Ford recunoaste ca a dat chix cu motorul lui Focus RS: "Stim ca scoate fum alb pe evacuare!"

Ford recunoaste ca a dat chix cu motorul lui Focus RS: "Stim ca scoate fum alb pe evacuare!"
  • Ford recunoaste ca motorul lui Focus RS are probleme
  • Clientii s-au plans ca scoate fum alb pe evacuare
  • De vina ar fi un consum anormal de antigel
Trimite unui prieten

Constructorul american de automobile a recunoscut ca motorul EcoBoost de 2.3 litri, regasit pe modelul Focus RS, are unele probleme. Din cate se pare, acesta scoate fum alb pe evacuare "la rece".

Ford-ul Focus RS este unul dintre cele mai cautate si capabile hot-hatch-uri ale momentului, chiar daca lansarea oficiala a noii generatii a avut loc in urma cu doi ani. Inafara de tractiunea integrala inteligenta, cu control dinamic al vectorului de cuplu de torsiune, cea mai interesanta parte a acestuia este propulsorul.

Ford Focus RS

Americanii au optat pentru un motor turbo EcoBoost, cu patru cilindri in linie, de 2.3 litri, capabil de 350 de cai putere si 440 Nm cuplu (470 cu functia Overboost activata). Insa, potrivit celor mai recente informatii, tocmai aceasta este cea mai mare problema a hot-hatch-ului.

Ford Focus RS

Dupa ce mai multi clienti s-au plans ca masina scoate fum alb pe evacuare "la rece", oficialii constructorului american de automobile au recunoscut oarecum mai indirect, ca unitatea EcoBoost ar avea unele probleme iar acel fum alb este cauzat de consumul de antigel. Cu aceasta problema se confrunta mai ales exemplarele din primele loturi de productie, care au rulat chiar si mai putin de 10.000 de kilometri.

Ford Focus RS

Un purtator de cuvant a dezvaluit ca Ford "lucreaza pentru a repara toate masinile afectate", insa nu a oferit o explicatie despre ce ar putea sa cauzeze acest consum anormal de antigel. Totusi, americanii sustin ca au inlocuit deja cateva propulsoare, iar cele noi sunt construite dupa ultimele specificatii.

Ford Focus RS

Intre timp, mai multi clienti care s-au confruntat cu aceasta problema au constatat ca de vina ar fi blocul motor, care din cauza caldurii excesive ajunge sa se deformeze. Garnitura de chiulasa nu isi mai face treaba, astfel ca intre bloc si chiulasa apar anumite "scapari". Acelasi propulsor se regaseste si sub capota Mustang-ului, insa din fericire, inginerii au folosit un alt tip de aliaj mai rezistent care nu are aceste probleme.

Ford Focus RS

Trimite unui prieten
Vezi toate pozele (6) Poze Ford Focus RS
Publicat în categoria: Alte stiri auto DATA PUBLICĂRII: 12 Decembrie 2017