Rivalii de la Mercedes si BMW pot rasufla usurati. Limuzina cu 575 de cai sub capota eliminata din Europa
- Jaguar XJR 575 scos din oferta europeana
- De vina sunt noile standarde de emisii WLTP
- In Germania, limuzina mai este disponibila doar cu motor diesel
Clientii din Europa care isi cauta o limuzina noua cu peste 500 de cai putere sub capota, au de azi incolo mai putine modele din care sa aleaga. Asta pentru ca Jaguar tocmai a scos din oferta europeana versiunea de top a modelului XJ.
Incepand cu luna septembrie au intrat in vigoare noile teste de emisii, botezate WLTP. Acestea le inlocuiesc pe cele vechi NEDC, care si-au demonstrat de multe ori neajunsurile. Desi este o veste buna pentru clientii de autoturisme, aceasta schimbare le-a dat multe batai de cap constructorilor de masini.
Spre exemplu, Jaguar a fost nevoit acum sa puna sub lupa versiunea de top a limuzinei XJ. Vorbim aici de XJR 575, propulsata de o unitate V8 supraalimentata de 5.0 litri, capabila de 575 de cai putere.
Fiind oarecum o limuzina de nisa, vanzarile nu erau intr-atat de mari incat sa merite pastrata in gama, avand in vedere ca necesita anumite investitii pentru a se supune noilor standarde de emisii. Tocmai de aceea, reprezentantii companiei au eliminat-o din gama de modele oferite clientilor din Europa.
Pe site-ul oficial Jaguar Germania, limuzina XJ apare ca fiind disponibila numai impreuna cu o motorizare turbo-diesel V6 de 3.0 litri si 300 de cai putere. De fapt, este pentru prima data in istoria sa de 50 de ani cand acest model poate fi comandat numai cu un propulsor diesel.
Si asta nu este singura modificare facuta de Jaguar din cauza noilor standarde de emisii WLTP. Totodata, britanicii au renuntat la motorizarea V6 de 3.0 litri supraalimentata, care dezvolta 340 de cai putere. Aceasta se regasea in oferta mai multor modele precum XJ, XE S sau XF S.
Intre timp, in Romania limuzina XJ este disponibila (inca) in doua versiuni, fie ca ne referim la modelul cu ampatament standard sau lung. Intrarea in gama se face cu XJ 3.0 V6, turbo-diesel, care porneste de la 83.300 de euro. Aceasta poate fi comandata in nivelurile de echipare Luxury, Premium Luxury, Portofolio si R-Sport.
Surprinzator, cea de-a doua varianta este XJ cu motor pe benzina de 3.0 litri V6 supraalimentat, de care vorbeam mai sus. In cazul unui exemplar cu ampatament standard, pretul pleaca de la 98.770 de euro.
- Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei Opel meriva 1.3 cdti eco flex 2012 4000 € Dacia duster 1500 2017 400 Lei
- Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 € Alfa-romeo 159 1.9 jtdm 2007 2750 € Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 €
- Dacia duster 4x4 , 1,5 dci 2016 7990 € Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 € Bmw 520 diesel 2009 8200 €
- Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei Bandou ornament lampa lampi numar maner clapeta actionare... 149.99 Lei Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 €
- Renault megane 16v 2006 2000 € Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12800 € Skoda octavia automata, euro 6 2019 10600 €
- Vw touran diesel 2011 5790 € Audi a3 2.0, euro5 2010 5100 € Skoda octavia 1.6d 2014 6700 €
- Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 € Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 € Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 €
- Renault fluence 1.6benzina euro 5 a/c electrice km reali 2011 4700 € Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei Bmw 118 n47 2008 4500 €
- Nissan qashqai+2 +2 full bi-xenon piele camera an fab. 2012 37500 Lei Opel corsa 1.2i 2003 599 € Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 €
- Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 € Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 € Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 €
- Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei Skoda roomster diesel 2013 4350 € Bmw 520 2.0d f10 clima navi piele pilot senz park 2011 9700 €
- Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 € Dacia lodgy 7 locuri 1,5 dci 2014 4500 € Bmw x5 3.0d 2011 12900 €