Povestea Volkswagen-ului de care lumea a uitat ca exista. Ar fi putut schimba istoria

- Povestea Volkswagen-ului de care lumea a uitat ca exista
- Ar fi putut schimba istoria
Ce nu a mers deloc bine si, mult mai important decat atat, de ce s-a ajuns in aceasta, aflam chiar din paragrafele urmatoare.
Lansat pe piata in urma cu mai bine de patru decenii si jumatate, in cursul anului 1975, produsul cunoscut publicului sub denumirea de Polo ocupa un loc fruntas in topul celor mai longevive automobile din gama Volkswagen. Drept urmare, faptul ca acest model a fost disponibil, de-a lungul carierei sale, in nenumarate versiuni si configuratii nu ar trebui sa surprinda pe nimeni; ba dimpotriva, am putea spune.
Nu multi stiu insa ca printre optiunile luate in considerare de compania cu sediul in Wolfsburg s-a numarat si o varianta botezata Oko-Polo, care nu a mai fost scoasa niciodata la vanzare, spre dezamagirea amatorilor de eficienta.
Dezvoltat acum mai bine de trei decenii, respectivul Volkswagen Polo a reusit sa impresioneze o lume intreaga, in special prin prisma consumului de carburant. Pus in miscare de un motor diesel cu doi cilindri in linie si compresor mecanic, modelul in cauza avea nevoie, aparent, de numai trei litri de motorina pentru a parcurge clasica distanta de o suta de kilometri, potrivit informatiilor si detaliilor vremii.
Testele cu automobilul prezentat sub numele de Oko-Polo au inceput in 1987 si s-au incheiat doar un an mai tarziu, proiectul cu pricina devenind istorie din pricina costurilor uriase pentru o eventuala productie de serie.
Inainte de a fi pensionat de conducerea Volkswagen, inginerii companiei cu sediul in Wolfsburg au construit intre 50 si 75 de astfel de prototipuri, despre care nu se mai stie absolut nimic. Cu exceptia unuia aflat, la momentul de fata, peste Ocean, in SUA, ce a renuntat insa la propulsorul original de 858 de centimetri cubi pentru un benzinar de un litru imprumutat de la un Polo vandut publicului larg.
-
Dezmembrez audi a6 2.0 tdi blb 140 de cai
Stopuri cu led audi a6 4f (09-11) 2192.51 Lei
Janta aliaj oe mercedes-benz 17" a25340105007x45 1200 Lei
-
Pompa recirculare apa 8k0819147 / 8k0965561a audi a5 8t [2007... 150 Lei
Smart fortwo 1 2011 3500 €
Tulumba frana, 2s61-2b195-ch, ford fiesta 5, 1.4tdci (id:189222) 130 Lei
-
Bara fata prevazut cu gauri pentru prelungire nissan patrol... 1150 Lei
Tips ornament toba bmw e71 1700 Lei
Carenaj stanga fata vw golf 7 1.6 tdi cod motor clh... 200 Lei
-
Ceasuri bord uk bmw x1 2.0 2010, 215463001 / 924234701 238 Lei
Set rulment roata ford transit ( lichidare de stoc) 200 Lei
Motor mercedes 2,0 cdi 2018 cod 654920 w213 sau w205 2000 €
-
Traversa superioara bmw seria 5 (2010-2017) [f10] 7200689 249 Lei
Bara fata completa renault clio 4 1500 Lei
Audi a6 2.0 tdi 177cp full led bi-xenon piele camera navi an... 9900 €
-
Instalatie electrica motor bmw seria 3 e90/e91/e92/e93... 217 Lei
Planetara dreapta fata, cod 96348791, chevrolet aveo sedan... 248 Lei
Vw golf 2.0 tdi 2018 10700 €
-
Imobilizator / modul inchidere cod 38700-60b00 / 051500-2070... 70 Lei
Skoda roomster benzina 2010 3640 €
Galerie evacuare 4m509428ab ford focus 2 [2004 - 2008] 150 Lei
-
Scut motor plastic audi a3 8p 2005 hatchback 2.0 tdi bkd 150 Lei
Ford focus benzina 2014 4650 €
Amplificator b o original nou audi a4 8k a5 8t0035223t pe comanda 7200 Lei
-
Ford kuga 2.0diesel automata 4x4 xenon piele pilot keyless... 9250 €
Jante aliaj 17 zoll marca dezent, gama volvo, cu senzori de... 1500 Lei
Magnetou (stator aprindere) complet aprilia rs4 2t (11) -... 150 Lei
-
Cutie viteze opel astra h j zafira b mokka meriva corsa 1.7... 2000 Lei
Dezmembrez,piese vw polo variant verde 1.6 benzina 1999
Skoda kodiaq dsg 2019 22000 €
-
Racitor ulei, ford fiesta 6, 1.5 tdci, ugjc (id:163955) 120 Lei
Ornament bandou - toyota rav 4 2012 , 75605-0r030 177.61 Lei
Rezervor adblue peugeot 308 ii citroen c4 picasso cod 12674101... 900 Lei
-
Opel zafira 2.0 2001 1300 €
Mercedes e 220 1 2005 3500 €
Far dreapta volkswagen golf 6 plus (2009-2014) 5m2941006c 449 Lei


