Opel revine in Bundesliga, prima liga de fotbal germana

Opel revine in Bundesliga, prima liga de fotbal germana
De la inceputul sezonului viitor, 2012/13, Adam Opel AG se intoarce in prima liga germana de fotbal, Bundesliga, dupa o absenta de zece ani. Marca va deveni partener oficial premium al patru cluburi din prima liga.
Distribuie pe Facebook
Activitatile Opel vor include publicitate pe panouri, la stadioane, pe ecrane uriase si in programele meciurilor. In plus, marca va pune masini Opel la dispozitia cluburilor, pentru a fi utilizate la transportul jucatorilor si oficialilor la evenimente publice, dar si pentru transportul de zi cu zi. "Pentru noi acesta este doar inceputul unei strategii pe termen lung. Vor urma numeroase alte activitati legate de fotbal. Opel se bucura de acest parteneriat ", spune CEO-ul Opel, Karl-Friedrich Stracke.
Noile cluburi partenere Opel sunt Fortuna Dusseldorf, Bayer 04 Leverkusen, SC Freiburg si FSV Mainz 05. Cu aceste patru parteneriate premium, Opel pune bazele unui angajament strategic. Pe termen mediu sunt planificate si alte parteneriate suplimentare, cooperari si proiecte, care vor permite Opel sa se conecteze emotional cu oamenii din intreaga Germanie.
"Fotbalul, ca joc national, are o potrivire perfecta cu marca Opel, ce se vede ca fiind prezenta in toate sectiunile societatii si care vrea sa faca accesibile pentru un segment mare al populatiei designul inovator si tehnologiile disponibile", explica Stracke.
Vicepresedintele Opel pentru Operatiuni, Dezvoltare si Strategii de Afaceri, Dr. Thomas Sedran, spune: "Trasam o linie de la epoca noastra cea mai de succes in sponsorizarea fotbalului. Planificarea pe termen lung pentru cooperarea noastra face parte din strategia pentru revitalizarea brandului Opel. Fotbalul este o platforma foarte buna pentru a comunica cu clientii nostri. Vrem sa le impartasim emotiile. Si va urma: acesta este doar inceputul unui parteneriat complex. Cooperarea se bazeaza pe mai multe componente diferite, individuale, care merg mult dincolo de un acord de cooperare obisnuit."
"Suntem incantati ca am intrat in parteneriate cu aceste patru cluburi", spune Directorul de Maketing Opel, Andreas Marx. "Fiecare club isi are propria sa poveste. De exemplu, Mainz 05 s-a bucurat de o crestere fenomenala in ultimii ani. SC Freiburg are o imagine ecologica si ofera Opel o platforma cu care sa se concentreze pe teme cum ar fi durabilitatea si eficienta energetica. Clubul a solicitat deja mai multe automobile electrice Ampera pentru parcul sau auto. "
Marx continua: "Promovarea Fortuna Dusseldorf inapoi in prima liga dupa retrogradare este una dintre povestile de revenire importante din istoria fotbalului mare german. Si, nu in ultimul rand, parteneriatul cu Bayer Leverkusen, da posibilitatea de a alinia recordurile clubului cu standardele ridicate ale brand-ul nostru. Suntem mandri ca aceasta echipa de nivel national si international recunoscut este partenerul nostru."
Opel - pionier in sponsorizarea sportului international

Noile parteneriate inseamna o revenire in calitate de sponsor al sportului in Germania. Pana in anul 2002, Opel a fost considerat ca fiind unul dintre cei mai de succes sponsori in fotbal si in sport din Europa. In anii nouazeci, marca a fost sponsor al FIFA si UEFA, precum si partenerul cluburilor FC Bayern Munchen, AC Milan, Paris Saint-Germain, IFK Goteborg si al echipei nationale a Olandei. Opel a avut un acord de doisprezece ani cu Bayern Munchen, intre 1990 si 2002. La acel moment, compania se axa in mod special pe sporturi cu mingea, care in afara de fotbal includeau baschet, handbal, hochei, tenis si tenis de masa.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Alte stiri auto DATA PUBLICĂRII: 29 Iunie 2012