Proiectul de rebranding al Grupului Tiriac a fost premiat la Transform Awards 2012

Proiectul de rebranding al Grupului Tiriac a fost premiat la Transform Awards 2012
Distribuie pe Facebook
Proiectul de rebranding al Grupul Tiriac, dezvoltat impreuna cu agentia BrandTailors, a fost apreciat la Transform Awards 2012, obtinand premiul Gold la categoria "Best rebrand by region: Eastern Europe" si premiul Bronze la categoria "Best Brand Consolidation".
Transform Awards este cea mai importanta competitie europeana de branding, repozitionare si transformare de brand. Axata pe tematici de strategie, executie, continut si evaluare, competitia recunoaste cele mai bune practici in materie de corporate management si strategie de produs.
Noul logo al brandului Tiriac este reprezentat printr-un blazon, ce respecta toate standardele aferente unui simbol de acest tip, fiind atestat de Comisia Nationala pentru Heraldica a Romaniei. Blazonul Tiriac reuneste simbolic cele patru valori ale Grupului: Rezistenta, Viziune, Stabilitate si Integritate. Procesul de rebranding al Grupului Tiriac s-a implementat pe parcursul anului 2011, in toate companiile si pe toate liniile de business Tiriac Holdings - Tiriac Auto, Tiriac Imobiliare, Tiriac Leasing, Premium Leasing, Tiriac Brokers si Tiriac Air.

Premiile adjudecate vin ca o recunoastere a eforturilor sustinute in ultimii doi ani. Colaborarea Grupului Tiriac cu echipa Brand Tailors a avut ca obiectiv principal elaborarea si implementarea unui proces fara precedent atat la nivelul pietei romanesti, cat si la nivelul celei est-europene.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Alte stiri auto DATA PUBLICĂRII: 12 Aprilie 2012