Opel, din nou in Liga Campionilor

Opel, din nou in Liga Campionilor
Adam Opel AG isi extinde activitatile de sponsorizare din prima liga germana de fotbal. La sfarsitul lunii iunie, producatorul a semnat parteneriate premium cu cluburi din "Bundesliga", precum Fortuna Dusseldorf, Bayer 04 Leverkusen, Freiburg si Mainz FSV SC 05, incepand din sezonul 2012/2013. Campioana actuala a Germaniei si echipa de Liga Campionilor, Borussia Dortmund, este de acum un nou partener de mare profil. Mai mult, antrenorul lui Dortmund, Jurgen Klopp, va reprezenta Opel ca si ambasador de brand.
Distribuie pe Facebook
"Suntem entuziasmati de parteneriatul nostru cu cea mai de succes echipa a Germaniei din acest moment. Este o platforma ideala pentru ca Opel sa ajunga la oameni din toata Germania", spune Dr. Thomas Sedran, CEO interimar al Opel, explicand implicarea pe termen lung a producatorului auto in fotbalul profesionist. "Borussia Dortmund este mai mult decat un club de fotbal de succes. Clubul, cu stilul sau si bazinul mare de fani este unul din putinele din Germania care intruchipeaza cu adevarat fotbalul ca un sport pentru mase. La fel ca Opel, Borussia Dortmund isi are radacinile in centrul societatii. Impartasim si aceleasi culori ale siglei: negru si galben. Este o potrivire perfecta."
Acordul de cooperare cu clubul castigator al Champions League in 1997 si de opt ori campion german se bazeaza pe o serie de actiuni care merg dincolo de sponsorizarea conventionala. Activitatile includ publicitate pe panouri de exterior, precum si in revista stadionului Borussia Dortmund, "Echt". Opel ofera in plus vehicule de transport, ca o facilitate pentru jucatori si oficiali, disponibile pentru angajamentele publice si pentru utilizarea de zi cu zi.
"Suntem incantati de parteneriatul cu campioana germana", spune Alfred Rieck, Vice-Presedinte Vanzari, Marketing si Post-Vanzare Opel,. "Borussia Dortmund nu este doar un club de top din prima liga, dar si unul foarte popular. Se bucura de un sprijin puternic din partea fanilor sai devotati,au o echipa tanara si ambitioasa, precum si un antrenor minunat. Clubul se poate astepta la un viitor de succes, national si international. Acordul pe termen lung dintre Opel si partenerii sai din prima liga face parte din strategia de revitalizare a brandului. In afara de sprijinul pentru aceste cluburi, marca intentioneaza sa sprijine 1.000 de echipe de tineret, in cooperare cu dealeri Opel.
Jurgen Klopp, ambasador de brand

Un element important al cooperarii dintre Borussia Dortmund si Opel este antrenorul clubului, Jurgen Klopp. Popular si extrem de respectat ca antrenor, el va reprezenta in viitor Opel ca si ambasador de brand. "Firea sa deschisa si pozitiva este inca o potrivire perfecta cu Opel. Jurgen Klopp intruchipeaza valori cheie ale brandului, cum ar fi pasiunea si performanta", explica dr. Thomas Sedran. Jurgen Klopp, antrenorul Borussia din 2008, alaturi de care a castigat doua titluri de campion, va reprezenta in viitor Opel la evenimente oficiale.
Opel - pionier in sponsorizarea sportului international

Noile parteneriate inseamna o revenire in calitate de sponsor al sportului in Germania. Pana in anul 2002, Opel a fost considerat ca fiind unul dintre cei mai de succes sponsori in fotbal si in sport din Europa. In anii nouazeci, marca a fost sponsor al FIFA si UEFA, precum si partenerul cluburilor FC Bayern Munchen, AC Milan, Paris Saint-Germain, IFK Goteborg si al echipei nationale a Olandei. Opel a avut un acord de doisprezece ani cu Bayern Munchen, intre 1990 si 2002. La acel moment, compania se axa in mod special pe sporturi cu mingea, care in afara de fotbal includeau baschet, handbal, hochei, tenis si tenis de masa.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Alte stiri auto DATA PUBLICĂRII: 19 Iulie 2012