O campanie la MAX: Caravana DENSO a ajuns la final

O campanie la MAX: Caravana DENSO a ajuns la final
  • Caravana DENSO a ajuns la final
  • Au fost vizitate peste 1000 de service-uri
  • Nu au lipsit nici mini-evenimentele regionale
Distribuie pe Facebook

Dupa mai bine de o luna in care 4 echipe formate din cate doi promoteri DENSO au strabatut tara in lung si in lat pentru a vizita cat mai multe service-uri si magazine auto, Caravana DENSO a ajuns la final.

Prima actiune de acest fel organizata de DENSO pe teritoriul Romaniei a fost una incununata de succes, rezultatele obtinute ridicandu-se la inaltimea eforturilor depuse. Cele 4 masini colantate DENSO au parcurs peste 24.000 de kilometri, au ajuns in peste 120 de localitati, au facut peste 3.300 de poze si, mai ales, au vizitat peste 1000 de service-uri, depasind targetul initial.

“Ne-am bucurat să vedem ca reprezentantii nostri au fost primiti cu caldura, uneori chiar cu nerabdare, de service-urile vizitate. A fost o actiune complexa, in care au fost angrenate o multime de resurse. Suntem mandri de Caravana DENSO, de rezultatele obtinute, iar campania ne-a ajutat sa ne apropiem de service-urile romanesti. De asemenea, interesul ridicat aratat fata de bujiile din gama Twin Tip ne-a confirmat faptul ca produsele noastre indeplinesc asteptarile consumatorilor”, a declarat Nicolae Dima, reprezentant DENSO Romania.

Astfel, pe parcursul intregii campanii peste 1000 de service-uri si magazine auto din toate regiunile tarii au fost, pe rand, “gazdele” promoterilor DENSO, care le-au prezentat bujiile cu scanteie din gama Twin Tip (TT) – Nickel TT si Iridium TT.

Caravana DENSO

Service-urile selectate au avut oportunitatea de a afla care sunt principalele beneficii aduse de aceste bujii, de a se familiariza cu brandul DENSO si cu produsele oferite de acesta, dar si de a comanda produse la preturi speciale.

“Initial, cand au venit la service, am fost reticent, insa reprezentantii DENSO au reusit sa ne dovedeasca in scurt timp, cu argumente solide, de ce merita sa alegem bujiile Twin Tip”, a transmis administratorul unui service auto din Brasov.

Pachetele special concepute pentru aceasta actiune au fost apreciate de service-urile din toata tara, fiind plasate un numar ridicat de comenzi, numar care a depasit estimarile initiale.

“E prima data cand am prins o actiune de acest tip. Sincer, am ramas un pic surprins cand i-am vazut, dar au venit cu o oferta foarte buna, pachetele de bujii pe care ni le-au propus au fost foarte bine gandite, au fost exact ceea ce cautam”, a precizat un mecanic, reprezentant al unui service din Alexandria.

Cupa DENSO – adrenalina, distractie si precizie la MAX

Caravana DENSO

In cadrul caravanei DENSO au fost organizate si mai multe mini-evenimente regionale, pentru reprezentantii celor 4 distribuitori parteneri ai campaniei: Augsburg, Autonet, Auto Total si Inter Cars.

Reunite sub numele general de “Cupa DENSO”, aceste evenimente au avut loc in Constanta, Timisoara si Cluj-Napoca si au oferit invitatilor ocazia de a participa la un training pe tema tehnologiei patentate a bujiiilor cu scanteie din gama Twin Tip (TT).

De asemenea, participantii s-au indulcit cu delicioasele briose DENSO, si-au rasfatat simturile cu apetisantele cocktailuri DENSO, au socializat intre ei si, mai ales, au concurat pentru titlul de Campion DENSO.

La Timisoara a fost organizata Cupa DENSO la Karting, in timp ce la Constanta participantii au incercat sa obtina Cupa DENSO la Bowling. Cea de-a treia provocare din cadrul Caravanei DENSO, cea de la Cluj-Napoca, a constat in Cupa DENSO la Laser Tag.

Campania DENSO Iridium TT – sansa la o bicicleta Pegas Strada 1

Caravana DENSO

Concomitent cu aceasta caravana se desfasoara Campania Pegas, dedicata bujiilor DENSO Iridium TT, o actiune ce se adreseaza tuturor service-urilor si magazinelor auto din Romania care achizitioneaza in perioada 1 septembrie – 30 noiembrie oricare din cele 19 coduri de bujii cu scanteie din gama Iridium TT.

La fiecare patru bujii Iridium TT cumparate se primeste un tichet virtual unic, pe baza caruia se poate participa la tragerea la sorti organizata la sfarsitul campaniei pentru desemnarea castigatorilor celor 25 de biciclete Pegas Strada 1 puse in joc. Totodata, primele 12 bujii cu scanteie Iridium TT (cumulate) achizitionate aduc, pe langa cele 3 tichete virtuale, si un premiu garantat, ce consta intr-un tricou DENSO.

Atat Caravana DENSO, cat si Campania DENSO Iridium TT sunt actiuni care au fost extrem de bine primite de service-urile si magazinele auto din Romania, care au avut o atitudine pozitiva, apreciind vizita reprezentantilor DENSO.

Caravana DENSO

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Alte stiri auto DATA PUBLICĂRII: 18 Noiembrie 2016