Opel, asa cum il stim, nu va mai exista. Ce planuri are gigantul PSA pentru brand-ul german

Opel, asa cum il stim, nu va mai exista. Ce planuri are gigantul PSA pentru brand-ul german
  • Opel va trece prin cateva schimbari majore
  • Modelele nemtilor vor fi dezvoltate pe platforme PSA
  • Francezii intentioneaza sa renunte la actualele motoare Opel
Distribuie pe Facebook

Un oficial al grupului francez PSA Peugeot Citroen a anuntat ca brand-ul german Opel va trece prin cateva schimbari radicale. Aceasta decizie a fost luata dupa o analiza recenta care a scos la iveala mai multe probleme.

In aceasta vara, constructorul german de automobile, pana atunci sub cupola americanilor de la General Motors, a fost achizitionat de catre francezii de la PSA Peugeot Citroen. Dupa aceasta miscare, gigantul francez a devenit al doilea cel mai mare producator european de automobile.

Saptamanile trecute, seful PSA a vizitat cateva dintre uzinele Opel si a ajuns la concluzia ca intre acestea si cele ale grupului francez exista o foarte mare diferenta, in ceea ce priveste efifienta si productivitatea. Tocmai de aceea, se vor petrece cateva schimbari care vor afecta brand-ul din Russelsheim.

Directorul de dezvoltare al francezilor, Gilles Le Borgne, a dezvaluit intr-un interviu recent ca incet incet, modelele Opel vor fi dezvoltate pe platforme PSA si cel mai probabil vor avea sub capota propulsoarele grupului.

"Vom incepe sa folosim progresiv platformele si motoarele PSA pentru gama Opel. Acest lucru nu se va intampla peste noapte. Va dura cativa ani," a declarat acesta.

In plus, oficialul a recunoscut ca pe termen lung se va renunta la motoarele deja existente in gama brand-ului german, pentru care francezii sunt obligati sa le plateasca in continuare sume mari de bani americanilor de la GM pentru drepturile de autor si patente.

Aceste vesti sunt oarecum neasteptate, avand in vedere ca in urma cu un an, Opel a deschis un centru de testare si dezvoltare in Russelsheim, care a necesitat o investitie de 210 milioane de euro. In plus, aceste decizii radicale ar urma sa-i afecteze pe cei 800 de angajati de aici, dar si pe alti 3.000 care lucreaza la diferite proiecte in care este angrenat brand-ul german.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Alte stiri auto DATA PUBLICĂRII: 29 Septembrie 2017