Ford recunoaste ca a dat chix cu motorul lui Focus RS: "Stim ca scoate fum alb pe evacuare!"
- Ford recunoaste ca motorul lui Focus RS are probleme
- Clientii s-au plans ca scoate fum alb pe evacuare
- De vina ar fi un consum anormal de antigel
Constructorul american de automobile a recunoscut ca motorul EcoBoost de 2.3 litri, regasit pe modelul Focus RS, are unele probleme. Din cate se pare, acesta scoate fum alb pe evacuare "la rece".
Ford-ul Focus RS este unul dintre cele mai cautate si capabile hot-hatch-uri ale momentului, chiar daca lansarea oficiala a noii generatii a avut loc in urma cu doi ani. Inafara de tractiunea integrala inteligenta, cu control dinamic al vectorului de cuplu de torsiune, cea mai interesanta parte a acestuia este propulsorul.
Americanii au optat pentru un motor turbo EcoBoost, cu patru cilindri in linie, de 2.3 litri, capabil de 350 de cai putere si 440 Nm cuplu (470 cu functia Overboost activata). Insa, potrivit celor mai recente informatii, tocmai aceasta este cea mai mare problema a hot-hatch-ului.
Dupa ce mai multi clienti s-au plans ca masina scoate fum alb pe evacuare "la rece", oficialii constructorului american de automobile au recunoscut oarecum mai indirect, ca unitatea EcoBoost ar avea unele probleme iar acel fum alb este cauzat de consumul de antigel. Cu aceasta problema se confrunta mai ales exemplarele din primele loturi de productie, care au rulat chiar si mai putin de 10.000 de kilometri.
Un purtator de cuvant a dezvaluit ca Ford "lucreaza pentru a repara toate masinile afectate", insa nu a oferit o explicatie despre ce ar putea sa cauzeze acest consum anormal de antigel. Totusi, americanii sustin ca au inlocuit deja cateva propulsoare, iar cele noi sunt construite dupa ultimele specificatii.
Intre timp, mai multi clienti care s-au confruntat cu aceasta problema au constatat ca de vina ar fi blocul motor, care din cauza caldurii excesive ajunge sa se deformeze. Garnitura de chiulasa nu isi mai face treaba, astfel ca intre bloc si chiulasa apar anumite "scapari". Acelasi propulsor se regaseste si sub capota Mustang-ului, insa din fericire, inginerii au folosit un alt tip de aliaj mai rezistent care nu are aceste probleme.
- Bmw 520 diesel 2009 8200 € Oglinda stanga ford focus c-max (2003-2007) 38 Lei Skoda octavia 1.6d 2014 6700 €
- Ford focus 1.5 120 cai 2018 6300 € Bmw x5 3.0d 2011 12900 € Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 €
- Renault fluence 1.6benzina euro 5 a/c electrice km reali 2011 4700 € Opel corsa 1.2i 2003 599 € Dacia duster 4x4 , 1,5 dci 2016 7990 €
- Eleron spoiler hayon volvo v50 ver2 370 Lei Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 € Dacia duster 1500 2017 400 Lei
- Bmw 118 n47 2008 4500 € Set doua conducte furtunuri caseta directie servo mazda 3... 300 Lei Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 €
- Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12800 € Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei
- Alfa-romeo 159 1.9 jtdm 2007 2750 € Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 € Dacia lodgy 7 locuri 1,5 dci 2014 4500 €
- Grile radiator bmw seria 3 e90/e91 ( 2005-2011 ) 300 Lei Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 € Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei
- Nissan qashqai+2 +2 full bi-xenon piele camera an fab. 2012 37500 Lei Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 € Renault megane 16v 2006 2000 €
- Eleron spoiler tuning sport ford mondeo 5 mk5 st line zetec... 520 Lei Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 € Audi a3 2.0, euro5 2010 5100 €
- Opel meriva 1.3 cdti eco flex 2012 4000 € Planetara dreapta fata nissan qashqai j10 1.5 dci fab. 2006 -... 500 Lei Skoda octavia automata, euro 6 2019 10600 €
- Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 € Bmw 520 2.0d f10 clima navi piele pilot senz park 2011 9700 €