Premiera mondiala: Mercedes-Benz Aerodynamics Truck si Trailer: economisesc combustibil, reduc emisiile
Aerodynamics Truck reduce consumul de combustibul cu 3%
Umplerea rezervorului unui vehicul de cursa lunga costa acum intre 1000 si 2000 de euro. Aerodynamics Truck si Trailer de la Daimler reduce drastic consumul de combustibil si sporeste coeficientul aerodinamic. Rezultatele oferite de Aerodynamics Trailer arata o scadere anuala a consumului cu aproximativ 2000 de litri pe vehicul, ceea ce inseamna 3000 de euro. In acelasi timp, emisiile anuale sunt reduse cu mai mult de cinci tone de CO2. Mercedes-Benz Aerodynamics Truck prezinta, de asemenea, cifre impresionante de eficientizare a combustibilului. Salonul International Motor Show 2012 pentru vehicule comerciale va include premierele mondiale ale celor doua noi modele - Truck si Trailer.
Aerodynamics Trailer, proiectat si dezvoltat de Mercedes-Benz, creste coeficientul aerodinamic al vehiculului cu aproximativ 18%. Testele efectuate confirma faptul ca economia de combustibil de 4,5% este obtinuta la transportul pe distante lungi, cu un vehicul de 40 de tone articulat ce incorporeaza Aerodynamics Trailer. La un kilometraj anual obisnuit pentru un vehicul de cursa lunga - 150.000 de kilometri, acest lucru inseamna o reducere a consumului de combustibil cu aproximativ 2000 de litri, in timp ce emisiile de CO2 sunt reduse cu mai mult de cinci tone anual.
Extrapoland, adunand kilometrajele tuturor camioanelor care platesc taxe pe autostrazile germane, obtinem economii de 300 de milioane de litri de motorina anual - care corespund incarcaturii unui petrolier. Astfel, se obtine o reducere a emisiilor de CO2 de 800.000 de tone.
Noul Actros StreamSpace ramane neschimbatCapul tractor Actros - in cazul actual noul Mercedes-Benz Actros cu cabina StreamSpace - ramane neschimbat. Noul Actros este deja optimizat aerodinamic. Modificarile suplimentare sunt deflectorul de aer de pe cabina, deflectoarele laterale si panouri laterale. Acest pachet este disponibil din fabrica.
Aerodynamics Trailer raspunde tuturor cerintelor fara compromisuriFara a avea un design futurist, Mercedes-Benz Aerodynamics Trailer este proiectat pentru a satisface toate cerintele practice. Lungimea standard pentru caroserie este de 13.6 m, potrivita si pentru transportul refrigerat de marfuri. Aerodynamics Trailer raspunde tuturor cerintelor obisnuite de transport de zi cu zi, de la unghiurile potrivite de apropiere a podelei si pana la operarea simpla a spatiului din spate. Noile dimensiuni aerodinamice lasa spatiul pentru depozitare neschimbat.
Cei doi parteneri, Daimler Trucks si specialistul in remorci Schmitz Cargobull, au acordat o atentie speciala elementelor practice, producand echipamentele in colaborare.
Mercedes-Benz: toti producatorii sunt invitati sa elaboreze semi-remorci economice si ecologice, avand ca punct de pornire Aerodynamics Trailer.
Eficienta maxima: Actros si Aerodynamics Trailer Istoricul initiativei Aerodynamics Truck si Trailer este urmatorul: o data cu noile Actros, Mercedes-Benz a lansat cel mai eficient camion de sarcina grea. Acest lucru a fost demonstrat de Record Run, parcurgand peste 10.000 de kilometri pe autostrazile din Europa. Noul Actros 1845 Euro VI a consumat doar 25,9 litri de carburant la 100 km. Calitatile impresionante ale camionului au fost confirmate si de catre clienti si de testele realizate de presa. Pe baza acestor performante, pe termen scurt nu se prevad solutii ce ofera economii mai mari decat cele realizate de noul Actros.
Aerodynamics Trailer demonstreaza faptul ca interactiunea perfecta dintre cabina si remorca este esentiala pentru obtinerea eficientei maxime. In urma Recod Run, consumul de combustibil de mai putin de 25 litri la 100 km pentru un vehicul de 40 de tone este o solutie realista, combinand Mercedes-Benz Actros si Aerodynamics Trailer. Doar cu cativa ani in urma, expertii ar fi respins astfel de cifre, considerand ca sunt utopice.
Numeroase masuri individuale ale remorcii arata ca rezistenta aerodinamica a vehiculului per ansamblu este sporita. Un deflector de aer pe peretele remorcii reduce distanta fata de cabina. Panourile laterale directioneaza aerul in directia difuzorului distinct din spate, care se potriveste cu lambriurile din caroserie. Panourile de la lampile din spate si pentru trenul de sub caroserie arata reglajul aerodinamic fin.
Un spate perfect: terminatie ascutita, ca de barcaO caracteristica esentiala a aerodinamicii este terminatia de "barca", o alungire in partea din spate cu o lungime maxima de 400 mm. Elementele terminatiei sunt prinse in balamale, permitand accesul obisnuit la compartimentul destinat incarcaturii. Aceste elemente din partea din spate sunt realizate din aluminiu. Panourile laterale au o forma curbata eleganta.
Noile reglementari UE priving lungimea vor permite dimensiuni mai mariTerminatia de "barca" face camionul mai lung, insa ii confera si o aerodinamicitate de importanta cruciala. Apelurile facute autoritatilor nu au ramas neauzite: in luna mai, Comisia Europeana a recomandat extinderea lungimii cu pana la 500 mm in spate, pentru a spori aerodinamicitatea. Astfel, noile reglementari vor fi adoptate in legislatia UE pana in primavara, cel mai probabil.
