Mercedes-Benz lanseaza prima platforma globala de Social TV

Mercedes-Benz lanseaza prima platforma globala de Social TV
Distribuie pe Facebook
"MYVAN" este online: Mercedes-Benz lanseaza prima platforma globala de Social TV pentru comercianti si pasionatii de autovehicule comerciale usoare
"MYVAN" intra in dialog direct cu clientii si grupul sau tinta.
"MYVAN" cauta sa asigure asistenta in orice situatie oferind solutiile potrivite de transport.
"MYVAN" raspunde din timp la ultimele tendinte in utilizarea media.

"MYVAN" este disponibil online drept primul site international Social-TV in limba engleza si germana, care isi propune sa satisfaca in special un grup tinta de comercianti si pasionati de autovehicule comerciale usoare. Initiator si operator de site este divizia de afaceri a Mercedes-Benz Vans.

"Scopul nostru in ceea ce priveste MYVAN nu este numai sa cream o platforma intenationala de inalta calitate, neutra brandului, care sa furnizeze servicii si divertisment, ci, in acelasi timp, vrem sa contribuie in fiecare zi la solutii orientate catre un transport eficient. MYVAN este potrivit comerciantilor care intra in contact cu beneficiile durabile de transport", spune Andreas Burkhart, Vicepresedinte a Sales and Marketing Mercedes-Benz Vans.

MYVAN poate fi accesat pe site-ul: www.MYVAN.com. Prin intermediul site-ului si al canalelor de socializare, utilizatorii pot realiza un schimb activ de experiente si opinii. Prin urmare, continutul si serviciile furnizate de "MYVAN" sunt, de asemenea, extinse in diverse canale web de socializare - social media hub. Aceasta include profilul sau personal de Facebook, care pe langa site este folosit, de asemenea, ca platforma de dialog si instrument de redare video. De asemenea, continutul video este redat cu ajutorul unui canal dedicat YouTube. Un feed separat de twitter este folosit pentru difuzarea evenimentelor si fotografiilor in timp real. Un flux de flickr este folosit pentru documentarea vizuala si completeaza hub-ul de social media.

"MYVAN" este focusat in principal pe crearea de continut de calitate, fie in formatele video, galerii foto sau text. In plus, continutul generat este inclus printre alte posibilitati de comentare. Utilizatorul poate comenta despre anumite articole fie direct pe site, fie pe alte canale media sociale.

Scopul "MYVAN" este de a furniza utilizatorilor informatii din lumea autovehiculelor comerciale usoare. Pe langa acest lucru, site-ul ofera si un serviciu de bune practici, precum si sfaturi si trucuri create special pentru profesionisti. Acest serviciu ii asista pe comercianti in vietile lor profesionale, ajutandu-i sa-si conduca afacerile cu succes pe o durata mai mare de timp.

Pentru acest lucru, au fost dezvoltate cinci formate de difuzare:
myNEWS: Stiri din lumea autovehiculelor comerciale usoare, inovatii din industria de comert si evenimente.
myPRODUCT: Prezentarea unor noi produse, teste si informatii.
myBUSINESS: Profiluri de comercianti, exemple de buna practica, sfaturi, trucuri si trenduri etc.

mySpecial: Povesti extraordinare din lumea autovehiculelor comerciale usoare si/sau ale soferilor de autovehicule comerciale usoare.

GET IT done: Format de divertisment cu sarcinispeciale de transport.
"Cu MYVAN si cu mixul de imagini dinamice si reteaua media sociala, raspundem la schimbarile in utilizarea media si acest lucru ne pregateste pentru alte suporturi media convergente, precum fuziunea internetului cu televizorul", spune Nicolai Berger, Senior Manager al Marketing Communication and Product Information in cadrul Mercedes-Benz Vans. "De asemenea, dorim ca MYVAN sa fie primul astfel de serviciu din clasa autovehiculelor comerciale usoare."
Colaborarea cu partenerii si cu companiile locale este controlata de la centrul diviziei de afaceri Mercedes-Benz Vans din Stuttgart. "Consideram MYVAN drept un format international, care are relevanta si peste granite", spune Andreas Burkhart, Vicepresedinte Sales and Marketing Mercedes-Benz Vans.
Mai multe informatii de la Mercedes-Benz sunt disponibile pe site-ul: www.media.daimler.com/dcmedia-ro and www.mercedes-benz.ro.
Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Alte stiri auto DATA PUBLICĂRII: 20 Decembrie 2011