Ibraim  –    Redactor revista Bolero
Irina Marinescu –  Designer vestimentar
Mihaela Glăvan –  Designer vestimentar
Pungan Manuela – Redactor de modă revista Cosmopolitan
Aurel Tar –   Artist vizual
Bogdan Tudor – Actor
Leonard Nica – Chevrolet Marketing Manager România
Chevrolet a dovedit că susţinere tinerele talente nu numai prin proiectul Young Creative Chevrolet:
Tineri designeri, actori şi artişti plastici au avut oportunitatea să-şi prezinte lucrările.
Irina Marinescu şi Mihaela Glăvan şi-au prezentat ultimele creaţii în materie de design vestimentar, iar cei mai tineri creatori au concurat cu creaţii potrivite pentru unul din modelele Chevrolet.
Pentru informaţii suplimentare despre concurs, vă rugăm să vizitaţi pagina de Internet www.youngcreativechevrolet.eu
Despre Chevrolet

Chevrolet este cea mai importantă marcă internaţională a General Motors, cu vânzări anuale de peste 4,5 milioane de autovehicule în peste 130 de ţări. Aceasta se situează pe locul patru în clasamentul celor mai vândute mărci de autovehicule pe plan mondial şi este, de asemenea, una dintre mărcile cu cea mai rapidă creştere din lume. Chevrolet oferă un design expresiv, performanţe remarcabile şi doreşte să atingă nivelul maxim de calitate în fiecare segment de autovehicule în care este prezentă. După relansarea mărcii în Europa, în 2005, Chevrolet şi-a dublat vânzările şi a depăşit şi această cifră, comercializând în 2008 peste 500.000 de autovehicule. Noua gamă Chevrolet include modelul Aveo de mici dimensiuni, berlina compactă Cruze, SUV-ul Captiva şi modelul Epica din clasa medie. Nou-nouţul autovehicul urban Spark va fi lansat în prima parte a anului 2010. Cele mai importante pieţe pe care activează Chevrolet în Europa sunt Rusia, Spania, Italia, Marea Britanie şi Germania. Marca înfiinţată de emigrantul elveţian Louis Chevrolet în 1911 se pregăteşte să-şi sărbătorească centenarul prin lansarea revoluţionarului autovehicul electric cu autonomie extinsă Chevrolet Volt. Informaţii suplimentare privind marca Chevrolet sunt disponibile la adresele de Internet http://www.chevroleteurope.com  şi http://media.chevroleteurope.com.

Trimite unui prieten
Vezi toate pozele (25) Poze Chevrolet anunţă câştigătorii concursului paneuropean „Young Creative Chevrolet”
Publicat în categoria: Alte stiri auto DATA PUBLICĂRII: 27 Mai 2010