Premiera mondiala pentru anvelopele de autocar de la Goodyear

Premiera mondiala pentru anvelopele de autocar de la Goodyear
Compania Goodyear lanseaza in Europa primele sale anvelope dedicate autocarelor: anvelopa Goodyear Marathon Coach, pentru toate axele, si anvelopa de tractiune, de iarna, Goodyear Ultra Grip Coach. Noile anvelope au fost prezentate publicului in cadrul Salonului International pentru Vehicule Comerciale, ce se desfasoara intre 20 si 27 septembrie.
Distribuie pe Facebook

Un studiu recent realizat de Goodyear a dezvaluit ca 89% din proprietarii de flote de autocare intervievati considera cresterea pretului carburantilor drept principala provocare in sectorul transportului rutier. Studiul a mai aratat si ca pretul per km este cea mai importanta caracteristica pe care operatorii de autocare o cauta la o anvelopa, 64% listand-o drept o prioritate de top sau una foarte importanta. A doua prioritate a fost eficienta consumului de carburant / rezistenta la rulare (62%), pe locul trei cheltuielile de deplasare (58%), urmate de confort si aderenta pe carosabil umed cu 54%, respectiv 48%.

Noile game de anvelope pentru autocare de la Goodyear satisfac nevoile operatorilor europeni de autocare puse in evidenta in acest studiu si ofera un nivel excelent la toate capitolele de perfomanta si la toate aspectele de pe noua eticheta UE pentru anvelope.

Marathon Coach este o anvelopa pentru toate axele si pentru utilizare pe tot parcursul anului. Ea este caracterizata printr-un design asimetric unic, care ofera o excelenta uzura uniforma si un kilometraj cu un inalt nivel de confort. Uzura neuniforma a fost o problema serioasa pentru anvelopele autocarelor moderne, efectul fiind reducerea duratei de viata a anvelopei. Profilul asimetric, dezvoltat de Goodyear special pentru anvelopa Marathon Coach, rezolva aceasta problema.

Ultra Grip Coach este o anvelopa de tractiune, de iarna, care ofera tractiune sporita pe zapada. Aceasta anvelopa va aduce in special beneficii autocarelor care opereaza in zone precum Tarile Nordice sau din regiunile alpine, unde carosabilele inghetate sunt un lucru normal, iar caderile bruste si abundente de zapada pot duce la intarzieri importante. Designul si latimea benzii de rulare ii ofera nu numai niveluri excelente de tractiune si aderenta in conditii de iarna, dar si niveluri reduse de zgomot, ceea ce inseamna confort sporit pe timpul deplasarii.

Noile anvelope Goodyear pentru autocare sunt caracterizate de o combinatie de tehnologii, denumita TravelMax. Sunt incluse aici materialul compozit al benzii de rulare, Silefex, un design asimetric si cele mai noi dezvoltari ale carcaselor. TravelMax este un element cheie pentru performanta generala oferita de aceste anvelope. Un avantaj in plus adus de ambele anvelope este cresterea capacitatii de incarcare in cazul dimensiunii 295/80R22.5 - rezultand un factor de incarcare de 154, reprezentand 3750 kg.

Chiar daca Goodyear continua de multi ani sa fie un furnizor de anvelope major in industria autocarelor, acestea sunt primele anvelope dedicate oferite de catre companie. Testele derulate pentru ambele anvelope au demonstrate excelenta lor performanta, dar si satisfactia clientilor. Noul design si importanta tehnologiei TravelMax in special sunt in concordanta cu noile modele de autocare si sistemele sofisticate de suspensie prezente pe majoritatea vehiculelor de top de azi.

"Suntem foarte incantati de reactiile pozitive primite de la operatorii care au testat noile anvelope Marathon Coach si Ultra Grip Coach", a declarat Boris Stevanovic, Director Marketing Anvelope Camioane , Goodyear Dunlop EMEA. "Recentul studiu pe care l-am realizat confirma faptul ca toate criteriile de performanta pe care ne-am concentrat sa le dezvoltam in cazul acestor anvelope satisfac cerintele operatorilor de autocare."
Noile anvelope de autocar de la Goodyear - Specificatii Tehnice
  • Marathon Coach

Anvelopa Marathon Coach are un profil asimetric, care joaca un rol important in asigurarea unei uzuri uniforme si unor cheltuieli de deplasare mici, beneficii cheie oferite de aceasta anvelopa. In plus, umarul exterior robust asigura un nivel sporit de rezistenta in fata uzurii asimetrice, cum ar fi uzura rapida a umerilor laterali. Modelul lat cu cinci nervuri ofera un potential extins in privinta andurantei si o tinuta de drum excelenta, manevrabilitate si confort.

Materialul compozit de ultima generatie al benzii de rulare foloseste tehnologia Sileflex pentru a spori kilometrajul si eficienta consumului de carburant. Acesta sporeste, de asemenea, performanta aderentei pe carosabil umed, care este imbunatatita suplimentar si prin densitatea mare a lamelelor de tip Flexomatic. Protectia la casare este sporita de structurile de protectie impotriva penetrarii pietrelor, ceea ce asigura o durata de viata mai mare anvelopei.
  • Ultra Grip Coach

Ultra Grip Coach este o anvelopa de iarna ce ofera performanta sporita a kilometrajului, tractiune si manevrabilitate superioare, precum si un nivel al zgomotului exterior scazut. Profilul lat al benzii de rulare al noii anvelope Ultra Grip Coach prezinta o structura de blocuri decuplate pentru sporirea potentialului de kilometraj si pentru o mai mare densitate a lamelelor. De asemenea, anvelopa beneficiaza de umeri semi-deschisi pentru tractiune sporita pe drumuri inzapezite si acoperite cu gheata.

Ultima generatie de lamele tip vafa mentin un nivel inalt al manevrabilitatii si uzura uniforma. Forma si latimea canelurilor, precum si design-ul blocurilor au fost definite printr-o serie de instrumente numerice pentru a reduce nivelul zgomotului exterior in timp ce nivelul tractiunii si al respingerii pietrelor ramane unul ridicat.

Dimensiuni si clasificari pe noua eticheta UE pentru anvelope

Anvelopele Marathon Coach de la Goodyear sunt disponibile in dimensiunile 295/80R22.5 si 315/80R22.5. Cu clasificari B sau C pe noua eticheta UE pentru anvelope, in functie de dimensiune, cu B la aderenta pe carosabil umed si cu o singura unda sonora care inseamna 69 dBA, aceste anvelope ofera o performanta excelenta.

Anvelopa Ultra Grip Coach este, de asemenea, disponibila in dimensiunile 295/80R22.5 si 315/80R22.5, cu performante excelente, pentru o anvelopa de iarna, la atributele masurate de noua eticheta europeana pentru anvelope. In ambele dimensiuni aceasta este clasificata cu D la rezistenta la rulare si C la aderenta pe carosabil umed si cu o singura unda sonora ce reprezinta un nivel intre 72 si respectiv 73 dBA.

O anvelopa de iarna, prin natura profilului ei necesar furnizarii unei aderente foarte mari si a unei tractiuni performante pe zapada si gheata in conditii de temperaturi scazute, nu prezinta clasificari foarte ridicate pe noua eticheta UE pentru anvelope asa cum este cazul anvelopelor special proiectate pentru operatiunile de transport de marfa pe distanta lunga.

Distribuie pe Facebook
mai multe