Nemtii de la MERCEDES au dat de necaz. Ar putea fi fortati sa recheme in service 600.000 de masini

Nemtii de la MERCEDES au dat de necaz. Ar putea fi fortati sa recheme in service 600.000 de masini
  • Mercedes ar putea rechema in service 600.000 de masini
  • Ar fi afectate modelele Clasa C si Clasa G
  • Nemtii nu au comentat pana acum informatiile

Constructorul german de automobile ar putea fi fortat de autoritati sa recheme in service 600.000 de exemplare Clasa C si Clasa G. Nemtii sunt suspectati ca ar fi folosit dispozitive pentru trucarea emisiilor.

Saga emisiilor nu a luat sfarsit si cu siguranta nici nu va lua in viitorul prea apropiat, avand in vedere ca standardele devin tot mai drastice iar constructorii se straduiesc tot mai mult sa le respecte.

In urma cu o zi, autoritatile germane i-au cerut brandului din Stuttgart sa recheme in service circa 1.000 de exemplare Vito, dupa ce au descoperit ca motorizarea de 1.6 litri furnizata de Renault foloseste un dispozitiv care pacaleste emisiile.

Potrivit publicatiei Der Spiegel, Autoritatea Federala de Transport din Germania (KBA) ii are inca in vizor pe cei de la Mercedes-Benz, iar noile suspiciuni de trucare a emisiilor vizeaza 600.000 de masini Clasa C si Clasa G. In cazul in care suspiciunile se vor confirma, producatorul german de automobile va fi nevoit sa recheme in service toate aceste masini pentru a inlocui softul.

Atat KBA, cat si reprezentantii Mercedes-Benz, sunt momentan extrem de saraci in declaratii. Ministrul Transporturilor din aceasta tara a intrat insa pe fir si i-a solicitat Autoritatii Federale de Transport sa analizeze cat mai in detaliu cazul.

De cealalta parte, brandul din Stuttgart sustine ca oficialii KBA nu au solicitat o intalnire pe marginea acestui subiect, insa nici nu au dorit sa comenteze informatiile aparute in presa.

Referitor la rechemarea in service care afecteaza modelul Vito, Mercedes a anuntat ca va face apel la aceasta decizie si ca va merge pana in panzele albe pentru a dovedi ca motorizarea furnizata de Renault se incadreaza in standardele de emisii.

mai multe