Nemtii spun ca Loganul este o masina proasta, care se strica dupa 2 ani

Nemtii spun ca Loganul este o masina proasta, care se strica dupa 2 ani
Nemtii declara ca Dacia pica la testele tehnice si de siguranta, asa ca acest model, Dacia Logan, este pe locul 123 din 128 de participante. Chiar si asa, Dacia Logan este una dintre cele mai bine vandute masini din ultimii ani, din toata Europa.
Distribuie pe Facebook
Poate din cauza ca masina romaneasca primeste mult mai multe comenzi decat orice alt model nemtesc, nu au ezitat sa apara criticile negative. Nu le mai place nemtilor Dacia? Societatea Germana pentru Expertiza Tehnica (TUV) pune Loganul pe ultimele locuri in materie de fiabilitate in raportul pe anul 2010. Asta i-a facut pe jurnalistii de la Auto Bild sa o numeasca "masina ALDI a Renault" (n.r. - ALDI este un lant de magazine cu produse ieftine).
Dupa ce pana in prezent nemtii au cumparat peste 135.000 de masini fabricate in Romania, marii constructori germani fac orice si-i cauta nod in papura. Acum, TUV a inclus Dacia Logan intr-un raport anual, dupa ce au verificat peste 10 milioane de autoturisme, din toate marcile, folosite cel putin doi ani.
In ultimul raport, pentru anul 2010, Loganul a fost inclus pe lista masinilor cu o vechime intre doi si trei ani.
Din 128 de modele verificate, Dacia a iesit pe locul 123, adica printre ultimele 10. Chiar si asa, reprezentantii Dacia ar trebui sa fie mandri ca mai prost decat Logan stau Peugeot 407, Volvo XC90 sau Kia Carnival.
Testele la care a fost supus Loganul au semnalat deseori probleme la directie, pierderi de ulei, un motor prea zgomotos si faza lunga a farurilor setata prost.
Mai mult, specialistii germani sunt uneori nemultumiti de faptul ca pe unele versiuni lipsesc servodirectia, airbag-urile laterale si ESP-ul.

Cu toate acestea, intr-un sondaj realizat pentru a vedea satisfactia nemtilor fata de autoturismul detinut, Loganul a iesit pe locul al doilea, la egalitate cu BMW.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Alte stiri auto DATA PUBLICĂRII: 22 Decembrie 2010