Pasiunea pentru fotbal este tema centrala a concursului Young Creative Chevrolet 2013

Pasiunea pentru fotbal este tema centrala a concursului Young Creative Chevrolet 2013
S-a lansat cea de-a saptea editie a concursului anual Young Creative Chevrolet Sunt invitati sa participe studenti europeni la design vestimentar, fotografie, productie video si arte vizuale Tema concursului graviteaza in jurul fotbalului, cel mai popular sport din lume Sponsorizarile globale pentru fotbal oferite de Chevrolet le asigura participantilor o expunere mare
Distribuie pe Facebook
Astazi are loc lansarea oficiala a concursului Young Creative Chevrolet (YCC) 2013, cea de-a saptea editie a concursului anual de arta si design dedicat studentilor europeni in domeniul artelor aplicate. Acest concurs popular, lansat de Chevrolet Europe in 2007, a crescut treptat in materie de participare si prestigiu. Tema de creatie de anul acesta, "Fenomenul fotbalului", reprezinta o provocare lansata in randul artistilor tineri si consta in explorarea popularitatii trainice a acestui sport international, caruia Chevrolet ii acorda acum sprijin la un nivel la fel de inalt.
Susan Docherty, Presedinte si Director General al Chevrolet Europe, explica faptul ca intervalul de timp si tema concursului YCC 2013 sunt ideale. "Suntem incantati sa ne apropiem de acest sport si de miliardele de fani din intreaga lume prin sponsorizarile noastre", a declarat Docherty. "Consideram ca, datorita angajamentului nostru fata de fotbal si sprijinului continuu acordat artistilor promitatori, concursul YCC de anul acesta va avea forta si va fi extrem de interesant."
O noua perspectiva asupra fotbalului

Tema principala a concursului YCC 2013 este fotbalul: jocul, fanii sai si pasiunea pentru acesta. Indicatiile de creatie pentru cele patru discipline ale concursului YCC din acest an au rolul de a celebra si de a ilustra perspective unice asupra fenomenului fotbalului.
Moda - tema dumneavoastra este sa creati o tinuta atractiva si sportiva care sa capteze spiritul celui mai impatimit fan al fotbalului. Tinuta va fi etalata cu ocazia prezentarii noului model Chevrolet Aveo, editie speciala Manchester United.
Fotografie - in spatele fascinatiei si emotiilor starnite de fotbalul profesionist se afla esenta acestui sport - lucrul in echipa, disciplina, eleganta sub presiune. Tema dumneavoastra este de a va intoarce la radacinile fotbalului pentru a surprinde o imagine care sa releve puterea de atractie universala a acestui sport.
Video - tema dumneavoastra este de a crea un film vesel si distractiv care sa explice regulile si lumea fotbalului celor care nu joaca sau nu urmaresc acest sport. Materialul trebuie, de asemenea, sa incerce sa ii transforme in fani.
Arte vizuale - Scopul este de a crea, cu ajutorul unor abtibilduri de mari dimensiuni, un model Chevrolet Aveo, editie speciala Manchester United, care va fi prezentat in cadrul saloanelor auto europene. Modelul sportiv Aveo trebuie transformat intr-un "autovehicul de transport pentru fani", care sa duca fanii echipei Manchester United la meciuri.
Tema concursului a fost inspirata de recent anuntata sponsorizare globala a Chevrolet pentru echipele Manchester United si Liverpool din Premier League, precum si de proiectul One World Futbol, care ofera mingi de fotbal practic indestructibile copiilor nevoiasi. Mediatizarea si marketingul extensive ale acestor sponsorizari vor contribui cel mai probabil la expunerea ridicata a concursului YCC 2013 si a castigatorilor sai.
YCC creste in amploare si pozitie

Young Creative Chevrolet (YCC) a fost lansat de Chevrolet Europe in 2007 pentru a incuraja creativitatea si a sprijini artistii debutanti, aflati la inceputul carierei. A sasea editie a YCC a fost marcata de o crestere considerabila la nivel de participare, inscriindu-se 280 de facultati de arte aplicate din 24 de tari europene. Interesul in crestere pentru acest concurs ar putea fi explicat nu numai prin prisma premiilor in bani atractive, acordate atat castigatorilor YCC la nivel national, cat si celor la nivel european, dar si prin promisiunea de recunoastere publica a meritelor si, in cazul castigatorilor la nivel european, prin implicarea in profesiile creative printr-o experienta unica in culisele domeniilor respective si, in 2012, seara festivitatii de premiere YCC.
Pentru YCC 2013, prima selectie a juriului va fi realizata la nivel national pana in iunie 2013, acordandu-se maxim trei premii pentru fiecare disciplina. Proiectele castigatoare la fiecare disciplina vor merge mai departe la finala europeana din iulie 2013. Juriile YCC la nivel national si european sunt alcatuite din artisti renumiti in domeniile corespunzatoare, precum si din experti in design, profesionisti media si membri ai echipei de conducere Chevrolet.
Facultatile se pot inscrie acum
In conformitate cu instructiunile YCC, facultatile de arte aplicate din Europa sunt invitate sa se inscrie online pana la data de 31 decembrie 2012. Doar studentii facultatilor inscrise oficial la YCC pot participa la concursul care promite sa fie cel mai competitiv si mediatizat de pana acum.
Despre Chevrolet
Chevrolet este cea mai mare marca internationala a companiei General Motors, cu vanzari anuale de peste patru milioane de autovehicule in peste 140 de tari. Este cea de-a patra marca auto internationala in materie de vanzari si, de asemenea, una din marcile cu cea mai rapida dezvoltare din lume. Autovehiculele Chevrolet imbina designul avangardist cu performanta, inovatia si caracterul practic. Acestea ofera un raport calitate-pret excelent. Infiintata in anul 1911 in S.U.A. de catre emigrantul elvetian Louis Chevrolet, marca si-a aniversat centenarul in 2011. In Europa, marca a fost relansata in 2005. In Europa Centrala si de Vest, marca este reprezentata de o retea formata din 2.500 de centre de vanzari si service. Gama Chevrolet destinata pietei europene cuprinde autovehiculul de oras Spark, modelul de mici dimensiuni Aveo sedan si hatchback, modelul compact Cruze sedan si hatchback, MPV-ul de familie Orlando, SUV-ul Captiva, legendarele modele sport Camaro si Corvette, precum si Volt, autovehiculul electric cu autonomie extinsa. In 2012 Chevrolet lanseaza modelul Cruze station wagon si modelul sedan de clasa medie Malibu. Puteti gasi mai multe informatii despre Chevrolet accesand Chevrolet.Media.ro sau www.chevrolet.ro
Distribuie pe Facebook
mai multe