Aerodynamics Truck reduce consumul de combustibil cu 3%Prototipul Mercedes-Benz Aerodynamics Truck demonstreaza ca un camion aerodinamic optimizat este o solutie economica si ecologica. Aerodynamics Truck imbunatateste performanta aerodinamica cu aproximativ 12%, fata de vehiculele conventionale. Acest lucru inseamna economii de combustibil de aproximativ 3% pe drum. La un kilometraj anual de 50.000 de kilometri, se adauga economii de aproximativ 350 de litri pe an, reducand costurile operatorului cu 500 de euro si emisiile cu aproximativ o tona de CO2. Testele efectuate au confirmat cifrele preconizate.
Aerodynamics Truck are la baza Actros ClassicSpace
Mercedes-Benz Aerodynamics Truck are la baza cabina Actros ClassicSpace, cu un sasiu cu doua axe, cu o greutate maxima autorizata a autovehiculului de 18 t si 2.3 m latime. De asemenea, pentru Aerodynamics Truck, cabina ofera o buna aerodinamicitate ca dotare standard.
Modelul nu necesita un deflector de aer pe perete, ci doar un spoiler montat pe tavanul cabinei. Spre deosebire de multe cabine necorespunzatoare ca forma, Aerodynamics Truck are o raza de 80 mm pe margini si 200 mm pe perete. Astfel, fluxul de aer cuprinde conturul vehiculului pentru mai multa eficienta.
Lambriurile lateral si difuzorul din spate amintesc de Aerodynamics Trailer. Caroseria de la Aerodynamics Truck este prevazuta pe toata suprafata. Caracteristica sa remarcabila este, din nou, terminatia de "barca". Elementele cu arcuri pot fi pliate pe laturi, iar in spatele clapetelor hayonul ofera acces la zona de marfa.
Masuratori suplimentare si test drive cu clientiiIn aceasta toamna, vor fi realizate masuratori si teste suplimentare in privinta consumului de combustibil al Aerodynamics Trailer si Aerodynamics Truck. In etapa urmatoare, clientii selectati vor testa Mercedes-Benz Actros si Aerodynamics Trailer in operatiunile de zi cu zi de transport.
In cazul mai multor cereri, cele doua modele Aerodynamics Trailer si Aerodynamics Truck pot intra pe linia de productie. Este posibil ca Aerodynamics Truck sa fie optimizat cu o remorca pe masura, pentru a realiza combinatia Aerodynamics Truck/Trailer.
Mai multe informatii despre Mercedes-Benz sunt disponibile online la: www.media.mercedes-benz.ro si www.mercedes-benz.ro.- Grila radiator transit custom facelift ( 2017-2021 ) 450 Lei Rola ghidare/conducere curea transmisie opel zafira tourer c... 89.75 Lei Bmw x5 3.0d 2011 12900 €
- Set rulment roata opel astra f van 55 bta h1x010bta 100.09 Lei Set rulment roata renault espace iii je0 bta h2r032bta 253.32 Lei Ford fiesta 1.25i 2007 1600 €
- Intinzator curea curea distributie volvo v40 hatchback bta... 98.85 Lei Punte spate nissan qashqai 2010 suv 1.6 i 800 Lei Land-rover freelander 2.2 td4 4x4 td4 hse automata navi pdc 2007 4990 €
- Rola ghidare/conducere curea transmisie mercedes-benz e-class... 122.79 Lei Set rulment roata renault megane i ba0/1 bta h2r009bta 79.91 Lei Set rulment roata citroËn jumper caroserie 230l bta h2c017bta 128.6 Lei
- Rola ghidare/conducere curea transmisie mercedes-benz m-class... 122.79 Lei Vw passat 2.0tdi dsg 170 cp sportline xenon clima pilot trapa... 3650 € Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 14500 $
- Scrumiera 3g1863284 volkswagen vw passat b8 [2014 - 2020] 194 Lei Set rulment roata daewoo rezzo klau bta h1x010bta 100.09 Lei Set rulment roata renault clio ii bb0/1/2 cb0/1/2 bta h2r009bta 79.91 Lei
- Set rulment roata citroËn jumper platou / sasiu 230 bta... 128.6 Lei Nissan leaf tekna special 2019 23500 $ Set rulment roata skoda yeti 5l bta h1w018bta 214.02 Lei
- Set rulment roata bmw 3 e30 bta h2b001bta 92.92 Lei Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6950 € Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2650 €
- Vw golf 1.2tsi comfortline bluemotion pdc pilot 105 cp euro 5... 5990 € Set rulment roata lancia y 840a bta h2f005bta 190.74 Lei Set rulment roata peugeot boxer platou / sasiu zct bta h2c017bta 128.6 Lei
- Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 € Set rulment roata fiat ducato platou / sasiu 230 bta h2c017bta 128.6 Lei Set rulment roata audi tt roadster 8j9 bta h1w018bta 214.02 Lei
- Skoda octavia 1.2benzina euro 6 dublu clima pilot jante 2017 8300 € Rola ghidare/conducere curea transmisie mercedes-benz clk c209... 122.79 Lei Set rulment roata bmw 5 e60 bta h1b013bta 291.36 Lei
- Rola ghidare/conducere curea transmisie mercedes-benz cls c219... 122.79 Lei Bmw 520 diesel 2009 8200 € Set rulment roata vw golf vi 5k1 bta h1w018bta 214.02 Lei