Lexus este masina oficiala a evenimentului Marketing 3.0

Lexus este masina oficiala a evenimentului Marketing 3.0
Distribuie pe Facebook
Lexus este masina oficiala in cadrul training-ului certificat Marketing 3.0, sustinut de Prof. Philip Kotler pe 1 Iunie, la Ateneul Roman. In baza unui parteneriat, Lexus Romania, pune la dispozitia "parintelui marketingului" un automobil Lexus RX 450h, dotat cu tehnologie Lexus Hybrid Drive.

Lexus RX 450h, vehicul hibrid integral, reprezinta un adevarat paradox tehnologic - un SUV cu emisii comparabile cu un model compact, performante de top si un consum de combustibil foarte scazut. Cu o putere maxima de 299 CP, sistemul Lexus Hybrid Drive ofera modelului RX 450h o viteza maxima de 200 km/h. RX 450h beneficiaza de cel mai redus consum de combustibil pentru un vehicul SUV premium pe benzina, consumul combinat ridicandu-se la valoarea de 6,3 l/100 km, precum si de un nivel de emisii de CO2 remarcabil de scazut de numai 148 g/km.

"Ne bucuram ca organizatorii au ales un automobil cu tehnologie hibrida ca masina oficiala a evenimentului, ceea ce demonstreaza preocuparea fata de mediul inconjurator. Profesorul Philip Kotler, un vizionar al marketingului, va circula in tara noastra la bordul unui automobil nascut dintr-o viziune ecologica", a declarat Anca Dumitrescu, Senior Brand Manager Lexus Romania.

Profesorul Philip Kotler va sustine pe 1 iunie, la Ateneul Roman, primul training certificat Marketing 3.0, in cursul caruia va atinge subiecte precum gestionarea celor mai importante provocari si oportunitati in afaceri, cautarea si exploatarea la maxim de noi idei si metode pentru strategiile de marketing, precum si imbunatatirea puterii brandului.

Partenerii Marketing 3.0 sunt: Raiffeisen Premium Banking (partener Platinum), Apa Nova si JTI (parteneri Gold), Coca-Cola Hellenic si Ursus (parteneri Silver), ASEBUSS, EXEC-EDU si Romtelecom (parteneri educationali), Aerotravel Lufthansa, Air Taxi, Athenee Palace Hilton, BGS, COSMOTE Romania, Daedalus Millward Brown, Depozitul de Papetarie, Evergreen Concept, Fan Courier, Lexus, MobilPay si Sovis Print (parteneri), respectiv Business Magazin, Mediafax, TVR si Ziarul Financiar (parteneri media).

Marketing 3.0 este organizat in parteneriat de V+O Communication, Choice Management & Consulting si Confident PR.

Philip Kotler este fondatorul "managementului marketingului" modern, profesor de marketing international la Scoala Superioara de Management J. L. Kellogg, din cadrul Universitatii din Northwestern, SUA. Este licentiat in economie al Universitatii din Chicago si doctor in economie la Institutul de tehnologie din Massachusetts. Philip Kotler este inventatorul celor "4P" in Marketing (care acum au devenit cei "7P") precum si inventatorul conceptului de "Marketing Social" si este implicat in cercetarea si dezvoltarea marketing-ului de peste 55 de ani. Profesorul Kotler este autorul lucrarii "Marketing Management", acum la cea de a XIII-a editie - cel mai utilizat manual de marketing in universitatile de afaceri din intreaga lume. Kotler este unicul "triplu" castigator al premiului Alpha Kappa Psi (AKP) pentru cel mai bun articol al anului aparut in revista Journal of Marketing. Incepand cu anul 1998, Philip Kotler se afla printre Top 50 guru in afaceri la nivel mondial, iar in 2008 si 2009 Profesorul Kotler a fost clasat in primii 10 Guru in Afaceri din lume.
Despre Lexus Romania

Lansata in 1989, Lexus a devenit o marca renumita la nivel mondial datorita urmaririi constante a obiectivului de atingere a perfectiunii, calitatii deosebite si a rafinamentului tehnologiei de inalta clasa a produselor sale, precum si datorita conceptului unic de servicii complete pentru clienti

Intarind valorile traditionale ale marcii Lexus, de inegalabila calitate construita, lux interior si tehnologie de ultima generatie, filosofia de design L-finesse reprezinta un factor important in pozitionarea cu un inalt continut aspirational a marcii la nivel global.

In prezent, Lexus ramane primul - si singurul - producator de automobile din clasa premium ce ofera o gama extinsa de modele cu propulsie integral hibrida, ce contine modelele CT200h, RX 450h, GS 450h, si LS 600h.
Distribuie pe Facebook
mai multe