Chevrolet alege Agentia de publicitate internationala

Chevrolet alege Agentia de publicitate internationala
Distribuie pe Facebook
Dupa o analiza a tuturor portofoliilor creative, Chevrolet a ales noua agentie de publicitate internationala, o companie infiintata recent, Commonwealth, care va fi responsabila pentru dezvoltarea campaniilor creative pentru toate platformele, promovand marca Chevrolet la nivel global.
Compania Commonwealth cu sediul in Detroit este prima societate mixta cu actionariat 50-50 de acest tip, fiind alcatuita din companiile Goodby, Silverstein & Partners din San Francisco, o companie apartinand grupului Omnicom si din McCann Erickson Worldwide din New York, o companie a Interpublic Group.
In urma infiintarii acestei societati mixte, Commonwealth ofera o combinatie intre talentul creativ, experienta internationala vasta in industria auto si autoritatea strategica in afaceri care este unica in domeniu. Chevrolet a utilizat in trecut 70 de agentii internationale.
Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Alte stiri auto DATA PUBLICĂRII: 28 Martie 2012