Discounturi, echipamente cadou și finanțare avantajoasă: cum te răsplătesc brandurile auto

Discounturi, echipamente cadou și finanțare avantajoasă: cum te răsplătesc brandurile auto
Achiziția unui autoturism nou vine cu câteva avantaje importante pentru clienți în 2025. Numeroase branduri cunoscute oferă discounturi clienților, echipamente cadou, dar și finanțare avantajoasă. Te invităm să descoperi ce câștigi în plus când cumperi un autoturism nou în 2025.
Trimite unui prieten

În această vară a planat multă incertitudine pe piața auto din România, în special prin prisma programului Rabla. Vânzarea autoturismelor noi a scăzut față de anii precedenți, motiv pentru care dealerii auto au fost nevoiți să se adapteze din mers. În aceste condiții, clienții pot beneficia de câteva facilități semnificative.

Discounturi mari

În unele situații, au existat dealeri auto care au oferit discounturi care se apropiau de valoarea voucherului Rabla. Din dorința de a vinde mașinile aflate deja pe stoc, unii dealeri au fost de acord să-și micșoreze din profit la modelele deja aduse. Spre exemplu, Volkswagen are o promoție intitulată „Uită de Rabla, profită de campaniile lunii”.

Echipamente oferite cadou

Tot ca parte din campaniile existente, a devenit ceva obișnuit ca dealerii auto să ofere echipamente oferite cadou. Dacă în urmă cu câțiva ani existau companii care ofereau doar un breloc și covorașele la achiziția unei mașini noi, lucrurile s-au mai schimbat.

La ora actuală, există dealeri auto care oferă echipamente cadou. Astfel, există situații în care poți primi o gamă superioară de echipare cadou. În alte situații, există dealeri care oferă navigația cadou, camere de marșarier, farurile LED ori alte echipamente similare.

Sunt și cazuri în care dealerii integrează servicii post-vânzare pentru a-i atrage pe clienți. Este vorba despre revizii gratuite pe o perioadă de până la 3 ani ori garanție extinsă la 5 sau 7 ani.

Finanțare avantajoasă

Dealerii auto au campanii promoționale ce vizează și achizițiile prin credite. Un exemplu în acest sens este Dacia. Brandul auto oferă discounturi pentru cei care fac achiziții prin Dacia Credit.

Discounturi, echipamente cadou și finanțare avantajoasă: cum te răsplătesc brandurile auto

Spre exemplu, prețul normal pentru Dacia Duster pleacă de la 16.950 de euro, în timp ce prin Dacia Credit este de la 16.150 euro, cu TVA inclus în ambele situații. Același lucru se aplică și în cazul celorlalte modele Dacia. Mai mult, companiile pot beneficia de o dobândă de 3.99% pentru leasing financiar.

Promoțiile sunt ceva obișnuit în zilele noastre

Indiferent de domeniul la care ne referim, campaniile promoționale sunt ceva firesc. Cei mai mari retaileri online din România, eMAG și Fashion Days, și-au făcut o obișnuință din a derula campanii în care le oferă reduceri consistente clienților la înregistrarea contului. La fel și Trendyol, Temu și alți retaileri, care vin cu oferte care mai de care mai atractive la prima comandă plasată.

La fel stau lucrurile și pe piața jocurilor de noroc, acolo unde unele cazinouri oferă tuturor clienților noi un bonus fara depunere la verificarea cu succes a contului înregistrat, operațiune care este oricum obligatorie prin lege.

Marketingul e vechi de mii de ani

Studii de specialitate au demonstrat că istoria marketingului începe în urmă cu mai bine de 2.000 de ani. Spre exemplu, în Pompei a fost găsit un mozaic promoțional din casa unui pescar care vindea un sos special. Reclama pe care pescarul și-o făcea îl ajuta să vândă mai multe produse.

Alte studii au arătat că branding-ul devenise ceva obișnuit în secolul al IV-lea, în Mesopotamia, pe măsură ce mici afaceri reușeau să se extindă. Acestea vindeau în principal băuturi alcoolice, cosmetice și textile. Prin promovare, companiile încercau să se diferențieze de concurență și să își facă un nume.

Trimite unui prieten
Publicat în categoria: Alte stiri auto DATA PUBLICĂRII: 7 August 2025