Desfasurare de forte cum numai in China mai vezi. Autostrada din Romania unde acum pe santier sunt 500 de muncitori si 194 de utilaje

Desfasurare de forte cum numai in China mai vezi. Autostrada din Romania unde acum pe santier sunt 500 de muncitori si 194 de utilaje
Seful Companiei Nationale de Administrare a Infrastructurii Rutiere a publicat, in cursul zilei de vineri, noi fotografii si informatii cu privire la stadiul lucrarilor de pe santierul sectiunii 4 a autostrazii Sibiu-Pitesti (A1).
Trimite unui prieten

Potrivit lui Cristian Pistol, constructorul austriac (PORR) este bine mobilizat in santier cu 500 de muncitori si 194 de utilaje.

Stadiul fizic al lucrarilor pe cei aproximativ 10 km dintre Tigveni si Curtea de Arges a ajuns la 73,75%.

Cea mai dificila structura din acest santier este tunelul Momaia, primul tunel forat construit pe o autostrada din Romania.

Galeria de pe sensul de mers Pitesti - Sibiu, a fost strapunsa in data de 03.03.2025, iar galeria de pe sensul Sibiu - Pitesti, in data de 14.04.2025.

Antreprenorul executa acum lucrari de camasuire interioara si hidroizolatie.

Daca se va mentine mobilizarea si ritmul actual de lucru, estimam ca se va putea circula pe aceasta sectiune a A1 mai devreme decat prevede termenul contractual (2027), a mai declarat oficialul guvernamental.

Sectiunea 4 (Tigveni - Curtea de Arges) a autostrazii Sibiu-Pitesti (A1), pe scurt:

• Lungime: 9.86 kilometri

• Antreprenor: PORR Construct SRL

• Durata contract: 60 de luni (16 luni proiectare, 44 de luni executie)

• Valoare contract: 1,678 miliarde de lei (fara TVA)

• Sursa de finantare: Programul Transport (PT) 2021-2027

• Stadiu fizic: 73,75%;

• Termen contractual deschidere: 2027

Trimite unui prieten