Goodyear Dunlop si ARA Grup lanseaza doua noi magazine-service Premio

Goodyear Dunlop si ARA Grup lanseaza doua noi magazine-service Premio
Goodyear Dunlop Tires Romania si ARA Grup introduc pe piata locala a service-ului si retail-ului cu anvelope doua noi magazine-service din lantul de franciza Premio Service roti cu 101% satisfactie garantata
Distribuie pe Facebook
Subsidiara locala a producatorului de anvelope lider la nivel mondial Goodyear deschide a treia unitate din lantul de franciza Premio in Bucuresti, oferind o gama larga de servicii de mentenanta pe langa cele de retail si distributie de anvelope. Evenimentul marcheaza atingerea unui numar de 20 de magazine-service Premio si o investitie initiala cumulata de 9 milioane de euro in reteaua de franciza Premio din Romania. In calitate de partener francizat al Goodyear, ARA Grup a intrat in reteaua de franciza cu doua puncte de lucru concomitent, Premio ARA Grup Pitesti si Premio ARA Grup Bucuresti.

Goodyear Dunlop Tires Romania impreuna cu partenerul sau francizat SC ARA Grup SRL au lansat cel de-al doilea magazin-service Premio ARA Grup, primul fiind inaugurat la finele saptamanii trecute in Pitesti. Premio ARA Grup Bucuresti este totodata al treilea centru Premio din capitala si al douazecilea din lantul de franciza introdus in urma cu doi ani pe piata locala a service-ului si retail-ului cu anvelope.

Dubla extindere Premio ARA Grup marcheaza si atingerea unui nivel al investitiei initiale cumulate de 9 MIL. *, realizate prin partenerii francizati ai Goodyear Dunlop Tires Romania in numai 2 ani de zile.

Cu o experienta de peste 10 ani in domeniul vanzarii si service-ului de anvelope, ARA Grup intra acum in lantul de franciza Premio cu doua noi locatii, una dintre ele fiind punctul de lucru inaugurat acum in Bucuresti, pe bulevardul Iuliu Maniu, la numarul 307.

Premio ARA Grup Bucuresti, dispune de o suprafata aproximativa de 600 de metri patrati, cu 3 rampe de lucru, un depozit de anvelope cu o capacitate de aproximativ 7-8.000 de anvelope si capacitate de operare la standarde Premio atat pe segmentul de turisme cat si pe cel de autoutilitare pana la 7,5 tone.

"Suntem bucurosi ca suntem primii parteneri ai Goodyear care am ales sa intram in franciza Premio cu doua puncte de lucru in acelasi timp si ca ambele noastre centre s-au ridicat la nivelul standardelor pe care franciza Premio le presupune", a declarat Costin Avram, director de vanzari ARA Grup. "ARA Grup activeaza pe piata locala de mai bine de 10 ani si este partener al Goodyear Romania din anul 2007. Punctul de lucru Premio ARA Grup Bucuresti este insa activ doar din vara anului trecut, dar am reusit sa atragem o clientela importanta si sa ne remarcam deja pe piata locala. Asteptam ca aportul de clienti pe segmentul vanzarii de anvelope sa creasca proportional cu cel de servicii, conceptul Premio fiind prin el insusi gandit sa imbine activitatile de retail cu cele de service presupuse prin vanzarea directa de avelope", a incheiat acesta.

Investitia initiala realizata pentru extinderea si dezvoltarea Premio ARA Grup se ridica la 250.000 de euro, fiind consumata in intregime in imbunatatirea infrastructurii, in echipamente si utilaje.

Premio ARA Grup Bucuresti este al 20-lea centru Premio din reteaua de franciza Premio din Romania, alte 19 magazine-service Premio deservind zonele: Deva, Ploiesti, Pitesti, Ramnicu Valcea, Timisoara, Galati, Arad, Suceava, Botosani, Cluj-Napoca, Baia Mare, Satu Mare, Targu Mures, Craiova, Brasov, Oradea, Bucuresti-Voluntari, Bucuresti-Colentina si Bucuresti-Berceni.

"Suntem incantati de noul nostru parteneriat cu ARA Grup. Dubla extindere a Premio ARA Grup cu inaugurarea centrelor din Pitesti si Bucuresti inseamna pentru noi un nou nivel pe care l-am atins in relatia cu partenerii nostri locali. Premio ARA Grup este totodata cel de-al treilea centru Premio din Bucuresti, intarind puterea marcii Premio pe piata locala de profil", a declarat Ovidiu Balan, Director General pentru Romania si Bulgaria al Goodyear Dunlop Tires Romania. "Cel mai mare centru din Romania este Premio Railex, un magazin-service cu o constructie impresionanta si o investitie initiala de 2 milioane de euro. Centrele din Bucuresti, constranse de aglomerarea urbana mai mare, de ritmul de lucru mai intens si de preturile mai mari la terenuri, vor avea mereu in comun spatiul relativ restrans si extinderea activitatii inspre interventie rapida la rampa sau la strada. In Bulgaria, reteaua detine 3 centre Premio, urmand sa se extinda cu inca doua pana la sfarsitul acestui an", a incheiat acesta.

Pana la sfarsitul anului, lantul de franciza Premio in Romania va continua sa se extinda pana la atingerea pragului de 25 de magazine-service de profil, numai in luna septembrie a anului curent fiind programata o noua lansare Premio greenfield la Bacau.

Despre franciza Premio de la Goodyear
Programul de franciza Premio a fost implementat prima data de organizatia German Goodyear-Franchise (GDHS), in 1996, si este un concept al companiei Goodyear furnizat dealerilor in sistem franciza. In 2002, Premio Elvetia a fost primul pas spre pietele internationale. La nivel european exista peste 4.200 de magazine-service Premio, HiQ (Marea Britanie) sau Vulco (Franta), toate reprezentand acelasi concept. Goodyear continua in prezent extinderea lantului si in Ungaria, Turcia, Austria, Rusia, Polonia, Bulgaria si Romania. In aceste magazine-service se gasesc atat marcile de anvelope proprii ale Goodyear, cat si alte marci de anvelope, accesorii si piese de schimb, clientii directi beneficiind si de serviciile aferente pentru operatiuni de intretinere si montaj pe loc.
Pentru mai multe informatii despre Premio in Romania, vizitati www.premio.ro.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Alte stiri auto DATA PUBLICĂRII: 15 Septembrie 2011