Compania care construieste noul iPhone 16 ar putea proiecta si asambla, in curand, masini pentru producatorii auto japonezi

Compania care construieste noul iPhone 16 ar putea proiecta si asambla, in curand, masini pentru producatorii auto japonezi
Foxconn, compania care construieste noul iPhone 16, este pe cale sa semneze cu doi producatori auto japonezi un contract care prevede proiectarea si asamblarea a doua modele cu propulsie suta la suta electrica.
Trimite unui prieten

Pana la proiectarea si asamblarea unor masini pentru producatorii auto japonezi, compania care construieste noul iPhone 16 pune la punct ultimele detalii legate de lansarea propriilor modele cu propulsie suta la suta electrica. Primul dintre acestea, Foxtron Model B, care masoara 4.300 de milimetri in lungime si 2.800 de milimetri in ampatament, se lauda cu un design semnat Pininfarina, lista atractiilor principale continuand cu diferite tehnologii de ultima ora, precum farurile Matrix LED, camerele video pe post de oglinzi retrovizoare, sistemul de infotainment servit alaturi de un display tactil masiv, cu diagonala de 15.6 inch.

Animat de un motor sinonim cu un total de 230 de cai putere, noul Foxtron Model B este asteptat sa sprinteze de la zero la 100 de kilometri pe ora, cu acceleratia la podea, intr-un timp de opt secunde. Capacitatea bateriei nu reprezinta, la momentul actual, decat un mare mister si o necunoscuta de proportii, cu Foxconn anuntand, in trecut, ca autonomia totala va urca pana la pragul de 450 de kilometri.

O alta masina pe care compania care construieste noul iPhone 16 se pregateste sa o bage in productie este Foxtron Model C. Masurand 4.640 de milimetri in lungime si ampatament de 2.860 de milimetri in latime, acesta promite sa ofere hardware-ul necesar unui sprint de la zero la 100 de kilometri pe ora, cu acceleratia la podea, in 3.8 secunde, pe de-o parte, unei autonomii totale de 700 de kilometri, pe de alta parte.

Trimite unui prieten