Noua SUPRA ofera numai o transmisie cu dublu-ambreiaj: "Este prea puternica pentru o cutie manuala!"

  • Noua Supra nu va oferi o cutie manuala de viteze
  • O transmisie automata cu dublu-ambreiaj va fi singura optiune
  • Anuntul a fost facut de inginerul sef de la Toyota
Distribuie pe Facebook

Inginerul sef de la Toyota a dezvaluit intr-un interviu recent ca noua Supra va oferi numai o transmisie automata cu dublu-ambreiaj. Printre motive se numara si faptul ca sportiva s-ar putea dovedi prea puternica pentru o cutie manuala de viteze.

Toata lumea asteapta sa vada noua Toyota Supra, iar pentru a-si mai linisti fanii, niponii au adus la Salonul Auto de la Geneva un concept de curse care anunta printre altele si versiunea de strada a celebrei sportive.

Toyota GR Supra Racing Concept

Desi nimeni nu stie exact cum va arata aceasta, vestile au inceput sa curga intr-una de atunci, iar cele mai recente vin din partea inginerului sef de la Toyota. Intrebat daca se ia in considerare o transmisie manuala pentru noua Supra, Tetsuya Tada a raspuns ca "pentru moment nu. Avem doar o transmisie cu dublu-ambreiaj."

Toyota GR Supra Racing Concept

Desigur, aceasta veste nu este o surpriza prea mare, avand in vedere ca acest lucru s-a mai vehiculat de cateva ori. Oficialul nipon a explicat mai departe ca sportiva s-ar putea dovedi prea puternica pentru o cutie manuala, dar i-a si linistit pe viitorii clienti sustinand ca o data ce vor folosi noua cutie automata cu dublu-ambreiaj nu vor mai tanji dupa una manuala.

Toyota GR Supra Racing Concept

Daca tot am intrat in aceste detalii tehnice, iti readucem aminte ca noua Supra este dezvoltata in paralel cu BMW-ul Z4, cu care si imparte dealtfel arhitectura. Chiar si asa, oficialii celor doi productori auto sustin ca cele doua modele vor fi diferite si nu vor fi propulsate de aceleasi motoare.

Toyota GR Supra Racing Concept

In cazul sportivei asiatice vorbim despre o unitate turbo de 3.0 litri cu sase cilindri in linie, care sa dezvolte 335 de cai putere si 450 Nm cuplu. Toate zvonurile indica o tractiune pe puntea spate dar si o acceleratie de la 0 la 100 de kilometri pe ora in mai putin de patru secunde.

Toyota GR Supra Racing Concept

Cat despre conceptul GR Supra Racing de la Geneva, Tetsuya Tada sustine ca acesta a fost dezvoltat pentru a concura in clasa GTE a Campionatului Mondial de Anduranta. "Noua Supra a fost dezvoltata pentru a fi o masina de curse inca de la inceput...Apropo, aceasta se doreste a fi o prezenta constanta in clasa LM GTE," au fost cuvintele acestuia.

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (6) Poze Toyota GR Supra Racing Concept
mai multe
Publicat în categoria: Alte stiri auto DATA PUBLICĂRII: 3 Aprilie 2018