Colaborare reinnoita intre Disney si General Motors

Colaborare reinnoita intre Disney si General Motors
Distribuie pe Facebook
Doua dintre cele mai cunoscute marci din lume isi extind colaborarea pentru a crea o noua experienta pentru milioane de invitati in cadrul parcului de distractii Epcot.

GM se va implica in mod activ alaturi de Walt Disney Imagineering in dezvoltarea "Test Track". "Test Track" va fi prezentat de catre cea mai cunoscuta marca GM, Chevrolet. Cum Chevrolet a implini recent 100 de ani, noul contract de colaborare va permite companiei General Motors sa-si expuna povestea in cele mai inedite moduri in fata a milioane de invitati din intreaga lume si sa ramana in continuare sponsorul auto oficial al World Disney World Resort.

"In calitate de marca globala, Chevrolet are placerea de a prezenta "Test Track" invitatilor din intreaga lume", a declarat Joel Ewanick, director international de marketing pentru General Motors. "Cele mai bune inventii ale companiilor Disney si Chevrolet vor aduce impreuna invitatilor o experienta unica in ceea ce priveste procesul de design al autovehiculelor pe care le pot vedea pe sosele astazi si in viitor." a adaugat acesta.

Potrivit planurilor, pista de testare (Test Track) GM actuala isi va inchide portile in aprilie 2012, urmand ca deschiderea celei noi sa fie programata pentru toamna aceluiasi an.

Invitatii isi vor putea crea propriile prototipuri si, desigur, vor putea vedea ultimele modele lansate de Chevrolet intr-un salon auto inedit.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Alte stiri auto DATA PUBLICĂRII: 9 Ianuarie 2012