Pregateste-te sa ramai cu gura cascata: Bugatti dezvaluie care este pretul unei turbine pentru Veyron

Pregateste-te sa ramai cu gura cascata: Bugatti dezvaluie care este pretul unei turbine pentru Veyron
  • Apar noi informatii interesante cu privire la vechiul Bugatti Veyron
  • Un document publicat de EPA dezvaluie pretul si manopera unor piese
  • O singura turbina costa, de exemplu, undeva in jurul a 5.600 de euro
Distribuie pe Facebook

Costuri mari de achizitie, facturi uriase in cazul in care una dintre numeroasele piese de la motor (si nu numai) cade. Pare deviza dupa care Bugatti s-a ghidat atunci cand a dezvoltat vechiul Veyron.

16 cilindri in configuratie W, nu mai putin de patru turbine si un minimum de 1.001 cai putere. Acestea, alaturi de pretul de pornire format din sapte cifre, dar si viteza maxima de 400+ kilometri pe ora, sunt elementele care au transformat modelul Bugatti Veyron intr-una dintre cele mai spectaculoase creatii ale industriei auto.

Un alt aspect care separa predecesorul noului Chiron de celelalte masini de pe sosea are legatura cu costurile uriase de intretinere ale bolidului din Molsheim. Schimbul de ulei costa, de exemplu, 21.000 de dolari, in timp ce pretul unui nou set de jante - obligatoriu la a treia inlocuire de anvelope, se ridica la 120.000 de dolari.

Ce se intampla in cazul in care una dintre numeroasele piese de la motor (si nu numai) cade? Un document facut public de curand de catre Agentia de Protectie a Mediului din SUA scoate la iveala o serie de informatii nemaistiute pana acum despre Bugatti Veyron, primul automobil cu peste 1.000 de cai putere din fabrica.

De exemplu, costul unei turbine. Fiecare dintre cele patru unitati atasate benzinarului cu 16 cilindri in W are pretul de 5.640 de euro, in timp ce manopera nu face altceva decat sa creasca nota cu 8.000 de euro (per pereche). Altfel spus, inlocuirea sistemului de supraalimentare se face in schimbul a 38.560 de euro.

Nici schimbarea rezervorului de carburant nu este o operatiune ieftina: componenta in sine costa 17.904 euro, la care se adauga alti 20.000 de euro pentru aceeasi manopera. In schimb, admisia vechiului Bugatti Veyron se vinde pe bucati - sunt trei componente diferite, cu 3.765, 3.472 si, nu in ultimul rand, 1.791 de euro.

Exista si cateva piese rezonabile ca si cost, doar ca pretul manoperei face ca nota finala de plata sa creasca de peste zece ori. Un astfel de exemplu il reprezinta galeria de evacuare - cate una pentru fiecare banc de cilindri: 1.819 euro pentru componenta propriu-zisa, plus... 19.200 de euro pentru instalarea acesteia.

Reparatii Bugatti Veyron

Reparatii Bugatti Veyron

Reparatii Bugatti Veyron

Reparatii Bugatti Veyron

Reparatii Bugatti Veyron

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (5) Poze Reparatii Bugatti Veyron
mai multe
Publicat în categoria: Alte stiri auto DATA PUBLICĂRII: 11 Decembrie 2018