Rolls-Royce nu vrea sa mai faca masini pentru "saraci": "Ne concentram pe tot mai multe proiecte unice!"

Rolls-Royce nu vrea sa mai faca masini pentru "saraci": "Ne concentram pe tot mai multe proiecte unice!"
  • Rolls-Royce vrea sa se concentreze tot mai mult pe proiecte speciale
  • In acest fel se vor mentine in topul segmentului de lux
  • Anuntul a fost facut de CEO-ul companiei
Distribuie pe Facebook

Constructorul britanic de automobile vrea sa se mentina in topul segmentului de lux, asa ca se gandeste sa insiste din ce in ce mai mult pe proiecte unice, precum superbul Sweptail.

Rolls-Royce a luat nastere in 1906, iar in toti acesti ani a reusit sa se impuna ca unul dintre cei mai rafinati si speciali constructori auto din lume. Britanicii acorda o atentie deosebita la detalii, astfel ca ei nu dezvolta masini sau limuzine, ci adevarate capodopere pe patru roti care oglindesc statulul social al celui de la volan.

Rolls-Royce Phantom Star of India si Sweptail

Iar de clienti nu duc lipsa, in special in parti precum Asia sau Orientul Mijlociu, doua piete extrem de importante pentru brand-ul britanic. Insa, oficialii vor acum sa schimbe strategia si sa se concentreze mai mult pe proiecte unice si masini personalizate, care sa-i mentina in topul segmentului masinilor de lux.

Rolls-Royce Phantom Star of India si Sweptail

Potrivit CEO-ului Rolls-Royce, Torsten Muller-Otvos, "Pentru mine, viitorul luxului inseamna sa devii din ce in ce mai unic. Clientii din acest segment vor sa aiba o masina speciala, ceva foarte diferit de ceea ce au prietenii lor."

Rolls-Royce Phantom Star of India si Sweptail

Cel mai recent exemplu de masina unica, dezvoltata de britanici, este incredibilul Sweptail. Acesta a fost dezvaluit cu ocazia Concursului de Eleganta de la Villa d'Este, si potrivit statisticilor este cea mai scumpa masina noua din istorie. A fost comandata de un client misterios, care a platit pentru ea nu mai putin de 13 milioane de dolari.

Rolls-Royce Phantom Star of India si Sweptail

Muller-Otvos recunoaste ca a primit mai multe cereri pentru un astfel de proiect, insa sustine ca sansele sa mai lanseze asa ceva, atat de elaborat, sunt destul de mici.

Rolls-Royce Phantom Star of India si Sweptail

"A fost un experiment extrem de apreciat, insa ne-a luat patru ani sa-l terminam. Trebuie sa indeplinesti anumite criterii de omologare. [...] Insa dupa ce l-am lansat, am primit foarte multe telefoane de la oameni care spuneau ca vor sa fie implicati in urmatorul proiect. Potentialul pietei nu este o problema. Adevarata provocare este sa duci proiectul la bun sfarsit si sa ai toate resursele pentru acest obiectiv," a concluzionat el.

Rolls-Royce Phantom Star of India si Sweptail

Rolls-Royce Phantom Star of India si Sweptail

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (9) Poze Rolls-Royce Phantom Star of India si Sweptail
mai multe
Publicat în categoria: Alte stiri auto DATA PUBLICĂRII: 31 Octombrie 2017