Fostul sef al diviziei M ii ataca pe nemtii de la BMW: "Acum pun sigla M pe orice model din gama!"

Fostul sef al diviziei M ii ataca pe nemtii de la BMW: "Acum pun sigla M pe orice model din gama!"
  • Hyundai N ar putea dezvolta un model de performanta de sine statator
  • In 3-4 ani vrea sa rivalizeze cu diviziile M si AMG
  • Biermann si-a criticat putin si fostul angajator
Trimite unui prieten

Albert Biermann si-a criticat fostul angajator in cel mai recent interviu acordat britanicilor de la Top Gear. In plus, actualul sef al diviziei N de la Hyundai a vorbit putin si despre planurile de viitor ale sud-coreenilor.

Sefii Hyundai au inteles ca pentru a se putea bate de la egal la egal cu rivalii din segment si sa ajunga mai aproape de producatorii din gama premium trebuie sa faca investitii serioase si sa aduca oameni cu o experienta vasta in domeniul auto.

Zis si facut. In 2014, reprezentantii brand-ului sud-coreean au decis ca au nevoie si de o divizie sport, pe care au botezat N, care sa rivalizeze pe viitor cu M sau AMG, iar pentru a o conduce l-au adus pe Albert Biermann, pe atunci seful BMW M.

Biermann a condus zeci de ani celebra divizie sport a bavarezilor si a dat lumii unele dintre cele mai bune masini de performanta. La Hyundai, neamtul a inceput in forta, iar anul trecut a prezentat primul model dezvoltat sub conducerea lui: i30 N.

Hot-hatch-ul ascunde sub capota un propulsor turbo de 2.0 litri si este disponibil in doua versiuni. Cea standard dispune de 250 de cai putere, iar cea cu Performance Package ii ofera celui de la volan 275 de cai cu care sa se joace. Aceasta din urma atinge 100 de km/h in 6.1 secunde.

La inceputul lui 2018, divizia N de la Hyundai a mai lansat un model de performanta, si anume Veloster N care a luat la tinta inca din prima clipa Ford-ul Focus ST.

Acum, britanicii de la Top Gear au incercat sa-l traga putin de limba pe Biermann, de la care au aflat ca brand-ul asiatic ar putea lansa pe viitor si un model de performanta N, care sa nu fie bazat pe vreun model din gama.

Insa fostul sef al diviziei M nu a ratat ocazia sa-si critice putin fostul angajator, despre care a spus ca " Acum pune sigla M pe aproape orice model din gama, dar cand eram eu acolo trebuia sa lupt foarte mult pentru fiecare masina."

Albert Biermann nu este la prima critica adusa celorlalti producatori auto. In cadrul Salonului Auto de la Detroit din acest an, neamtul s-a luat si de Volkswagen-ul Golf GTI, spunand ca "Se poate sa existe un GTI potrivit pentru circuit, insa nu este cazul unui GTI standard. Este o masina buna, insa dupa doua ture de circuit s-a terminat distractia."

Trimite unui prieten
Publicat în categoria: Alte stiri auto DATA PUBLICĂRII: 31 Mai 2018