Rasturnare de situatie in cazul Dieselgate. Informatiile astea schimba totul!

Rasturnare de situatie in cazul Dieselgate. Informatiile astea schimba totul!
  • Au aparut noi informatii in cazul Dieselgate
  • Soft-ul blamat a fost creat de Audi in 1999
  • VW a apelat la el pentru prima oara sase ani mai tarziu
Distribuie pe Facebook

Rasturnare de situatie in cazul Dieselgate. Conform unui articol publicat ieri in presa germana, soft-ul cu ajutorul caruia Volkswagen a masluit testele de emisii a fost dezvoltat de Audi in anul 1999.

Noi informatii ies la iveaza in cazul Dieselgate. Conform unui articol publicat in editia de ieri a ziarului Handelsblatt, soft-ul folosit de Volkswagen pentru a pacali testele de poluare a fost creat de compania Audi acum mai bine de un deceniu si jumatate.

Chiar si asa, producatorul auto de lux din Ingolstadt nu s-a atins niciodata de el, afirma sursele citate de publicatia germana. Acesta a intrat insa in atentia VW circa sase ani mai tarziu, in 2005, dupa ce inginerii celui mai mare constructor de masini de pe Batranul Continent au dat gres in a gasi o metoda viabila pentru a reduce emisiile mari de oxizi de azot caracteristice motorizarilor diesel.

Despre scandalul Dieselgate.

Dupa mai multe acuzatii venite dinspre Agentia americana pentru Protectia Mediului (EPA), Grupul Volkswagen a recunoscut in cele din urma ca aproximativ 11 milioane de automobile Audi, VW, Porsche, Skoda si SEAT au fost echipate cu un soft dezvoltat special pentru a pacali testele de poluare. Un recall pentru solutionarea acestei probleme a demarat la inceputul anului 2016.

Un raport recent al autoritatilor germane - German Federal Motor Transport Authority, arata ca marca din Wolfsburg este singura companie care a apelat la o astfel de metoda pentru "a reduce" emisiile mari de oxizi de azot caracteristice motorizarilor diesel.

Concluzia vine in urma unui test la care au fost supuse 50 de modele de la 23 de constructori diferiti, printre care si BMW, Ford, Opel, Mercedes, Porsche, MINI, Smart, Alfa Romeo, Chevrolet, Fiat, Hyundai, Honda sau Renault. Niciunul dintre acestea nu avea instalat un soft special pentru a pacali testele de poluare, conform comunicatului de presa remis de KBA.

Distribuie pe Facebook
mai multe