Renault face echipa cu Roland-Garros pentru a trasa impreuna noi linii

Renault face echipa cu Roland-Garros pentru a trasa impreuna noi linii
Ca parte a noii sale strategii de marca, Renault a decis sa-si eficientizeze parteneriatele globale de marketing si sa-si concentreze angajamentele pe cativa piloni cheie capabili sa ofere o valoare adaugata considerabila. Renault se va concentra incepand de acum pe sport, cu doua parteneriate principale – rugby, devenind partener major al Federatiei Franceze de Rugby, si tenis, in parteneriat cu turneul de la Roland-Garros.
Distribuie pe Facebook

Renault X Roland-Garros

Competitia de Grand Slam pariziana si producatorul Renault si-au unit fortele pentru a scrie un nou capitol in istoria lor. Incepand cu turneul din 2022, care va avea loc in perioada 16 mai - 5 iunie, si pentru o durata initiala de cinci ani, Renault devine Premium Partner al Roland-Garros, unul dintre cele mai prestigioase evenimente sportive din lume.

Renault si Grand Slam-ul parizian au aceleasi radacini, ambele nascute in Franta, cu o puternica ambitie internationala, si impartasesc valori comune in jurul conceptului „Made Of France”: pasiune si indrazneala.

Parteneriatul dintre Renault si Federatia Franceza de Tenis (FFT) este si mai evident deoarece se bazeaza pe doi piloni strategici principali pentru ambele marci: mobilitatea durabila si responsabilitatea sociala.

O flota electrica

Renault si Roland-Garros impartasesc aceeasi intentie de a se comporta mereu mai responsabil, prin urmare, mobilitatea durabila este esentiala pentru ambele marci. Renault isi accelereaza deja transformarea cu obiectivul de a deveni un brand complet electric in Europa pana in 2030.

Acest angajament fata de mobilitatea durabila se reflecta in mod clar in flota de 100 de Megane E-Tech Electric pe care Renault a pus-o la dispozitia Open-ului francez, ca parte a parcului total care va numara 160 de vehicule.

Give Me 5

In paralel cu semnarea acestui acord de parteneriat, Renault lanseaza „Give Me 5”, noul proiect de responsabilitate sociala a marcii, dedicat tinerelor generatii.

In prima faza, Renault vrea sa promoveze practica tenisului in orase prin renovarea locurilor de joaca din zonele suburbane cu ajutorul artistilor locali. Doua astfel de zone vor fi deschise in Franta pana la sfarsitul anului.

Pentru a ajuta la finantarea proiectului „Give Me 5”, in cadrul turneului Roland-Garros, Renault va pune in aplicare „Let Challenge”. De fiecare data cand o minge servita loveste cordonul fileului inainte de a ateriza pe terenul de serviciu ceea ce se intampla in medie de peste 2.000 de ori in timpul turneului, Renault va aloca o suma de bani acestei initiative sociale.

In plus, brandul va invita la Roland-Garros mai multe grupuri de copii si adolescenti proveniti din medii defavorizate, sa traiasca o experienta exclusivista si sa participe la o zi a turneului.

Activitati in interiorul si exteriorul stadionului

Ca parte a acestei noi colaborari si pentru prima data in istoria Roland-Garros, sigla Renault va fi afisata pe plasele celor cinci terenuri principale (Philippe-Chatrier, Suzanne-Lenglen, Simonne-Mathieu , terenurile n°7 si n°14) pe tot parcursul turneului, de la tururile de calificare pana la finala.

In timpul turneului, Renault va conta si pe un stand de 150 m2 in interiorul complexului Roland-Garros, unde vizitatorii vor putea afla informatii despre viitoarea gama electrica si electrificata a marcii si unde vor fi expuse: Renault Megane E-Tech Electric, Renault 5 Prototype si Noul Renault Austral, a carui premiera mondiala va avea loc aici, la Roland-Garros.

Fanii mobilitatii si tenisului se vor putea bucura de mai multe experiente pe care Renault le va pune la dispozitie pe parcursul turneului.

Renault Green Line: oricine doreste sa ajunga la turneu cu zero emisii va putea sa o faca usor cu ajutorul Renault. Compania de car-sharing Zity by Mobilize va oferi clientilor sai posibilitatea de a ajunge la Roland-Garros si de a parca chiar langa stadion pe unul dintre cele cinci locuri de parcare Zity. Clientii noi vor beneficia de o promotie speciala.

Gama Renault The Originals: plecand de la Atelier Renault, magazinul emblematic al marcii de pe Champs-Elysees, iubitorii de tenis vor avea ocazia sa traiasca o experienta unica, atemporala, urcand intr-un autobuz RATP din anii 30 care ii va conduce direct la stadion.

Renault Electro-Pop Line: cu ocazia aniversarii a 50 de ani de la aparitia Renault 5, marca a transformat cinci modele istorice, echipandu-le cu motoare 100% electrice, pe care fanii si oaspetii le vor putea utiliza pentru a ajunge la stadionul Roland-Garros.

Despre Renault

Renault, marca istorica de mobilitate si pionier al vehiculelor electrice in Europa, a dezvoltat intotdeauna vehicule inovatoare. Prin planul strategic „Renaulution”, Renault s-a angajat intr-o transformare ambitioasa, generatoare de valoare, indreptandu-se catre o gama mai competitiva, mai echilibrata si mai electrificata. Ambitia sa este de a intruchipa modernitatea si inovatia in tehnologie, energie si servicii de mobilitate in industria auto si nu numai.

Despre Roland-Garros

In ochii pasionatilor de sport si chiar ai publicului larg, Roland-Garros este un eveniment de neratat. Turneul din 2021 a fost difuzat in 222 de tari din intreaga lume, confirmand statutul turneului drept eveniment sportiv international de prima clasa. Organizat de Federatia Franceza de Tenis, Roland-Garros este singurul turneu de Grand Slam care se joaca pe zgura, una dintre cele mai vechi si mai nobile suprafete din istoria tenisului.

Renault face echipa cu Roland-Garros pentru a trasa impreuna noi linii

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Alte stiri auto DATA PUBLICĂRII: 29 Aprilie 2022